four thing

999 40 0
                                    

Jungkookie:

Egyszerűen nem értem Jimint.
Tegnap egész nap le nem vette rólam a szemét mintha megfigyele volna mikor mit csinálok. Most akkor kikezdett velem vagy csak szórakozik.

Nem szívesen vallom be, de sajnos nem a lányokhoz vonzódom, viszont nem akarok fiúkkal sem lenni mert azzal elrontanám a roszfiús imigyem és csak egy rossz buzinak tartanának,amit nem akarok. Ezért sem volt alkalmam elveszíteni a szüzességem.

Jimin jól néz ki,de nagyon idegesítő és tönkre akar tenni, ezért nem lenne szabad rá gondolnom,de nem lehet nem a puha ajkaira amik a tegnap folyamán érintették nyakam és az izmos combjaira amire ráfeszül a nadrág vagy selymes hajára amin megcsillan a fény, így még angyalibb érzést kölcsönös, vagy a cuki mosolyára. Még mindig bizsereg minden részem ahol megérintett.

Ugyebár ideges voltam ezért pár gyíkon csillapítottam haragom. Miután megvertem őket, megkérdeztem mit gondolnak Jiminről,mindegyik szinte ugyanazt mondta:ilyen kedves embert még nem láttak,nem kér semmit a segítsegért cserébe, meg ilyenek. Ezeknek a nyomorékoknak minden apró szar is nagy dolognak számít.

Tényleg ennyire utál engem ha így bánik velem. Nem tudom mihez kezdjek, ha ciki ha nem egy kicsit berezeltem tőle,pár másodperc alatt földre terített,alig tartott mégsem tudtam kiszabadulni szorításából. Jó úton halad,hogy azt az utat amit nehéz áron megtaláltam és követtem,egy szempillantás alatt áttérítsen a félelembe vezető útra. Sosem voltak ellenfeleim,soha nem veszítettem,de kezdem megérezni ami elég keserű érzés.

Jiminie:

Csak fekszik a padon egész nap,van mikor jegyzetel, vagy csak néz ki a fejéből,vagy az ablakon bámul kifele. Olyan csendes lett,ami elég unalmas,lehet tönkretettem ilyen rövid idő alatt. Na nem,beszélek vele,mihejst eljön a szünet.

Az idő csiga lasusággal telt el, mintha nem akarná engedni,hogy beszéljek
Jungkookkal,de egyszer úgyis ki kell csengetni,amit türelmesen ki is várok.

A tanár pont a házit magyarázta,de elnyomta a hangját a hangos csengő szó. Mindenki özömlött ki a terem ajtaján,a tanár meg egy sóhaj kiséretében felírta a táblára a házit,ezután kiment.

Feláltam majd odamentem Kookhoz aki most is aludt. Megsimogattam a fejét,hogy ébredezzen lassan. Nyammogott egy sort és szépen felemelte buksiját a padról és álmoskásan felém nézett,muszály volt mosolyognom, hisz olyan aranyos volt. Megfogtam kezét,felhúztam a padról majd elkeztem a már törzshelyünk felé húzni, a wcbe.

Bezártam az ajtót és egy wc fülkébe húztam.Értetlen pillantásokat vetett rám. Lehajtottam a wc tetejét majd rálöktem.
-játszunk Jungkokkie-simiztem meg puha arcát kezemmel de meg sem szólalt.
-halgatás beleegyezés-tudom azt mondtam beszélni fogok vele,de nem megy,az ártatlan énjét mutatja nekem amitől teljesen beindulok.

Kicsatolom övem....

-mi..mit csinálsz?-nézett fel rám kicsit ijedtem.
-csak játszunk drágám-már a nadrágot gomboltam ki és le is húztam.
-de én nem akarok!! Engedj!!-fel akart állni de nem hagytam neki. Elkaptam kezeit és övemet rá kötöttem.
-ne-mondta sírós hangon miután már az alsómat is lehúztam.
Ujjaimat bedugtam szájába utána farkamat helyetesítettem be. Olyan forró volt és mennyei érzés,hogy már most elmennék de vissza kell fognom magam.

Eleinte lassú tempót diktáltam, hogy minnél tovább tartson az élvezet.
Már folytak könnyei az arcán, kezeivel erősen szorította pólom alját,én mitsem törődve vele markoltam hajába és mozgattam fejét egyre gyorsabban nemességemen.

Már éreztem,hogy el akarnék menni, de nem a szájába terveztem ezért ki is húztam legértékesebb részem.

Lehajtotta fejét és úgy sírt.
Felállítottam és megfordítottam.
Kezei a wc ülőkén pihentek,feje tartályon.

Lehúztam nadrágját alsójával együtt,erre kicsit megremegtek lábai.
Ilyen jó segget még nem láttam az biztos,hófehér és selymes,muszály megnyalogatnom.

Legugoltam,két kezem közé vettem farpofáit majd széthúztam és rózsájára pusziltam,nyelvemet bevetettem és bő nyállal kezdtem nyalogatni. Jungkook mocorgott, megszorítottam seggét erre egy hangos nyögést adott ki magából. Gondolom nem tudta mit kellene csinálni, csak nyögdécselt és emelgette fenekét fel le. Mosolyodtam el nyalakodás közben.

Miután úgy éreztem eleget csináltam helyette ujjaimat raktam be forró lyukába. Hangosan nyöszörgött de nem úgy halottam mintha a fájdalom miatt tette volna ezért folytattam.

Már 4 ujjammal matattam benne és úgy éreztem elég lesz már,ide két farok is be férne de ez soha nem fog megtörténni mert Kook csak az enyém.
-most jövök én!!-nem szólt semmit csak bólintott,pólóját felhúztam és fejemet hátára döntöttem.

Elhelyezkedtem bejáratánál, köröztem rajta utána tövig benyomtam.
-ez nahagyon fájj-mondta fájdalommal teli hangon.
-mindjárt jobb lesz-adtam puszit lapockájára.

Hogy elvonjam figyelmét a fájdalomról péniszét kezdtem verni olyan gyorsaságban mint amilyenben dugtam.
Egyszer akkorát löktem rajta,hogy beverte a fejét.
-upsz bocsi-adtam cuppanóst tarkójára.

Egy idő után remegni kezdett az alattam lévő így tudtam mindjárt elélvez.
Az eddigieknél meg gyorsabb tempóra kapcsoltam ami be is vált mert a nevemet nyögte miközben kezembe élvezett. Nekem se kellett már sok így pár lökés után bele engedtem nedvem.

Kihúzódtam belőle,kezeimről lenyalogattam ondóját ő meg a padlóra esett.

-ne ülj a földre. Koszos-álítottam fel. Annyi erő nem volt szegényben,hogy felöltözzön ezért segítettem neki. Kacsóit kikötöttem miután visszaültettem az ülőkére majd arcára néztem és kisimítottam izadt tincseit szeméből.

Csak bámultuk egymást hosszú perceken keresztűl. Közelebb hajoltam hozzá,hogy megcsókoljam mire lehunyta szemeit és várta a beteljesülést,de ez nem történt meg és kinyitotta lélek tükreit, én csak mosolyogtam értetlen arckifejezésén mire elpirult és lehajtotta fejét. Álla alá nyúltam és megeméltem kobakját.
-csak akkor fogunk csókolózni mikor te kezdeményezel-mosolyogtam. Ő ismét csak elpirúlt.

-Min gondolkozol??-kérdeztem egy idő után. Még mindig egymást vizslattuk.
-azon,hogy te egy angyal bőrébe bújt démon vagy-mondta nekem szomorú hangsúlyal.
-haragszol?- nem válszolt csak felált és kiment. Hagytam neki mivel már így is jól lefárasztottam. Most fel kell dolgoznia a történteket.
Hagyom,hogy a mai nap folyamán kerülj de nem fogsz tőlem soha megszabadulni mert kelesz nekem.

My AngelWhere stories live. Discover now