Jungkook:
-mégh egy kicsit-nyögtem szavaimat,hogy abba ne merje hagyni mert éppen egy picuri hiányzik már ahhoz, hogy elmenjek.
-hogy a faszomba lehetsz ilyen aranyos?-harapta meg fülem és direkt belenyögött. Isteni hangja hallatán el is mentem.
Jimintől minden testrészem pudingá válik és teljes eufóriába esek. Nem sokkal később ő is elment miközben azt nézte,hogy mozog ki-be bennem a farka. Sokszor említette,hogy szereti nézni de az a kedvence mikor a gecije kifolyik mert túl sokat enged belém. Hogy lehet ilyen perverz miközbe egy angyalnak nézi mindenki.Pihegve és izzadtan fekszem hátamon Jimin pedig hasamon fekszik és néha meg is puszilja.
Ó azt még nem is említettem ,ezt az egészet amit leművelünk már vagy 2 hete tart. Nap mint nap jövök Jiminhez dugni vagy csak feküdni ,filmezni ,játszani meg ilyenek. Anyának minden szarral előáltam már miért ne találkozzon Jiminnel. De egyszer úgyis sort kell rá keríteni. Jimin-shii anyukájával nem találkoztam egyszer se ,hazajár egyáltalan vagy annyira sem méltatja fiát ,hogy ránézzen néha-néha.
Pedig Jimin azt mondta , hogy egy virágboltban dolgozik.
Mindegy, majd később rákérdezek.A suliban többet beszélgetünk viszont felvállalni míg nem volt alkalmunk egymást. Félek egy kicsit mások véleményétől,tudom nem kéne mert tudják ha rosszat szolnak megverem őket, de Jimin miatt elpuhulok. Van mikor rám mosolyog én meg majd beleélvezek a nadrágomba annyira meg akarom olyankor szoptatni vagy egy pillanatig érezni ajkait és huncut nyelvét de nem tehetem ,mindenki előtt nem.
Egy ideje rendesen jegyzetelek órán és még jobb jegyeket is szereztem mindez az én Jiminemnek köszönhető. Anya ezért is enged az angyalomhoz mert tudja jó hatással van rám.
Annyira elbambultam,hogy észre se vettem Jimin kezeivel legyez előttem.
-baba mi a baj, kezdesz megijeszteni ,hogy megsem mozdulsz-aggodalmas íriszeibe tekingetek.
-jaj ne haragudj csak elgondolkodtam-puszilom meg orrát.
-én min gondolkodtál ilyen mélyen?- hümmögött mezédes hangjával.
-csak annyi,hogy teljesen elrontasz. Miattad jobb ember leszek és félek emiatt,hogy gyengébb is. Na meg anya is folyton nyaggat ,hogy mennyire szeretné ha bemutatnálak neki végre.-
-ne aggódj én megvédelek ha gyengébb leszel ,habár ez a veszély nem hiszem hogy fenn állna mert te egy erős és bátor ember vagy . És majd anyukáddal való találkozásra is sort kerítünk.-csókol meg és simogatja combomat majd arcát belefúrja nyakamba de a tapizásomat nem hadja abba.
-rendben-simogatom én is-Mond hogy szeretsz!!-kérem szépen-
-szeretlek
-hívj a beceneveimen!!-
-baba,nyuszi,kukkie,picur, jungkokkie,-
-őőő, most mondj valami perverzet!!-
-Perverzet?-kérdez vissza felmézve rám egy szemőldök ráncolás közbe. Bólintok,hogy igen ezt kértem.
-ám legyen.-gondolkodik miközben felém magasodik-szeretem,hogy megremegsz mikor belédhatolok a hatalmas eres farkammal. Egyszer szivesen megraknálak kint a teraszon lássa mindenki,hogy rángatózik a faszod fel-le miközben én duglak ki-be.
Vagy a suliba a tanári asztalon, és miután végeztünk otthagyni egy hatalmas geci foltot. És...-befogom száját,elég lesz. Komolysággal teli arcal mondta zavarbeejtő és izgató szavait. Talán nem volt jó ötlet ezt kérni.
-inkább hadjuk, ezt soha nem fogjuk csinálni de itt elintézhetsz mert felizgattál-elpirulva mutatok álló tagomra. Jimin kuncogva simitja hozzám sajátját és puszit hint arcomra.
-oké hercegnőm, látom nem volt elég ma.-kuncog fülembe.
-nem hát. Belőled sosem elég-felfujtam arcom ,mintha dühös lennék pedig az izgatottságon kívül hisztizésre nem sok energiám van.Nem bánok semmit mert veled vagyok ,még azt se bánnám ha ájulásig szeretkeznénk mert szeretlek. Soha nem hittem ,hogy beléd fogok szeretni de hát sokan mondják, a sors kiszámíthatatlan.
YOU ARE READING
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...