CHAPTER 11 - MIKAYLA RILEY SECRETS

763 69 6
                                    

🌸🌸WELCOME TO ALL MY READERS AND FOLLOWERS BEFORE YOU READ THIS STORY I WANT YOU TO KNOW THIS IS ALL MINE AND ONLY MINE ! WORK NO COPY AND PASTE FROM OTHER WRITERS. AND I DO NOT TOLERATE TO PEOPLE WHO WANTS COPY AND PASTE MY WORK WITHOUT MY CONSENT!! THIS STORY ARE ALL CREDITED UNDER MAVI ROBERT. 🌸🌸

🌸AND IF.... YOU READ THIS STORY I MEAN EXACTLY LIKE THIS (MY STORY) ANYWHERE PLEASE DO INFORM ME .🌸

🌸Sincerely MAVI ROBERT🌸.

**************************************************

💔HURT TO FEEL YOUR LOVE💔

( HTFYL) by Mavi Robert
CHAPTER 11 - MIKAYLA RILEY SECRETS

😎LUMERE BRENT P.O.V😎

Memandangkan tawaran U sy ,mikayla and mikael sudah lulus yang sy apply sama2 drg, tinggal 3 bulan lagi kami kena daftar masuk sana sudah .. jadi sy mau enjoyyyyy malam ni sy mau enjoy sampai cium tanah.... mo bawa mikael manaaaa la dia minat begini2 punya style tempat...dia mana suka crowded place silap2 ada la kena bunuh ni malam...eee cancel2 nda sy mau bawa dia.. jadi sy pun ikut kawan2 sy yang lain drg satu kepala dengan sy... bejalan la kami ni... tapi ni malam kawan sy yang nama max ni bawa tempat lagi lain dari selalu..

"uii geng ni malam sy bawa kamu sini...sini banyak bebehhh lawa2 semua siap buli tapauuu ahahahahahahah" c max 🙄🙄 cis getee.. dia ingat sy begitu ka punya pikiran tapi kalau tinguk2 ja mau la sayaaa 😍😍

"ba apalagi...!! jum la serbu ahahahahah!! " sy cakap drg apalagi berlima la kami masuk dalam tu tempat...

Uinaaa ni tempat ni gila2 punya tempat sy ingat mo oder ka apa kalau mau tinguk perempuan siksi ,ini terpampang2 depan2 mata masuk ja dari pintu bebariss perempuan menari atas bar punya seksa mata sy...ni melebih2 sudah...sy rasa janggal betul sama ni tempat...bukan alang2 kena kasi playang perempuan2 ni semua..berdosa betul sy rasa.. mamy dadyy sy menyesal masuk ni tempatt. 1st dan last sy masuk sini. nda sudah sy mau p sini lain kali...kesian mata sy 😭😭😭tapi nda juga sy mau lari sekarang nanti apa kawan sy cakap ... drg berabis sudah mengoder..ni malam sy nda mau minum2 lain perasaan sy CANCEL MO CIUM TANAH NI MALAM...!!!!

"ui ui uiii naaaa masuk suda tuuunaaa 3 orang yang pemess d sini.. sebab drg la ni tempat selalu ramai... sebab drg tu buli tapauuuu..." c max...😳😳😳ketara betul ko ni nda birginnnn sudah max!!!!!

"jadi ko pernah la ni tapau drg kan sebab ko tauuu dan kenall semua perempuan d sini...ishhhh jijik ooo ko ni🙄🙄🙄" sy terus terang ja sama c max.. yala bikin geli ba dia ni...

"ishhh gila ka.. kalau yang lain pernah la  😝😝😝 tapi drg ni nda pernah..mahallll drg minta tuuunaaa siring sana dekat tuuuna stage tu VVIP punya tempat...tuuula Customer drg tu..."  c max bilang...
Sekali sy tinguk deii muka2 gatall sy tinguk pun teda napsu!!!..tua bangka pun masih nda takut mati dalam dosa sy harap sy nda begitu nanti tua...😰😰😰

"naaa mula suda drg perform tarian gila drg tu bikinn badarah hidungggg!!!" c max cakap lagi... sekarang semua orang bersorak sudah puiihhh betul2 bikin malu ni lelaki2 semua ooo ketara semuaa gete!! sy pula betul2 teda mood.. tapi mo juga la cubuk2 siiikitt mo tinguk macam mana gilaaa drg punya tarian and muka...sekali sy tingukk...😨😨😨

"mikaylaa...?"  sy tersebut nama mikayla...yala  sebiji muka mikayla tu lead dancer dia...aiii salah tinguk kali sy ni..mustahil itu mikayla...mikayla tu innocent muka dia.. yang ini seksi telampau banyak terdedah kulit dia...nda cukup kain...!! sy nda suka!!!

HURT??  To Feel Your Love. ( ONGOING  )Where stories live. Discover now