17

449 18 4
                                    

Jimin:

Lassan eltelt egy hét, mikor Jungkook elmondta az anyukájának , hogy meleg és én vagyok a pasija.
Ez megmelengette a pici szivem, egyrészt azért mert neki nagyon kedves, aranyos és segítőkész anyukája van, aki csak a fia érdekeit nézi, másrészt azért is mert Jungkook felvállalt , bár nem mintha nem bíztam volna abban, hogy elmondja , csak hát én kinek kellenék végülis csak egy szégyen folt vagyok az egész életben aki még csak említésre sem méltó.
Bár lehet Jungkooknak én vagyok a minden, hisz bármit is teszek vele nem bánja vagy csak nem mutatja, ezt is mind miattam.
Sajnos nem tudom értékelni az életben a szép dolgokat , mert egy dolgot akartam mindvégig, azt hogy az anyám szeressen,de nem minden olyan meseszép mint a mesékben.
Tudom , hogy Jungkook a világnál is jobban szeret , de az mégsem olyan amikor az édesanyád egy szeretetteljes ölelésben fogad mindennap amikor hazaérsz a suliból.
Friss, finom főtt étel vár rád a konyhában és ebből úgy jössz rá , hogy az egész házat belengi a finom étel illata és már ettől összefut a nyál a szádban.
Mindez olyan gyönyörű lenne , ha igaz lenne.

Ezek képzelgései miatt kicsit elhanyagoltam Kokkiet az utóbbi 4 napban , de muszáj most külön lenni egy kicsit , mert ugye az sem jó ha állandóan együtt vagyunk és szexen kívűl mást sem csinálunk.
Még a végén megunjuk egymást.
Bár az lehetetlen.

Félreértés ne essék én nagyon szeretem Jungkookot csak amikor náluk vagyok elfog valami keserű érzés, mikor látom milyen gondoskodóak egymássak ő és az anyukája.
Nagyon fáj és ilyenkor összeszorul a szivem, még szerelmem jelenléte sem nyugtat meg annyira.

Borzasztó, hogy ilyeneken elmélkedem, hisz tudom nem mindenkinek mézes-mázos az élete és sajnos nekem se.
Ezt kaptam el kell fogadnom.

Feleszméltem elmélkedésemből és rájöttem , hogy be kéne kapcsolni a telóm , mert hülye módon ignoráltam Jungoot.
Úgy hogy teljesen elzárkóztam előle és suliba sem mentem 4 napja. Biztos halálra aggódta magát miattam.
Én hülye.

Jungkokkiem😍😘😗

12.04. 06:30

Jimiiin
Hol vagy??

06:50

Mi az, nem jössz suliba??
Rosszul vagy??
Jimin??!!😭😭

07:00

Oké. Nem baj csak légyszives szolj hívj vagy írj , hogy mizu van. 🙂

09:00
Jimin!!!
Nem bírom 😭😭😭
Hol vagy hiányzol
Miért nem válaszolsz
Valami rosszat tettem
Beteg vagy,, eltörted a lábad
Remélem életben vagy és jól vagy minden oké és nemsoká visszajössz hozzám.😔

13:19

Még mindig nem írtál
Megértem hisz tudom biztos én tettem valami rosszat
Sajnálom.

16:42

Most értem haza ❤

18:01

Nélküled minden unalmas és szomorú 😣😢

20:37

Most lefekszem aludni hogy ha írsz minnél hamarabb elovassam az üzeneteidet.❤
Jó éjt💤
Szeretlek💖

22:00

Nagyon szeretlek!!😍❤💘💓💖

12.05 5:32

Szia!
Nem írtál!!
Vagy lehet túl korán van
Sajnálom

Szeretlek.

12:55

Ma rövídített órák voltak , legalább is nekem .
Nélküled nem bírtam meglenni .

Meglátogathatlak??

Habár megint nem olvasod el.
Csak úgy hivatlanul nem török be hozzád.
Még az is lehet direkt kerülsz.
😢

23:06

Szeretlek😍

12.06 09:28

Látod mit teszel velem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Látod mit teszel velem.
A hiányodba belebetegszem.

Ne hagyj el kérlek, mindennél jobban szeretlek .
Te vagy a mindenem.

És ennyi, a 4.nap már nem írt.
Istenem hogy a faszba lehettem enyire nyomorék. Már biztos nem érdeklem , elcsesztem mindent.
Nem kelett volna magammal foglalkoznom csakis Jungkook érdekeit kellene néznem, hisz nem ezt érdemli.
Sírni akarok.

Mérgembe belevágtam egyet a falba vagy kettőt , na jó addig vertem míg az be nem horpadt és szilánkosra nem törtem a kezemben lévő összes csontot, ami kurvára fáj de nem annyira mint Jungkooknak amit vele tettem.
-ÁÁÁÁÁÁÁ- ordítottam de nem a fájdalomtól hanem azért mert elegem van magamból.

És mostmár sírok is.

Ennyi volt összetörtem szó szerint és lelkileg is .
Darabokra hullottam és csak egy valaki rakhat össze és az nem más, mint Jungkook.

Fel kell hívnom és muszáj elmondanom neki mi a bajom és biztos vagyok , hogy segíteni fog.

Nem tudnék másra támaszkodni csak rád.
Te vagy a mindenem és én hülye csak most jöttem rá ebben a pillanatban.

Te vagy az orvosságom.
A fényem , a végzetem..........

Szeretlek.

My AngelWhere stories live. Discover now