Jungkook:
Gyorsba összeszedtem magam és kikecmeregtem a már teljesen átázott ágyamból mivel az utóbbi napokban végig sírtam egész éjjelt-nappalt.
Mivel ugyebár Jimin szart a fejemre elég rosszúl éreztem magam , szó szerint beteg lettem a hiányától, erre meg felhív 4 nap után hogy jó lenne ha elmennék hozzá mert nem tudja összekaparnia magát.
Bár nem tudom, hogy értette mikor azt mondta, hogy megszenvedett azért amit velem tett.Istenem csak ne legyen semmi baja.
Az utóbbi időben éreztem , hogy egyre jobban kezdem elveszíteni a rosszfiús imigyem.
És elég sokat sírtam , ami lássuk be , nem elég férfias.
De nincs mit tenni, a szerelem ez teszi az emberrel.Elmentem a fürdőbe és kicsit megmostam a sok sírástól felduzzadt arcomat.
Fogat mostam , hajamat beállítottam.
Azért amiért le vagyok törve, még elvégzem a higéniai dolgaimat, vagyis mindennap fürdök , szóval most ezzel nem kell húznom az időt.Vissza szállingóztam a szobámba és felkaptam valami sexy ruhát.
Na hát muszáj mindig készenlétben lenni, hisz mindig van idő békülő szexre.
És nem hiszem ,hogy Jimin rám mozdulna , ha taknyos mackó naciban jelennék meg nála.Miután úgy éreztem, hogy mindennel kész vagyok elkeztem az ajtó felé venni az irányt és még ott is megnéztem, hogy tényleg elraktam e mindent.
Telefon, kulcs, személyi, kocsi kulcs.
Igen, asszem csak ennyi kell....Azért megyek kocsival , mert nemrégiben megvolt már a jogsim csak amolyan tanuló vagyok még, és nem szeretnék bajba kerülni ,amiért véletlen elbaszok egy idős nénit, szóval ezért sem vezettem még nyílt telepen ráadásul egydűl.
Meg menő ha már középiskolában tudsz autót vezetni.
Ez is anya autója , mert őt céges kocsival viszik a munkába.
Habár tudom, hogy elferdíti a dolgokat, mert szerintem nincs olyan , hogy minden emberért külön autókkal járnak, ez csak bentin pocséklás és felesleges körökkel jár.Beszáltam a kocsiba és elhajtottam egyenesen szerelmem felé.
Mikor megérkeztem villámgyorsan szálltam ki , csaptam be az ajtót és szaladtam a bejárati ajtó felé ami pehemre zárva volt és egy kicsit neki csapódtam.
Hát reméltem , hogy Jimin gondol majd rám és szépen ki nyissa nekem az ajtót, de ez most nagyon meglepett.
Dörömböltem, hogy bejussak de a csengőre nem gondoltam én balfasz.
El vette az eszem a folyamatos aggódás.
Már teljesen össze vagyok zavarodva.
Jimin segíts kibogozni a szálakat.Idegességeből a telefon csörgése zökkentett ki.
Jimin az.
-igen?- szoltam bele.
-ne haragudj de elfelejtettem, hogy zárva van. Ott van ehy pót kulcs a-a szőnyeg a-alatt-nagy nehezen kinyögte fontos szavait. Nagyon furcsa , hogy így beszél.
Megijeszt.
Mindjárt elsírom magam...megint...-ajj Jimin félek-mondtam a telefonba miközben a kulcsot kapartam fel a kőröl.
-sajnálomh- kinyitottam az ajtót , telefonom elhajítva ,majd sebesen vettem az irányt Jimin szobája felé.Mikor beértem elszörnyűlködtem.
Jimin az ágyon feküdt teljesen széthullva.
A falon egy hatalmas horpadás és körülötte vörös szín díszelgett.Az vér....
Itt már elkeztem sírni..
Amint megláttam Jimin kezét ami a testén helyezkedett el még keservesebben sírtam és a földre hullottam.
Lassan oda másztam hozzá és megsimogattam selymes arcát.
-m-mith csináltál magadhal-
Zihálva , gombóccal a torkomban szólítottam meg.
-haha. Hát tudod egy kicsit felbaszott a fal és behuztam neki de én jöttem ki belőle szarul, mert kurvára fáj- álmosan próbál szemeimbe nézni.-miért? Annyiraha h-hülye vagyh. Én megh halálra aggódom magam. Azonnal beviszlek a korházba- a végére már észbe kaptam , erőszakosan letöröltem könnyeim, majt Jimin válaszát meg sem várva kaptam fel ölembe.
Nem szólt többet.
Biztos nagyon fáradt lehet és a fájdalom is társul hozzá.
Hihetetlen mit tett magával miattam.
Most nem tudom örüljek vagy őrültezzem le.
Mindegy ez rá ér később.A szidás az majd csak azután jön, mikor már minden rendbe lesz veled és nyugodt szívvel békülhetünk ki, hogy velünk is minden rendben legyen.
YOU ARE READING
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...