XXI

486 16 0
                                    

Jungkook:

Nem bírtam az este és végül elaludtam Jimin melett a pici korházi ágyon.
Most reggel réven ugyan itt fekszem életemmel egy ágyban aki szintén ébren van , mint én.
Egy ideje már fent vagyunk , de mindketten éreztük, hogy ezt az édes pillanatot később szeretnénk elűzni.

Itt fekszem Jimin mellkasán míg ő ülő helyzetben van, de nem így aludtunk egész este csak most lett beállítva.
Ő az oldalamat simogatja mikor elfárad akkor összekulcsolja ujjait és úgy ölel magához.
Simogatom én is ahol érem és a legközelebb a hasa van , de néha felsimítok borostás arcára ami picit szúr, de egyáltalán nem zavar, Szeretem.
Fülével is játszadozom és fülbevalóival.
Erre szerelmem csak belebújik érintésembe és élvezi szeretetem.
Nem mond semmit.
Igaz is , be kell pótolni az elmaradásokat amit egymás nélkül töltöttünk.

Egy idő után már kezd zavarni, hogy még mindig foggalmam sincs mit , miért tett ezért muszáj rá kérdeznem.

-mostmár elmondod mi történt?-nézek fel íriszeibe ami nem tetszést tükröz.
-ez nagyon hosszú történet.
Biztos szeretnéd hallani?-sóhajt mondadója végen.
-igen biztosan-puszilom állon a biztatás kedvéért.

-Rendben. Szóval tudod , hogy anyám mivel dolgozik?-hümmögtem-szóval ja, hát kurvára nem dolgozik csak néha . Ez amolyan álca, hogy kedves embernek nézzék.
Pedig nem az-fújta ki a fruszlált levegőt és folytatta-állandóan csávójainal kivel mikor van , járkál és ez miatt leszar engem.
Úgy szerzi a pénzt , hogy azt ellopja a csávóitól. Nem kevés összeget.
Amikor pedig nálatok járok ott mindig uralkodik valamilyen anyai gondoskodás és ez nekem hiányzik és néha nem érzem magam jól.
Nekem miért nem jutott anyai szeretet, legalább csak egy kevés-elhaló hangal ejti ki szavait. Mindjárt sírni fog.
Megszorítom ahogy csak birom, hogy tudja én szeretem.-
És hát azért is kerültelek ,vagyis menekültem az elmúlt napokban. Utólag hülye ötlet volt egy olyan hülyétől amilyen én is vagyok.
Sajnálom, ha azt éreztettem veled , hogy nem szeretlek , pedig rájöttem, hogy mindennél jobban szeretlek-.
Puszil fejemre és nem beszél tovább. Gondolom ez a vége.

-hát nem mondom, hogy nem haragszom rád de tudom , hogy ez nem a te hibád, csupán önfejüen gondolkodtál amit megértek .
Az ilyen helyzetek nagyon rosszak az emberek számára és ezt a fájdalmat át kellett élned miattam. Sajnálom ,ha rád erőltettem magam, de tudod , hogy nélküled egy senki vagyok.
És hülye meg kurvára nem vagy, mert te vagy az egyik legokosabb az oszályban.- mondandóm végére puffogóba váltok , mert eddig szomorú voltam ,most pedig mérges amiért magát butázza le.

Édesen felkuncog és változtat a kényelmes pózunkon és megkér, hogy üljek az ölébe.
Arcomat kezei közé veszi és szájon csókol amit örömmel elfogadok. Hogy nekem ez mennyire hiányzott.
Jó tegnap loptam pár csókot , de sokkal élethűbb ,ha ébren van.

-szeretlek-elvált tőlem, hogy ezt kimondja-és azt hiszem , hogy mostantól nem akatok nélküled semmit sem csinálni.-rázza fejét-annyira hülye voltam
-haha. Én is szeretlek te szépfiú- ajkaimat összeérintem övéivel.

-mostmár minden rendben lesz?- kérdezem miután összenyálaztuk egymást.
-remélem igen és nem jön képbe semmi rossz dolog.
-ajánlom is-húzom össze pici orrom. Erre kuncog és arcomat puszilgatja , majd a szavakat felváltják a tettek és mély csókcsatába kezdünk bele amíg valaki ránk nem szól, hogy elég lesz.

És így is lett.

A nővér aki tegnap kikezdett velem meköszörülte torkát, hogy felfigyeljünk rá.
Egyből hátra löktem magam.

-szóval most hoztam az eredményeket ami jó és nincs szükség tovább maradásra.
Az infúzió is lefolyt- lapogatott-hogy érzi magát?- mi van? Ezt az elején kelett volna.
-jól vagyok és a kezem se fáj- mondta Jimin unott fejjel.
-értem, az nagyon jó-virult fel a nővérke-szóval ami a kezedet illeti jól szét lett verve, mert a bütykeid már nincsenek , de ezen kívül kész csoda , hogy az ujjaid nem törtek el.
Fehorzsolt, felszakadt bőr. Hajlítani még nem szabad, regenerálódnia kell a bőrödnek és ha gyakran mozgatod nem fog összehúzódni.
Ezen kívül mindig legyen bekötve, por ne menjen bele és fürdésnél is desztillált vizzel mossa meg kezét , teljesen ne márta bele a csak vattával fertőtlenítse.
Előszőr vízzel öblítse le a felületet majd fertőtlenítővel kenje be , ezután már be is kötheti.-mikor elmondott mindent,megköszöntük, mosolygott majd kilépett a korteremből.

-megjegyeztél mindent?-fordultam Jimin felé
-én nem, de te igen-villantja ki édes fogait.
-jaj te-felsóhajtok felelőtlenségén. Ez a gyerek.
Mindegy, én így szeretem.

Visszamásztam hozzá és megint puszilgattuk egymást.

Amikor mindent elintéztünk a korházban elindultunk hazafele a kocsival. Jimin kiváncsi volt honnan van és elmondtam , hogy anyáé.
Halgattunk zenét, énekelgettünk sokat mivel nem szerettem volna gyorsan menni és hát ugyebár még mazsola vagyok ezért sem leszek merész, hogy neki áljak itt száguldozni.

Hazaérve hozzám ,szerelmem beleszippantott a levegőbe majd a kanapéra vetette magát.

-otthon édes otthon-mondja teljesen szétfolyva a bútoron.
Egyem meg , hogy milyen aranyos.
Odamentem hozzá és hozzábújtam és mondtam a mai programunkat. Aludjunk, együnk, nézzünk egy filmet, fürödjünk, dugjunk, és megint fürödjünk utána pedig alvás.
Nem volt ellenvetése aminek örültem , nagyon is.

Mély álomba szenderültünk rövid időn belül, mert tudtuk, hogy egymás melett vagyunk a legnagyobb biztonságban ezáltal nem félünk a holnaptól.

My AngelWhere stories live. Discover now