Jungkook:
Reggel,életemben először boldogan kelek fel amelett akit szeretek.Meg persze anya melett is szerettem lenni mikor kicsi voltam,akkor többet tudott velem lenni mert nem kelett a geci munkába temetkeznie. De mindegy is ,ez van ilyen az élet.
Szóval itt fekszem a puha ágyban Jimin biztonságában,mert védelmezően fonja körém izmos karjait. Tegnap csókolózva aludtunk el.Ez lesz az egyik kedvenc dolgom és mostmár mindig szeretnék tőle érzelmes puszikat kapni mikor eljön az éj.
Basszus anyát is elfelejtettem felhívni már távol vagyok olyan tizenvalahány órája,biztos aggódik.
Nehéz szívvel kibujtam Jimin fogságából,hogy megkereshessem telefonom.
Felkaptam egy hosszú pólót Jimin szekrényéből ami takar mindent.Nem szerettem volna még felöltözni,mert ragadok a tegnapitól és szeretnék még egy gyors menetet lenyomni.Emlékeim szerint a nappaliban hagytam. Le is kell mennem, istenem, így még meszebb leszek a szerelmemtől.
Lementem a lépcsőn és a nappali felé,ott pedig a kanapé felé vettem az irányt. Meg is találtam telefonom táskám legmélyén, még meghallani sem tudtam annyira távol volt.
Kezembe vettem és egy kis félelemmel feloldottam,hogy megnézhessen anyám mennyiszer keresett. Nem csalódtam édesanyámban ,vagy 30-szor keresett.Ha haza megyek biztos kapok.
Bepötyögtem szamát,hogy értesítsem még életben vagyok.
-szia anya! Figyelj mielőtt lekiabálod a fejem kérlek ne haragudj,hogy nem hívtalak teljesen ki ment a fejemből ,nem szándékosan tettem-hadartam el a szavakat remélem értette.
Belesóhajtott a telefonba.
- tudom fiam de ha még egyszer ilyet teszel nem fog érdekelni,hogy te elfelejtetted.Ha nem hívsz fel mindennap hozni vinni foglak a suliba és ha kell kézen fogva be is kisérlek,hogy lássam rendesen bent vagy e. A telefonodat is elkobzom ha még egy ilyen lesz. Értve vagyok??-magyaráz fenyegetően,hangja sem nyugodtságot mutat így muszáj vagyok komolyan venni. Még az hiányzik,hogy leégessen mindenki előtt.
-igen ,és mégegyszer ne haragudj rám-mondom szomorúan. Így úgyis megbékél.
-jol van. Most hol vagy? Kivel vagy? Remélem nem az utcán kószálsz elveszve.-na most meg aggódóan beszél,nem ezzel kellett volna kezdenie.szemetforgattam.
-ne aggódj minden rendben van. A baratomnál vagyok és nem tudom mikor de majd hazamegyek.-válaszoltam neki. Nem tudom mit kellett volna mondanom, ki nekem Jimin. Azt nem mondhatom,hogy a szeretőm. Még nem. Majd talán később bevallom.
-milyen barátod ? Nem Jun akkor az ő nevét mondtad volna,ki az?-basszus.
-az egyik osztálytársam,ne aggodalmaskodj már annyit . Jimin nagyon jó ember olyan,mint egy angyal ,mindenki így hívja-
-igen? Jó rendben drágám,majd mutasd be nekem rendben?-
-rendben. Most leteszem. Szia szeretlek.
-én is. Puszi-bontottam a vonalat.Vállat vontam,elhajítottam a telefont és vissza batyogtam Jiminhez,hogy végre rávethessem magam.
Még mindig édesen szunyált hátára fordulva széttett karokkal és lábakkal.
Megnyaltam számat a látványra mert a takaró is csak alfelét takarta el,de nem sokáig.Hozzá sétáltam és elkezdtem lefele húzni a melegséget nyújtó selymes anyagot. Mikor megláttam nyugodt állapotban lévő péniszét nyeltem egy hatalmasat. Még mindig megbabonáz.
Lábaközé kúsztam és egyből ráfogtam nemességere. Elkezdtem huzogatni rajta a bőrt ,hogy felizgassan. Nyevemmel makkját nyalogattam körbe. Hangos nyögés szökött ki ajkai közül. Elértem a célom mert kezdett meredezni tagja munkám miatt.
Erősen megszívtam így kibugyant előváladéka amit készségesen lenyalogattam.
Jimin pedig szemöldökeit ráncolta és nyögdécselt az érzéstől.
Kezeimmel golyóit markolásztam míg számmal elnyeltem teljes hosszát, már amennyire tudtam.Nem akartam sokáig húzni az időt ,mert szerettem volna ha már bennem lenne. Elengedtem már vörösre szopott farkát és arcához kúsztam. Elkezdtem pofozgatni,ideje lenne már felkelni. Homlokráncolva kinyitotta szemeit. Mikor meglátott engem egyik szemöldökét felhúzva vizslatta mosolygós arcom. Nem értette mi van.
Elkezdtem csókolgatni,majd megragadtam farkát és belém vezettem. Mindketten hangosan felnyögtünk az érzesre. Szegény még mindig almoskásan próbált kezdeni velem valamit.
Megragadta karjaimat amik izmos hasán foglaltak helyet és magához rántott. Mély férfias reggeli hangján fülembe suttogott.
-mit csinálsz kora reggel nyuszikám?-mostmár fenekemre csúsztatta kezeit és széthúzta, csípőjét pedig elkezdte felfelé lökdösni. Hangosan felnyögve szorítottam meg vállait.
-énh cshak akartam egy menetet reggelireh-haraptam be fülcimpáját utána meg is nyalogattam. Kuncogott rajtam és megpuszilta nyakamat.
-hogy te milyen kanos vagy életem. Ha ennyire akartad mi lenne ha rákapcsolnánk?- tolt el magától kezeinket pedig összekulcsolta.
-mozogj édesen -lökött fel csípőjével. Kerésének eleget téve elkezdtem emelni magamat rajta míg ő csak engem nézett.-gyorsabban-szólt rám mély parancsoló hangján. Ismét tettem amit kért.
Szemeim fennakadtak mikor mélyen elnyeltem és eltalálta érzékeny pontom. Egy nyálcsík vegigfolyt államon és nyögdécseléseim egy percre sem maradtak abba.
Éreztem,hogy bármelyik pillanatban elmehetek ezért nem bírtam már mozogni sem annyira remegtem. Muszáj volt szóljak jiminnek,hogy folytassa.
-Jimin khérlek nem bírom-már-már sírós hangon mondtam neki.
-jol van édesem ügyes voltál-dicsér meg ami igazán jól esik.
-itt a jutalmad-fordít maga alá és úgy kezdi el ostromolni gyönyörközpontomat. Nem is kellett sok a nevét nyögve el is mentem.Jiminnek már folytak le homlokán az izzadság cseppek annyira hajtsa már az élvezetet. Olyan szexy látványt nyújt és örülök neki,hogy ezt csak én láthatom ,ha akarom mindennap.
Nagyon elbambultam,hogy észre se vettem ő is engem kémlel íriszeivel. Egymásra mosolyogtunk és egyszerre hajoltunk közel egymáshoz ,hogy érezhessük ajkainkat a másikén.
Heves csókcsatát indítottunk.
Jimin a számba intézte szavait,hogy mindjárt elmegy ezért segítettem neki és rászorítottam.
Számba nyögött és ezzel egy időben belém is élvezett.
Már annyi geci van bennem ,hogy félő talán terhes leszek.Kihúzódott majd mellém feküdt én pedig mellkasát és állát kezdtem el puszilgatni.
-olyan kanos vagy,hogy képes vagy megerőszakolni álmomban?-kerdezi tőlem miután nyugodtan heverészünk.
-nem számít erőszaknak ha te is akarod.-vonom meg vállam és nyakhajlatába fúrom fejem. Hajamat és oldalamat kezdi el cirógatni.
-igaz-puszil hajamba.
-de most jó lenne ha elmennénk fürödni mert még a tegnapi is rajtunk van.-céloz a sok gecire ami beteríti hasát.
No meg bennem is van nem kevés adag.
-rendben de vigyél el a fürdőig mert fel állni sem tudok.
- rendben hercegnőm-fel is kapott menyasszony pózba és a fürdőszoba felé vette az irányt.
Mire nem tetsző megszólítása miatt mellkason csaptam.Megfürödtünk,felöltöztünk. Kaptam tőle finom Jimin illatú ruhákat lehet soha többet nem veszem le vagy nem adom vissza neki. Nem,ez biztos nem adom vissza ez már az enyém.
Majd mentünk kajálni ezután neztünk valami filmet és élveztük egymás társaságát.
Megkérdeztem tőle hol van ilyenkor az anyja,csak annyit mondott,hogy valamelyik csávójánál van. Ennél többet nem szeretett volna beszélni és ezt tiszteletben is tartom.Sokat beszélgettünk és viccelődtünk annyira jó volt vele lenni,hogy soha nem akartam vége legyen. Sajnos egyszer minden jónak vége lesz de addig kielélvezem a pillanatot.
YOU ARE READING
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...