Jiminie:
Ma elterveztem,hogy egész nap kookieval fogok foglalkozni. Látszik rajta,hogy vágyik a szeretetre csak elég makacs.
Már a suli bejárata előtt vagyok és itt várom jungkookot nehogy meglógjon előlem.
Gondolataim tulajdonosa épp most lépett be a nagy kapun egy ásítás kiséretében. Megmosolyogtatott eme tette, mert olyan kis aranyos tud lenni.
Mikor kiszurt nagyot sóhajtott és felvette a komor tekintetét.
Odasiettem hozzá.-szia kokkie,hiányoztál-öleltem meg az értetlen személyt.
-ne érj hozzám-lökött el magától.
-haj miért nem akarsz a barátom lenni, ne légy velem ilyen-könnyeztem be,hogy magamra vonjam a figyelmet.
-mit tegyek azért,hogy ne ilyen csúnyán néz rám-már rendesen sírtam. Lehajtottam fejem, kezeim arcomba temettem.
-halgass már el-ragadta meg kezem majd elkezdett befele ráncigálni.
A wc felé vettük az irányt. Miután elértünk oda, belökött az ajtón és a falhoz szorított.
-mit akarsz tőlem? Tudom,hogy nem az a szándékod,hogy barátkozz velem. Nyögd ki mit akarsz.
-téged-ejtettem egy féloldalas mosolyt. Megfogtam mindkét kezét amik a fejem melett foglaltak helyet és megszorítottam. Elrántottam a faltól majd helyet cseréltünk és most én nyomtam hozzá.
Teste hozzá simult a hófehér csempéhez,kezeit meg háta mögött fogtam össze. Mozdulni sem bírt,meg szerintem reagálni sem tudott, minden olyan hirtelen történt.Nyakához közeledtem majd megharaptam azt. Jó erősen szívogattam,harapdáltam,még a vére is kiserkent. Felsziszent a fájdalomra,elkezdett mocorogni,próbált szabadulni de nem ment. A fogságomba esett.
Miután úgy éreztem eleget kínoztam elengedtem,majd arébb álltam.
Megfordult és a tükör elé szaladt,hogy megnézhesse mit műveltem vele.
-te nem vagy normális te nyomorék buzi beverem a képed-indult meg és már lendítette öklét de azt elkaptam és háta mögé csavartam utána földre terítettem majd ráültem.
-jungkokkie ez még csak a kezdet. Nem akartál a barátom lenni,pedig csak ennyit kértem tőled. Ez mind a te hibád. Ezek után ennél sokkal rosszabb fog rád várni,de még nem teszem meg ,várok egy kicsit vagyis holnapig, ha nem viselkedsz velem rendesen muszály lesz megbüntesselek-mondtam mély határozott hangon.
-rendben?- kérdeztem.
-felőlem a szart is kiverheted belőlem de én biztos nem leszek veled puszipajtás meg ilyenek. Egy kétszínű ember vagy mint a többi gané- köpte a szavakat felém.
-tudod én nem mondtam senkinek,hogy könyveljenek el "angyalnak" mert nem vagyok az,csupán szeretek kedves lenni és nem félek megbüntetni azt aki megérdemli. De a veréstől sokkal rosszabat fogsz kapni ezt garantálom. Egy idő után megfogod szokni az édes kínt és nem fogsz tudni nélküle élni. Mostmár nem azt akarom,hogy barátkozzunk hanem,hogy feladd és hódolj be nekem és ne tudj nélkülem létezni.
-soha. Most csak szerencséd volt de majd lesz olyan,hogy te kapsz nevelést.-felnevettem.
-nagyon vicces vagy drágam. Most is itt ülsz alattam tehetetlenül-röhögtem.
-lesz olyan amikor hirtelen fogom beverni a képed-morogta nekem.
-alig várom-feláltam róla és felráncigáltam a padlóról és most én húztam magam után az osztályterembe.Mikor beértünk elengedtem mintha semmi sem történt volna. És kezdtem figyelni a tanárra mivel kicsit több időt töltöttünk el mint gondoltam és így már rég bent volt a vén faszi. Le se szarta mikor bejöttünk.
Hátra néztem kookra és ejtettem egy sexy mosolyt,ő csak állkapcsát szorította. Olyan kis édes,még mindig nem esett le neki,hogy meg akarom erőszakolni. Kuncogtam kicsit,ez élvezetes lesz.Megnyaltam kiszáradt ajkaim és mostmár tényleg a tananyagra szenteltem figyelmem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...