CHAPTET 38 - MEETING MR. RICKY

1.3K 105 26
                                    

💗HURT ?? TO FEEL YOUR LOVE💗

( HTFYL)  BY MAVI ROBERT
CHAPTER 38 - MEETING MR. RICKY

🐰AUREA REY RICKY P. O. V🐰

Setiap hari saya akan chat mikael..  Antam la apa orang mau cakap perempuan yang mengurat..  Tapi saya memang desperate  sudah ni mau kawin 😂😂 saya nda mau jadi ANDARTU... jiran2 semua balik2 membawang sudah cakap saya ni bakal2 ANDARTU...  😤😤 sampai saya janji drg nanti hujung bulan saya bawa ba balik boipren saya..  Drg pun cabar2 saya..  Tapi sudah saya cakap begitu menyesal pula sebab saya memang tiada boipren pun... 😩😩 susah betul ba cari boipren..  Tapiii..  Saya terpikir mikael..  Kan bagus dia kasi jadi saya golpren dia ..  Aduhhhhhhhaiii 😍😍saya terima dengan hati terbuka oo..  Meryl pun suka betul dengan saya,  sampai dia yang bagi saya number daddy dia 😆😆..

Saya tunggu2 mikael bawa saya keluar lagi macam dia cakap sama saya tuhariiii,  tapii mmm😒😒 hampa tiada pun sampai sekarang.. Hujung bulan saya pula ni tinggal 1 minggu lagi... 😩😩mau nda mau terpaksa juga saya tahan malu ni p ajak si mikael keluar....

"haii mikael.. Busy ka? ☺"

Lamaaaa dia baru reply chat saya..  Mau satuhari saya menunggu..  Asal bunyi ja fon cepat2 saya cek..  Bukan pun si mikael.. Penat sudah saya tunggu sehari suntuk pandai geram sendiri.. Jam 11 malam saya fed up sudah tunggu..  Sudah la bsuk mau awal pagi pigi kerja, waktu saya mau tetidurrrr sudah tu bunyi fon saya, tapi saya malas sudah mau cek, dalam hati saya mesti group chat..tapi inda juga saya dapat tidur..  Saya buka juga mata cek tu fon.. Dan hatiku bersorak gembiraaaa!!! 😂😂😂 mikael oh chat saya.. Macam budak2 ja lumpat2 gembira dalam bilik 😆😆.. Cepat2 saya reply..

"hai. Sory saya busy sangat harini,  saya baru sampai rumah."

"its okay  😊😊 saya faham juga..  Ko busy ka hujung minggu ni? "

Naa kau direct to the point sudah si Aurea.. 😂😂desperate  sudah..  Sebab saya tau mikael akan balik Laven city setiap hujung minggu.. Meryl yang bagitau saya 😎😎

"ermm kenapa? "

"saya mau ajak ko datang rumah uncle  saya. I really need your help.. "

"kenapa ada masalah apa ko ni?  Ko ok juga? " - mikael

"ok cuma..  Saya janji mau bawa datang boifren saya..  Tapi saya teda boifren..  Buli ka ko belakon ja..??  Pleaseee saya nda tau sudah mau minta tolong siapaNanti daddy paksa saya kawin dengan orang yang saya nda kenall saya nda mau dan tidak setuju.. Saya geli ba eee...  Tolong ah mikaellll..  Ko ja kawan saya ni" uiseh si Aurea manipuuu..  Tapi bukan semuaa part saya tipu..  Sikit ja 😂😂 Ada beberapa minit juga la mikael baru reply..  Bikin malu ja..  Memang terang2 la ba dia nda mau kan..  Macam permintaan remaja belum matang pula ni..  Bangass punya excuse.   🙄🙄🙄

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now