five thing

870 32 3
                                    

Jungkook:

Hogy meri azt kérdezni haragszom e!! Á nem dehogy, csak megerőszakolt ,elvette a szüzességem egy koszos budiban és megalázott, és még belém is élvezett, a seggem meg tele van a gecijével,de amúgy eggyáltalán nem haragszom, nincs gáz. Meg a nagy faszt azt. Mondjuk nagy volt neki de akkor is ez nem normális,hogy lehet valaki ennyire aljas.
Miért kelett egy ilyen embernek hagynom. Úgy utálom magam és őt is.

Időközbe elkezdtek potyogni a könnyeim mivel hazafele tartottam.
Nem bírtam volna az iskolában maradni azok után amit tett. Ha rá kellene néznem, menten elhánytam volna magam.

Haza érve a kanapéra hajítottam táskám és mentem a fürdőbe megtisztítani magam attól a mocsoktól amit tőle szereztem.

Levetköztem és beszálltam a zuhanyzóba. Fejemet a hideg csempének döntöttem,próbáltam nem rá gondolni de egyszerűen lehetetlen volt. Folyton eszembe jutottak az érintései,megremegtem mikor megfogta a farkam és édes csókokat hintett hátamra. Mikor belémhatolt hatalmas méretével és megérintette vele érzékeny pontom a mennyekbe éreztem magam.

Gondolat menetemból álla faszom zökentett ki. Most komolyan felizgultam?
Nem hiszem el,utálnom kéne azt a pillanatot, nem,hogy még újra fel is izgassan. De csak nem hagyhatom így az nem lenne jó.

Ráfogtam nemességemre és huzogattam, eleinte lassam majd egyre gyorsabban. Ujjaimat feldugtam seggembe,próbáltam mélyebre tuszkolni őket de meg sem közelítette Jimin finom eres farkát.
Jiminnek hála hamar elmentem de szidtam is mivel miatta. Képes voltam feldugni az ujjaimat,milyen szégyen vagyok.

Nem is ettem így üres hassal feküdtem le. Betakaróztam és bekapcsoltam a tévét. Kerestem valami vicces műsort,hogy azt nézzem ne valami depis szart, elég ha az életem az. Igazából leszartam a tévét csak nem akartam csendbe lenni ,mert a végén felemésztenek a furcsa gondolatok a fejemben.

Hamar elnyomott az álom és tényleg nem jutott eszembe Jimin, így nem is sírtam miatta. Hagytam ,hogy magával ragadjom a sötetség ahova Jimin nem követhet,itt nyugtom van ,de tudom mihelys felkelek te ott leszel velem.

My AngelTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon