Bevezető

1.9K 65 4
                                    

(Nem vagyok profi ,helyesírási hibák biztos lesznek. És biztos nem jó)

Jungkook:

Hétfő reggel felkeltem de minek azt nem tudom...ja, hogy suli van,sajnos.
Nagynehezen feltápászkodtam puha ágyamból és semmi életkedvel eljutottam a fürdőig.

Elvégeztem reggeli teendőmet aztán visszatértem szobámba és mivel ilyen színes egyéniség vagyok felvettem egy fekete pólot egy fekete feszülős nacit és egy bőr kabátot meg persze egy maszot mert mindig fázik az orrom.

Anya mindig korán megy munkába,de hagy nekem kaja pénzt a túlélés érdekében

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Anya mindig korán megy munkába,de hagy nekem kaja pénzt a túlélés érdekében.

Felvettem cipőm és léptem is ki a házból majd bezártam az ajtót.

Lassan haladtam a suli felé de így is hamar oda értem mert közel lakunk.

Beléptem a nagykapun és már ki is szurtam legjobb haveromat Junt. Egyedül állt egy fa alatt zsebre tett kezekkel és egyik lábáról a másikra dőlöngélt közbe ásítozott.

Lassan közeledtem felé és amint eléértem hatalmas vigyor jelent meg arcán.
-szia jungkook-köszönt még mindig mosolygva.
-csá-válaszoltam röviden.
-mizu van, ahogy látom te is elég nyúzottnak tűnsz-indultunk meg a bejárat felé.
-csak a szokásos-nem volt kedvem sokat beszélni, az is fárasztó legalábbis számomra.
-szóval jól vagy.Örülök neki- mondta és elmosolyodott. Megforgattam a szemem és én is elmosolyodtam de csak egy pillanatra.
Amúgy mindig tudja mi van velem.
Ezután meg sem szólaltunk.

Mikor beértünk a terembe a padunk felé vettük az irányt ami egymás melett van. Levágtuk a cuccainkat a földre és a padra feküdtünk aludni.
Olyan 10 perc múlva bejött a tanár de nem voltam hajlandó felemelni a fejem mert túl kényelmes volt.

-Jó reggelt gyerekek! Ma érkezett hozzánk egy új tanuló.Viselkedjetek rendesen- mondta Mrs. Zoe majd kinyitotta az ajtót és beengedte rajta az új gyereket. Ez már érdekelt,hogy hogy néz ki. Haja szőke,arca hófehér,szeme kéken csillogott,ajkai rózsaszínen fénylettek. Izmos teste mert látszott rajta, egy fekete farmernadrágba és egy fehér ingbe volt öltöztetve.  Jól nézett ki az biztos.

-mutatkozz be-szólította meg a tanárnő.
-Őöö hát sziasztok a nevem Park Jimin. Nem rég költöztünk ebbe a városba anyukámmal. Van egy virágboltja és ha esetleg szeretnétek szép virágokat venni hozzánk jöhettek-kacsintott, a lányok meg egyszerre visítottak fel.
Ash milyen idegesítőek.
-elég lesz lányok,halgassatok.
Jimin foglalj helyet kérlek-mondta a nőci.
-rendben-válaszolta.

Megbögdöstem haveromat ,hogy figyeljen rám mert elbambult a gyökér.
-te ez a gyerek túl nyálas be kéne verni a képét, hogy ne legyen ilyen nagy pofája-vigyorodtam el ördögien.
-mivan, dehogy fogok hozzá nyúlni egy angyalhoz. Nem akarok a pokolban kikötni amiért bántottam egy ilyen gyönyörű teremtményt. Néz már rá milyen édes.-ejtette ki a szavakat teljes beleéléssel.
Én meg kikeredett szemekkel néztem rá.
-mivan. Hát te hülyébb lettél,  mint voltál -szartam le mit magyaráz.
Hát ha ez a farok nem jön velem akkor egyedül verem meg a kis "angyalkát".
-jungkook tényleg nem kéne bántani. Látszik rajta, hogy milyen ártatlan. Nem értem miért vagy ennyire faszfej- könyörgött mérgesen Jun.
-legyen. Ha nem akarod akkor egyedül verem- vontam meg vállam.
-egy seggfej vagy-csapta meg vállam.
-az előbb faszfej voltam-dőltem vissza a padra.
-mindkettő-forgatta meg szemét amit még láttam.

Vigyázz Jimin mert megkeserítem azt a szép életed, mert szeretek játszani és most veled akarok.

My AngelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora