14.

316 19 36
                                    

Bolo krásne ráno.Ešte stále som spal,no slnečný lúč,ktorý prechádzal cez pootvorené žalúzie ma pošteklil na tvári.Pomrvil som sa a otočil sa nabok.Cítil som Jungkookov pohľad na sebe.Tváril som sa,že spím.

Pobozkal ma na špičku nosu a jemne vyslovil moje meno.Ja som však stále hral,že spím a čakal čo Jungkookie urobí. ,,Taehyung."povedal jeho sexy chraplavým ranným hlasom.Toto bolo ešte lepšie ako som si predstavoval.

Tentoraz mi vtisol bozk na ústa.Stále nič.Počul som ako si nahnevane povzdychol a cítil ako mi jazykom prešiel po líci. ,,Fuj."rukou som si zotrel sliny z líca a posadil sa. ,,Pf,nespal si!"

,,Si veľmi všìmavý."pretočil som očami a sledoval ako sa na mňa usmieva.

,,Tak ako sa ti spalo s pocitom,že si priateľ Jeona Jungkooka?"

,,Normálne."odvetil som sucho a so šibalskými iskričkami v očiach som sa na neho pozrel.

,,Len normálne?"hlas mu preskočil,no nesmial som sa,pretože som ho nepotreboval nahnevať hneď zrána.
,,A po tomto sa ako budeš cítiť."pritiahol si ma ku sebe a drsno sa mi vrhol na pery.

,,L-lepšie."začervenal som sa a sklonik hlavu. ,,Milujem keď sa červenáš,zlato.A teraz sa choď najesť idem zatiaľ na záchod."vtisol mi bozk na čelo a utiekol preč na záchod.Hah,asi si išiel vyriešiť problém.Neuniklo mi a dokonca som to cítil keď sme sa pri seba tisli.

Uchechtol som sa a odišiel do kuchyne.Jediné čo som našiel,boli cereálie.Vytiahol som mlieko a vtedy keď som cereálie nasypával do mlieka prišiel Jungkook.

,,Tae,mám ťa rád ale toto fakt nie,mlieko pred cereáliami?Zbláznil si sa?!"

,,A nie je to jedno?"

,,Nie je!Máš šťastie,že s tebou chodím inak by som ťa asi vyhodil z domu."vtisol mi detský bozk na ústa a s jeho miskou cereálií si sadol na linku.Ja som sa oprel o jednu zo skriniek a pomaly sme v tichosti jedli cereálie.

,,Čo budeme dnes robiť?"spýtal sa môj hnedovlasý sexy priateľ a nohami húpal vo vzduchu.Úprimne,pôsobil veľmi rozkošne.Zamyslel som sa. ,,Neviem či s tým budeš súhlasiť ale niečo ma napadlo."

,,Hm?"pokývol hlavou.

,,Moja teta má od Seoulu asi 50 kilometrov ranč s koňmi.Dlho som tam nebol a mohli by sme si zajazdiť."usmial som sa a do úst som si vložil posledné sústo cereálií.

,,Kone?"jeho oči sa rozžiarili akoby bol malý chlapček. ,,Áno,kone.Nikdy si na žiadnom neskúšal jazdiť?"

,,Uhm,Taehyung moji rodičia ma majú u riti a nie na koňa som v živote nesadol.Takže súhlasím s tvojim nápadom."

Bolo mi ho ľúto.Predsa, každé dieťa chce vidieť všetky zvieratká zo zvieracej ríše,no nie?Umyli sme misky a išli sme sa prichystať na cestu.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Zastavil som auto. ,,Už sme tu?"Jungkook si zívol a začal otvárať dvere.Keď sme obidvaja vystúpili do nosu nám hneď udrel pach koní. ,,Kade sa tam ide?"Jungkookie podišiel ku mne a chytil mi ruku do tej svojej. ,,Poď ukážem ti."zaviedol som ho pred veľký starý zelený dom.Dlho som tu nebol.

Dvere,ktoré voľakedy boli tmavohnedé boli razom biele. ,,Nevyzerá to tu ako farma s koňmi."Jungkook sa poškriabal na zátylku a pustil moju ruku.Nadýchol som sa a trikrát zaklopal na dvere.Ozval sa ženský hlas a dvere sa otvorili.

,,Taehyung!"povedala nadšene a ihneď ma uväznila v pevnom objatí. ,,Ahoj teta."povedal som medzi nádychmi,pretože mi drtila chrbát.

Moja teta bola štíhla,čiernovlasá usmievavá žena s vášňou pre kone a pečenie.

,,A kto je tento mladý krásavec."ukázala na Jungkooka,ktorý si prezeral okolie. ,,No-"začal som,ale môj sexy priateľ ma prerušil. ,,Dobrý deň,moje meno je Jungkook.Som Taehyungov,em,najlepší kamarát."jemne sa poklonil a usmial sa jeho žiarivým úsmevom.

,,Ach tak,no,poďte ďalej!Ukážem vám kone.Tae,odkedy si tu nebol pribudla nám jedna kobyla a žrebec."Všetci traja sme vstúpili do domu a prešli dozadu na farmu. ,,Wow."zašepkal Jungkook keď uvidel čierneho veľkého žrebca,ktorý práve pil vodu.

,,To je Arrow.Zachránili sme ho z pádu do rieky a odvtedy je na našej farme a tam je Beauty.Krásna však?Čaká žriebätko."podišiel som ku Arrowovi a pohladil ho.Jungkook vedľa mňa stál a nehybne sa pozeral. ,,Kľudne ho pohľadkaj,neublíži ti."zašepkal som a on tak spravil.Oči sa mu rozžiarili.

Bol som šťastný keď som ho takého mohol vidieť.Bol úplne iný ako som si predtým myslel.

,,Tak chlapci, zajazdíte si?Môžte na Leile a Stichovi.Pôjdem ich pripraviť."usmiala sa a už sa chystala na odchod. ,,Počkaj!Jungkook nikdy nejazdil.Uhm,čo keby si nachystala len jedného a ja by som mu to ukázal?"usmial som sa nervózne a pozrel na môjho priateľa.

,,Dobre tak ja idem nachystať Stitcha.Tae,ty vieš kde máš čakať."prikývol som a teta odišla do stajní. ,,Tak."Jungkook si odkašlaľ a chytil ma za pás. ,,K-kookie,č-čo keď nás uvidí?"chcel som ho od seba odstrčiť ale bol moc silný. ,,Išla dozadu,zlato,neboj sa,nepraskne to."

,,A-ale čo keď?"

,,Hmm,tak mi daj pusu a ja ťa pustím."pretočil som očami a opäť mohol pocítiť chuť jeho pier.Cítil som ako sa mi jazykom snažil prebojovať dovnútra,no vtom som sa odtiahol.Nespokojne zamrnčal a pustil ma. ,,Kookie,inokedy dobre?Fakt by nás mohla prichytiť a myslím,že by nechcela vidieť ako so tu žerieme tváre."

Jungkook sa zasmial a prikývol.Zaviedol som ho na lúku kde sme mali čakať. ,,Tak,tu som chlapci."teta nám podala dvojo prilieb a topánok do ktorých sme sa prezuli. Stitch bol naozaj krásny hnedý žrebec.

,,Tak,ak nevadí pôjdem niečo dopiecť.Myslím,že vieš postupy Tae,hlavne si neublížte."prikývol som a ona odišla skôr ako som stihol žmurknúť. ,,Tak,Kookie,pripravený?"
podišiel som k Stitchovi a pohľadkal ho.

,,Ja ti neviem Tae."Jungkook sa poškribal na zátylku. ,,Ale notak,pomôžem ti a sme tu sami,nikto ťa nebude sekírovať."pousmial som sa a potiahol ho za ruku. ,,Uhm,fajn."vtisol mi bozk na špičku nosa.Ako prvé som mu pomohol dostať sa na kone,síce skoro spadol ale nakoniec naň vyliezol.

Ja som sa tiež vyšplhal a sadol si za Jungkooka.Boli sme na seba natisnutí ako sardinky,ale čo iné nám zostávalo?

,,Tak,chyť toto a nebuď nervózny."chytil som mu ruky a položil ich na oťaže.Pevne ich stisol a trochu sa pomrvil. ,,Dobre,teraz za ne jemne zaťahaj a trochu kopni do koňa nohou ,ale len slabo."Jungkook spravil to čo som mu nakázal.

Stitch sa pomaly začal hýbať. ,,A-a čo teraz?"

,,Trochu ich nakloň aby kôň nenabehol do ohraničenia."chytil som jeho ruky a trochu mu pomohol.Musel som uznať, išlo mu to dobre.Čo tento chalan nedokáže? ,,Vidíš Tae?!Ja jazdím na koni."usmial sa jeho zajačím úsmevom a pokračoval v mojich inštrukciách.

Jazdili sme takto asi hodinu a potom zosadli.Odviedli sme koňa do stájne,dali mu všetko dole a začali ho čistiť. ,,Tae?"Jungkook,moja prvý chlapec,podišiel ku mne a pritiahol si ma za pás. ,,Ďakujem,že si ma sem zobral.Som rád,že som to mohol zažiť s tebou,mám ťa veľmi rád."

Hi!Im back!Ahojte,prepáčte,trošku som to pozabudla vydať,snáď sa nehneváte.Dnes,som mala 4matiky a poviem vam,že som sa skoro na tých hodinách rozrevala:') well a ak som ohladom koní niečo poplietlo,ospravedlnujem sa,nejazdím a jedine doktor google trochu pomohol^^Ale dúfam,že i tak vás časť bavila,zlatíčka♡♡

Tears and Smile [Pozastavené]Where stories live. Discover now