Jungkook:
Már egy hete,hogy nem láttam Jimint, vagyis láttam csak nem úgy test közelből. Mindennap látom milyen jól elvan nélkülem,mindenkivel beszélget,nekem bezzeg még egy sziát sem mond. Amikor csak próbáltam oda menni hozzá mindig talált valami kifogást.
Bevallottam neki,hogy szeretem erre meg lekoptat,szarik a fejemre. Már nagyon hiányzik az illata az érintése,puha ajkai a forró kezei mikor érintették testem minden egyes porcikáját. Puha csókjai melyek 1 másodperc alatt a mennybe repítettek.
Hát nem hiszem el mindjárt elsírom magam itt az óra közepén,ja és igen az iskolába vagyok,mert suli idő van de most sem tudok a tananyagra figyelni ,mert minden gondolatomban Jimin szerepel.
Annyira szeretném legalább csak megölelni.Ott ül legelől és figyelmesen jegyzetel. Akárhányszor csak felnéz pufi szőke haja megmozdul,hol előre omlik, hol hátra,még hátulról is olyan édes.
Na gratulálok,már egy könnycsepp végigfolyt az arcomon,basszus.
Gyorsan letöröltem ,ne vegye észre senki de már késő volt. A mellettem lévő srác egy zsebkendőt nyújtott felém egy mosoly kiséretében. Kikaptam a kezéből a zsepit és megfenyegettem,ha bárkinek is el mondja,levágom haját kopaszra,amúgy szép csoki barna színe van. Azt mondta sajnálja és nem mondja el senkinek,mindenkinek vannak érzései.Felemeltem kezem de mielőtt realizáltam volna mit tettem a tanár már eszre vett,mert álltalában nem kéreszkedek ki, csak simán kisétálok az ajtón,mint aki jól végezte dolgát.
-tanárúr ki megyek a mosdóba-végül csak el mondtam mit akarok de nem kikéreszkedtem hanem kijelentettem,hogy ki fogok menni.
-menjen csak kedves Jeonguk-szemőldökét felhízta,gúnyos hangejtéssel válaszolva.Felálltam ki nyitottam az ajtót kiléptem rajta majd bezártam.
A mosdó felé vettem az irányt. Kicsit rendbe kell tenni magam.
Közben ki kellene találni valami ötletet,hogy Jimin felfigyeljen rám. Múltkor is csak úgy kidobott a házából.Furcsa ez a gyerek az biztos,van mikor meg akar fektetni aztán meggondolja magát és elküld utca nézőbe,mert amúgy nem volt könnyű megtalálni azt a buszmegállót.A wcben megmostam arcom és megtámaszkodtam a csapon,hogy felmérjem a helyzetemet. Hát látszik szememen,hogy sírtam egy keveset,hajam se lőttem már be egy ideje. Csak egy embernek akarok tetszeni de az se figyel rám.
Hmm úgy nézek ki,mint egy őrült aki most szabadult a dili házból vagy megszökött. Én a másik lennék,engem soha nem engednének ki onnan.
-Ezaz meg van a terv!!-kiáltottam fel hangosan a hirtelen jött fasza ötletre. Upsz.
Na szóval eljátszom Jiminnek,hogy megőrültem nélküle vagy szerzek egy csávót és féltékennyé teszem vele. Nem az nem jó,mert akkor megtudnák,hogy nem a csajokra pályázom. Akkor ez kilőve vagy kitalálok egy képzeletbeli barátot és azzal beszélgetem Jimin szeme láttára. Csak egy helyen kéne lennünk és egyedül. Nem szeretném, ha mások hülyének neznének. Ez egy jó ötlet.Vissza batyogtam a terembe de eszem ágában sem volt végleg vissza menni csak Jimint akarom megszerezni.
Kinyitottam az ajtót és előre sétéltam kimert mozdulatokkal és megállapodtam Jimin mellett. A személy kérdőn nézett rám.
-valaki szeretne veled beszélni,azt nem mondta,hogy mit de fontos családi ügyről van szó-mondtam neki tökéletes hazugságomat.
-menj csak nyugodtan-válaszolt a tanár.
-rendben ,köszönöm-illedelmesen meghajolt és állt is fel én meg elkaptam csuklóját,hogy síessen nem érek ra egész nap.-Ugye hazudtál,nincsen semmi csak te szeretnél velem beszélni-kuncogta el magát.
-igaz is egy ideje megfeletkeztem rólad- mondta nekem lenéző hangsúlyal. Nem baj nem fáj.
-nem valaki tényleg beszélni akar veled-
-na és ki-horkantott fel
-a barátom-megállt
-hogy ki?-idegesedett fel-hol van?-most ő húzott engem maga után.
- a wcben vár-válaszoltam neki és elkezte gyorsabb ütemre venni a tempót.Beértünk a mosdóba és elkezte minden ajtót beverni csak hogy nem talált senkit. Felém lépdelt méreggel teli iriszeivel nézte enyémeket.
-hol a faszomba van. Még hazudsz is nekem-csattant fel.
-nem hazudok itt van csak voltál olyan fasz hogy megijjesztetted- felhúzta szemőldökét- ott van-mutattam háta mögé. Azonnal ujjam irányába fordult.
-nincs itt senki Jungkook-nézett rám mostmár aggodalmas szemeivel.
-de ott van és most is pofázik,hogy milyen idegesítő vagy. Azt mondja folyton,hogy találjak mást helyetted mert már nem bírja nézni milyen szarul festek. De én ezt nem akarom.- néztem szigorúan a főld irányaba. Ezt mennyire meg fogom bánni,ha megtudja hazudok neki.Megragadta karomat,kicsit fájt ezért felszisszentem.
- Jungkook néz rám. Neked orvos kell-jelentette ki ezután ujjaival allam alá nyúlt,hogy tekintetem csak őt figyelje.Eleredtek könnyeim,nem azért amit mondott hanem azért mert hozzámért. Felemelő érzés, már csak ha ujjai bizsergetik azt a részt ahol megérintett.
-nem ,mert akkor el fogsz hagyni azt meg én nem akarom.-muszály volt átölelnem derekánál és fejemet nyakába fúrtam. Sírtam tovább. Éreztem ha nem teszem,tényleg bolond leszek.Viszonozta az ölelést,csípőmre tette jobb kezét a ballal pedig hajamat simogatta.
-Semmi baj nem lesz,többet nem hagylak el igérem-mondta nyugtató hanggal. Volt még egy tervem ezért gyors lesmároltam figyelem elterelés gyanánt, hátsó zsebembe nyúltam és kikaptam telefomom. Kezeim karja alatt átfontam és úgy öleltem tovabb. Elkeztem dőlöngélni míg előkerestem a hangfelvevőt. Kész voltam, a gombot benyomtam és mehet a móka.-ugye többet nem hagysz el?
-nem hagylak el
-igéred?
-igérem
-és akkor szeretkezünk amikor csak akarom?
-amikor csak akarod,te kis kanos-simított fenekemre
-és ha én azt akarom,hogy a konyhába csináljuk ,ott is foglyuk?
-Hát ezzel kapcsolatban lenne pár ellenvetésem, de ha ezt szeretnéd talán egyszer kipróbálhatjuk. De mi ez a sok kérdés?
-csak hogy biztos legyek abban,hogy nem hagysz el engem soha bármit is teszek. Szerecc??
-szeretlek
-rendben. Én is szeretlek- kinyomtam a gombot és elengedtem Jimint,hogy ajkait vegyem célba.
Az érzés miatt nyögtem egy aprót. Hevesen faltam ajkait,nem is tudtam mit csinálok,még elég ügyetlen vagyok, mohoságom miatt minnél többet akartam érezni.
Nyelvem átdugtam szájába,nyelvünk érzéki táncot jást egymással. Elkezdtem hozzá nyomulni,megragadtam kezeit mivel az csípőmön tétlenkedet és fenekemhez húztam őket, vette a célzást és egyből belemarkolt. Felnyögtem már nyöszörögtem annyira jó volt.
Sajnos el kellett válnom tőle,mert mondani szerettem volna valamit.
-most azt akarom,hogy dugj meg.-parancsoltam rá.
-nem hiszem,hogy most kellene majd otthon ha lenyugodtak a kedéjek-nyomott puszit homlokomra.
-nem én most akarom és most is fogunk-hisztiztem. Megfogtam telóm és a lejátszás gombot megnyomtam újra lejátszva a nekem igérteket. Jimin tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-na mi van-húzogattam szemöldököm-na Jimin mostmár nem találhatsz kifogásokat-fordultam meg, bepucsítottam és fenekemet kezdtem el rázni.
-te kis huncut ezt még megemlegeted-nyomta nekem alfelét.
-alig várom-nyaltam meg kiszáradt ajkaimAlig várom hogy végre bennem legyen az ami oda illik vagyis Jimin farka. Az egyetlen dolog amit jelen pillanatban akarok.
YOU ARE READING
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...