🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸
🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸
🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.
**************************************************
*HEART P. O. V*🐰
"mummy kita pindah sni sudaaa? "
"ya heart.. Sdh jg packing kemas2 brg ni baru heart tnya? 😁😁😁" mumy senyum sma sy..
"oya kaaaaannnnnn 😂😂😂mumy heart mau jalan2 d sni2 ja bole ka? Naik basikal "
"ok heart be safe ok... Klu ada yg x kena trs balik or press this button on ur watch mumy n dady will come for u" mumy
Sy ada satu watch mumy n dady kasi...mmg superrr duperrrr berkesan ahahahah... Satu kali ja tekan mmg mumy dady dpt tau sdh sy dlm bahaya.. Well mmg itu la bh tu tujuan tu jam kena bikin 😂😂😂 drg ada jg tu jam... Jd bila sy tekan mmg bunyi segala2 gadget drg..sy pun xtau mcm mna drg bikin.... Sbb sy budakk baruuu belajaarrrrrr........ 😂😂😂😂
Area kejiranan kmi tggl skrg ni sy suka bersih pastu x la bh rumah org kaya2 sederhana seja.. Jd x sabar sy mau jln2 naik basikal d sni.. Sbb sni kna declare 'kawasan kejiranan' yg selamat, well..for now.. So mumy n dady pun x jg rsau sgt..
Apalagiii kasi kluar basikal pakai segala safety dannn jalannnnn laaa sy menunggang basikal sy dgn gagahnyaaa 😝😝😁😁 jln punya jln pusing punya pusingggg tiba2 basikal sy pancitt...sy turun n tgk bukan pancit punnn kurang angin jaaa.. Huhuhu... Sy tgk sekeliling sbb mau balik rumah trpksa la jln kaki.... Tp sekeliling sy ni byk pula rumah kosong... Ada beberapa ja ruma yg berpenghuni.. Tp ada satu rumah ja ni adeii 😫😫😫 pnjang segala rumput... Ni rumah ja paling besar antara semua mcm kena renovate sdh namun syg... Samak berabisss... Jd sy kasi limpas ja...
Tapiiii...
Sy dgr suara org nangis2.. Trs mcm ketawa2... Aiii.. Pelik... Well memandangkan sy ni penyibuk..soooo..... sy tgk kiri kanann sy kasi tapuk basikal sy... Pelan2 sy p lorong longkang tu rumah... Sy p belakang.. Sy tgk ada pagar mcm tebuka sdh berkarat pnya psl kali ni.. Sy p mmyisip pastu yesss finally sy dlm kawasan rumah tu sdh sy...
Masuk ja sy... Ishhh samakkk berabisssss! 😡😡
Tp bgs jg la sbb smpi paras kepala sy ni rumput.. Sy kan masi budakkk 🙄🙄🙄🙄....jd bagus la sng betapukk... 😝😝..pelan2 sy mnyisip men tunduk2 betiarap segala mcm cicak sdh sy d atas tanah... Trip askar.. 😎😎😎
Makin lama makin dekat tu suara sy dgr nangis2..Pak....!!pakkkk!!! Pakkkkk!!!!! Bukkk!!!! Bukkk!!
😕😕😕😕 uinaaa bunyi apaniii?? Sy bediri pelan2 d tingkap tu.. Kasi tunjuk mata ja beiii... N what i saw is 'HORROR'...ada satu budakk llk NAKED! NAKEDDD!!! 😱😱😱 Dia kena pukul pakai belt.. Mulut n tgn dia kena ikat tp masi jg dgr tu suara dia yg menangis2 kesakitan... Sy tutup mulut sy sbb sy takut sy terteriak.. Sy kesiann sma dia ,tu llk n tu prmpuan dewasa pukul dia berabisss tarik rmbut diaaa la tampar.. Yg llk tu pula pukul pakai belt.. Tendang2 dia n tumbuk2 dia 😭😭😭😭...this is too much for me...!! Sy ddk blk d lantai tu... Sy nangis2 suda sy tutup mulut sy takut keluar bunyi... Trs sy nmpk tu jam d tgn sy.... Sy tekan banyak kalii... X smpi 10 minit sy dgr sdh bunyi siren polis bole dgr tu laju kereta.. Vrooommmm! Debilangg tu kereta... smpi sdh kereta polis n dady n mumy d luar gate tu rumah... Sempat sy silik tu dlm ruma masi lg drg memukull drg x dgr ka tu keretaaa???? Whatever...
Sy belariii nangis2 p depan tu gate... Mumy nmpk sy trs drg buka tu gate... X kena lock pun.. Kan bgs sy masuk ja dri gate td 😒😒😒😒 telampau betrip punya psl...
"heart knapa?! What's wrong?! " dady...
"dadyyy... Huaaaaa!!! 😭😭😭😭dadyyyy p msk dlm tu ruma!!!! Ada kwn kena pukulll kesiann diaaa... Huuuuhuuuuuuuhuuu... " dgn tangisan dan raungan yg kuat sy berckp.. Apalagiii tu polis n dady trs ketuk tu pintu.. Beberapa polis tu pigi blkng tu ruma... Sy tgk ja...
Xlama lpstu drg serbu msk ja dlm tu ruma... Skali drg masuk sna laa drg mcm beteriak2 ni x jelas sy dgr ayat2 drg tp mmg beteriak2 berabis la... Trs sy nmpk sdh tu dua org llk n perempuan dewasa tu kena gari... Yg perempuan tu ketawa2 pastu teriak2 mcm org gila ja.. Yg llk tu kurussss btl mcm tengkorak ja sy tgk.. Bida lg mukaaa.. Seluar pun mcm mau terjatuh ja sy nmpk... Btl2 muka demon!! 😡😡dady pun ikut keluar trs p tmpt kami..
"honey... Bawa heart blk ruma dlu ah... "dady ckp sma mumy...
😤😤😤no way!!!! X puas hati sy...!!
"nooo!!!!! I want to stay here !!!" sy ckp sma dady... Smbil tnjuk muka marah...
Dady tgk ja sy... Pastu dady ddk satu kaki belutut satu kaki pula bikin stand badan dia... Trs dady pgg dua2 bahu sy... Dady tgk ja sy... Sy pun x paham reaksi dady ni skrg no emotion bh dady ni... Dady trs peluk sy erat ni... 🤔🤔🤔 weird...
"heart.. U know what... U did a very good job today... Dady very proud of you... But u have to go back home now... Kids are not supposed to see all this things.. "dady
"but yet....Im the one who saw it first... So i should be here dady... Pleasee... I promise i'll go home after this... But not now... " sy jwb dady sy mau blk lps sy nmpk tu boy masuk ambulance... So baru sy mau balik...
Dady tgk mumy.. N mumy angguk2 ja....dady pun hug sy blk n ckp "ok"....xlama lpstu ambulance pun dtg suda.... Sy tgk tu budak kna angkat n kena kasi baring d katil xtau apa nma dia tu yg dlm ambulance punya.. cpt2 sy lari p dekat dia.. Kena selimut sdh dia.. Dia buka mata dia ni tp btl2 sy x knl sdh muka dia lebam sna sni...
"ko bole dgr sy ka? Ko paham ka klu sy brckp sma ko skrg? " sy tnya tu boy..
Dia senyum ni pastu dia angguk satukali... Lega sy nmpk dia paham sy masi... N sy lega sbb dia masi hdup..
"tq heart.. " boy
Trkejut sy... Dia tau nma sy??how??? Ooo mungkin dady kasitau... 🤔🤔🤔🤔
"heart come... tu uncle ambulance mau bawa dia sdh tu... "mumy
"but.. Mumy dia selamat bh sdh tu kan.... "sy tnya mumy..
Mumy usap rmbut sy... N ckp. " yes heart... Tu boboy slmt sdh tu dont worry... Ok... Nnt kita pigi lawat dia bsuk ok... "
Sy senyum sma mumy... N bawa mumy pulang ruma... Smpi ruma sy mandi n mkn.... Dady blm blk lg mngkin masi d sna... X sbar tggu dady... Jam 10.45pm bru dady blk ruma.... Belari trs sy p dekat dady...
"heiiii.... My princess blm tdr?? 😊😊"dady...
"blm... Heart tggu dady.... "
Trs mumy pggl kmi suru ddk d sofa... Ddk la kmi... Trs mumy tnya dady psl tu bdk..
"ok sdh dia.. Td kritikal jg dia tp ok sdh ..tu bdk... " dady tdk habis ckp ..sbb dady nmpk sy.. Maybe x ptt kali sy dgr.. Well xpala yg penting sy tau dia slamat sdh..
Trs mumy signal dady nnt ja ckp... Pastu dady tukar topik.."heart.. Bsk ada kwn dady.. Mau tnya heart apa yg heart nmpk ah... Bole?? " dady
"kwn dady tu polis ka? "
"yess... N kwn dady tu baik dia mau tlg tu boboy... "dady
"ok bole.. Nnt heart kasitau semua dri mula ok... Mcm dlm tv tu kan dady.. Yg dady sll tgk sma mumy tu yg CSI tu kan... "
Berabis dady sma mumy ketawa... 😕😕😕lucu meh??
"ya heart... 😂😂😂 heart lewat sdh ni bsuk mau bgn awl... Pigi tdr ah" mumy
Sy lumpat dri sofa then kiss pipi dady n mumy.... Semangat sy bsuk mau p jumpa tu boboy... Hehe... Masuk bilik n tidurrrrrr...
To be continued...
YOU ARE READING
HURT?? To Feel Your Love. ( ONGOING )
FanficHeart Diandra, seorang wanita pemalu namun berjaya dlm pekerjaannya sebagai ejen hartanah. Di usia 26 tahun dia masi blm punya teman lelaki... Tragedi buruk pernah terjadi menimpa tunangnya yg dulu, yg akhirnya buatkan tunang dia berkahwin dgn wanit...