20.

344 10 56
                                    

,,Jasné,môžme,"povedal som celkom sebaisto a spolu s ním sa postavil.Bol by som klamal ak by som nepovedal,že alkohol už zrejme začal účinkovať,hoci som ho nevypil veľa.

Jungkook ma ťahal za ruku až dokým sme prišli na parket,kde obidve mohutné ruky obmotal okolo môjho chudého pásu a celý sa na mňa nalepil.V pozadí hrala akási príjemná pesnička.

Chvíľami som sa obzeral či ľudia na nás hľadia,avšak každý sa venoval svojmu partnerovi alebo popíjal pri stole spolu s priateľmi. ,,Som rád,že sa ti chalani ospravedlnili,"povedal z ničoho nič môj priateľ. ,,Áno aj ja som šťastný.Aspoň viem,že to nerobili bezdôvodne,ale mrzí ma,že som si to odskákal ja."

,,Neriešme to Taehyungie,je tu oveľa dôležitejšia vec,ktorú som ešte dnes večer nestihol spraviť,"v jeho hravých očiach sa zaleskli iskričky šibalstva.Naklonil sa ku mne a venoval mi dlhý bozk a bozkával ma až dovtedy,dokým mu nedošiel kyslík.

,,Baby,máš balzám?"spýtal sa a stisk okolo pásu spevnel.Nesmelo som sklonil zrak na špičky našich topánok a potom opäť pozrel na neho. ,,A-áno,vadí-" ,,Nie,je to vporiadku.Ak sa s tým cítiš dobre,neprekáža mi to a navyše to chutí po broskyniach,čo je naozaj chutné."

Oh,Bože a všetky sily nebeské,čím som si zaslúžil tohoto sexy,starostlivého chalana?

,,Inak Tae,dnes vyzeráš až príliš sexy,si naozaj krásny,"zašepkal mi do ucha a potom mi na krk venoval motýlí bozk.Capol ma aj po zadku,čo mi prišlo celkom neetické ale v tých nohaviciach môj zadok vyzeral naozaj dokonalo.
Pod dotykom jeho pier mnou prešla príjemná vlna napätia.Niekoľko minút sme spolu tancovali,naše telá sa niesli v rytme hudby.

Jimin a Yoongi boli neďaleko nás a ja som si všimol,že na nás Jimin zízal naozaj dlhú dobu,no potom sa opäť venoval Yoongimu.

,,Uh,Jungkookie?Musím isť na záchod,"povedal som nesmelo. ,,Dobre,ale dávaj si pozor a príď skoro,"pustil môj pás a nechal ma aby som mohol odísť.

S trochou zmätenia som napokon našiel cestu na záchody.Vyšiel som z kabínky a došiel pomaly pri umývadlo umývajúc si ruky a následne som sa pozrel na svoj odraz v zrkadle.Krk posiaty cucflekmi od Jungkooka,balzám na perách nebol už toľko viditeľný a vlasy som mal trochu prilepené k čelu.

Zrazu sa za mnou objavila osoba.Naozaj mi to pripomínalo scénu z hororového filmu.Avšak som sa muža snažil ignorovať a sklonil som hlavu. ,,Neverím,že si to ty,Taehyung-"ten hlas.

,,Budeš kurva ticho inak sa to dozvie celý Seoul!A teraz rob to na čo si dobrý.Aj tak to je jediná vec,ktorú vieš."

Tep sa mi nachvílu zastavil,celé moje telo stuhlo a nahlas som nasucho prehltol.Nebolo to možné,čo tu robil?

,,B-Byung Ho?"vykoktal som a pozrel naspäť na zrkadlo.Uškŕňal sa na mňa.Nezmenil sa.Stále vyzeral rovnako až na jedinú zmenu,čo bola farba jeho vlasov.

,,Takže si nezabudol,všakže?Čakal som,že budeš niekde inde,ale nie v takomto podniku,dali ti tu prácu?"priblížil sa ku mne.Nikto tu v tomto momente nebol.Hrudník sa mi ťažko nadvihoval.

Nevydal som ani hlásku. ,,Škoda rečí,čo?Vidím,že si si dosť rýchlo našiel niekoho,"poukázal na môj krk a pristúpil ešte bližšie. ,,Dal si mu už?Rovnako ako môjmu bratovi?!"zvýšil hlas,chytil ma za zápästie.

Všetky zlé myšlienky prišli tak nečakane.Všetky spomienky,ktoré by som najradšej pochoval do hrobu. ,,P-pusť ma,"precedil som cez zuby,avšak on ma zrejme ignoroval.

,,Som si celkom istý,že sa ti to páči,pretiahol by som ťa tu a ešte by si mi ďakoval,"krok bližšie.Musel som niečo urobiť,zakročit,obrániť sa keď v tom-

,,Tae,čo tu tak dlho ro-"Jungkook spolu s Yoongim na nás dvoch civeli.Jungkookovi potemneli oči.Zrejme obidvaja vedeli kto to bol.

,,Ty!"Jungkook drsno oslovil Byunga,ktorý odomňa odstúpil. ,,Takže táto malá kurva patrí tebe?"a potom bum-Jungkookove nervy praskli.

Prudko vybehol na Byunga a uštedril mu jednu ranu.Yoongi mu prišiel na pomoc.Ja som potichu stál v rohu miestnosti a všetko sledoval.Nebol som schopný ničoho.

,,Ty skurvysyn!Ešteraz sa dotkneš Taehyunga,nabudúce to bude horšie!"Jungkook ho opäť silno udrel do tváre až natoľko,že Byung ležal na zemi. Dvere sa prudko otvorili,stál v nich Jimin. ,,Kurva ,čo?!"potiahol ma za zápästie.

,,A toto máš za to,že si ojebal mňa a aj Jimina,"Yoongimu uštedril poslednú ranu.Prisahám na česť môjho imaginárneho psa,že som v živote nevidel takéhoto Jungkooka.

,,A teraz mi láskavo nebudeš kaziť večer inak nabudúce nedostaneš len do tváre,"vydýchol,popadol ma za pás a všetci štyria sme vyšli zo záchodov.

Nakoniec sme sa rozhodli,že pôjdeme do iného baru,nechceli sme aby sa už takéto niečo stalo.Yoongiho spolu s Jiminom,Jungkook poslal nech idú napred.Ja som sa mu hodil okolo krku a nemal som naozaj ďaleko od toho aby som sa rozplakal.

,,Whoa,Tae,čo tak náhle,"zasmial sa a objatie mi opätoval. ,,Nikdy som nemal nikoho,kto by sa za mňa takto postavil,"priznal som napokon a v skutočnosti som sa naozaj na malú chvíľu rozplakal,ale berme to,že mi niečo padlo do oka.

,,Teraz máš.Ochránim ťa pred každým,sľubujem,nie si na nič sám,baby,"vtisol mi jemný bozk do vlasov a potom sa trochu odtiahol. ,,Ďakujem,naozaj,"posumial som sa na neho a odhrnul mu ofinu,ktorá mu padala do očí.

,,A teraz vypadnime,nechcem tu byť čo i len sekundu nazvyš,piť sa dá aj inde a Jimin mi povedal kam idú,čiže ideme aj my,"chytil ma za ruku a ťahal ma za ruku k neznámemu baru. ,,Čo hovoríš na chalanov?"spýtal sa ma po chvíli ticha.

,,Sú fajn aj keď,Jimin je trochu divný,ale je zlatý,"priznal som s jemným náznakom úsmevu.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Všetci štyria ako banda chlapíkov,ktorí sa poznali už niekoľko rokov a mali country kapelu sme veselo debatovali a popíjali alkohol.Naozaj som nevedel,čo som do seba lial,no nechcel som pred nimi vyzerať ako kus syra,tak som len vypil,čo bolo v pohári.

,,Yoongi išiel po mne skôr ako ja po ňom,"vyhlásil Jimina,pozrel na čiernovláska,ktorý si odpíjal z pohára. ,,To nie je pravda!A vlastne to je aj jedno aj tak to skončilo tým,že sme spolu."

Jungkook ma sem-tam pozrel jedným očkom.Strážil ma ako poklad.Neviem či to bolo vplyvom alkoholu,ale mal som dosť veľkú potrebu aby sa mi stále venoval.

Už som ani poriadne nepočúval o čom Jimin táral,no vedel som na sto percent povedať,že to bolo opäť o nejakej jeho príhode alebo o tom aký je Yoongi sexoš.

Minúty ubiehali,hudba stále hrala,čašník nám donášal nápoje.Cítil som,že sa mi alkohol začal liezť na mozog.Nikdy predtým som veľmi nepil,bolo to aj z dôvodu,že som bol vlastne cukrovkár,ale dnes mi to bolo úprimne jedno.

Chcel som sa baviť,zabudnúť na moju dosranú minulosť a mať nálady na rozdávanie,čo sa aj neskôr viditeľne potvrdilo po tom,ako som sa smial na každej maličkosti.Jungkook nás oboch ospravedlnil a chlapcom povedal,že už je asi najvyšší čas ísť domov.

Nejako som sa spolu s Jungkookom dotrepal do jeho útulného domu.Vyzuli sme si topánky,zhodil som zo seba aj bundu,ktorá ma chránila pred mrazom a potom pristúpil k Jungkookovi,ktorý na mňa čakal v strede obývačky.

Podišiel som k nemu a mojimi dlhými prstami som sa mu snažil odopnúť prvý gombík na košeli. ,,Čo robíš,Tae?"

Nechcela som to vydať až tak skoro,ale na Vianoce chcem  vydať špecialito kapitolku ako taký "darček" čiže som sa napokon rozhodla,že túto vydám teraz.Krásne prázdniny želám,oddýchnite si a veľa veľa darčekov;)

Tears and Smile [Pozastavené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora