CHAPTER 31 - WORST FEELINGS EVER

751 69 8
                                    

🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! THIS IS MY WORKS NO COPY AND PASTE  FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS TO COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸

🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸

🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.


💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔

( HTFYL) - By Mavi Robert
CHAPTER 31 - WORST FEELINGS EVER

🐰HEART DIANDRA P. O. V🐰

Lepas ja saya bangun dari tidur terus saya kasi limpas ja Mikael.. Malas sudah saya.. Mungkin sebelum ini yala saya suka saya cinta sama dia tapi sekarang beralih arah sudah hati saya sama Lumere.. Tapi kalau d ingat balik pun memang Lumere la crush saya mula2 🙊🙊....

Saya bediri kasi lunggar urat2 badan sikit pastu Mikael yang pegang pinggang saya bawa turun.. 😒😒😒

"nda payah pigang2 ba buli ka... ??orang nampak bikin malu"

"Biar la orang nampak.. Lagi bagus.. Supayah drg tau yang kau saya PUNYA" relaxxxxx Mikael cakap begitu...

"hah??! Apa?! Macam saya salah dengar... Sudah la malas saya.. Sana tangan ko saya nda suka kena pegang2.. Lagipun saya ni bujang jadi tidak ngam berpegang2 sama kau yang tiada kaitan sama saya... " terus saya tepis tangan Mikael... Saya perasan juga tu dia masih tercegat d pintu kapal sambil tinguk saya turun tu tangga... Tapi saya peduli apaaa...

Saya berjalan turun tanpa peduli orang sekeliling saya sudah.. Mom bellinda pun sudah jalan sama Meryl..
Sampai depan kereta ,saya baruuu mau buka tu pintu ba..

"serius nyaaaa... "

Punya laju kepala saya pusing tinguk arah tu suara...

"Lumere.....! " Terus saya tutup balik tu pintu and peluk dia !! Rindunyaaa!!! My jantung hati pisang 😂😂😂

"miss me?? " Lumere cakap sambil peluk saya.. Aduiii macam bertahun2 teda jumpa ja saya rasa... Tu nafas saya yang nafas legaaaa betull baru saya dapat benapasss saya rasa.. Jadi saya angguk2 ja la sambil peluk Lumere yang saya rasa nda mau lepas 😂😂😂..

"ehemm... ! " saya kasi pusing kepala saya sikit.. 😒😒Mikael pula.. Kacauuu ja...

"okayyy.. Heart nanti sambung kita mau jalan sudah ni 😁😁😁."

"hehe.. Okay.. Sorry... "

Dan kami pun jalan... Lumere yang drive... D depan Mikael sama Lumere saya d belakang sama daddy, mom and Meryl.. Drg punya cerita macam biasa la satu pun saya nda paham tapi lama2 terpaham juga.. Entahh laaa.. 😂😂

Sesampai kami d Hotel yang drg cakap kami menginap ni.. Saya betul2 jakun sekejap la mulut nganga2 lagi.. Besar betul ni hotel ala2 istana gituuuuu... Saya masuk dalam pastu cerita2 sekejap dengan Lumere.. Lumere terus ja bawa saya naik lift p bilik saya dia bilang.. Nda payah sudah saya p registration counter...

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now