seven thing

784 31 0
                                    

Jungkook:

Komolyan mondom mostmár tenyleg nem tudom mi van velem,egyszerűen nem értem magam , hogy lehetek ennyire valakinek a hatása alatt,melette teljesen megváltozom,úgy érzem mintha egy félős de engedelmes nyuszi lennék,aki vágyik a kényeztetésre. Bezzeg nélküle még magamat is szétverném ,néha olyan ideges tudok lenni a világra meg mindenki másra.

Jimin tegnap tényleg oda figyelt rám,igazi uriember volt ,minden óhajomat, sóhajomat teljesítette. Én meg voltam olyan gyökér,hogy csúnyán leszóltam és takarodjon a közelemből. Remélem azért nem utált meg,elég csalódottan nézett. Bocsánatot kellene kérnem tőle. Most is mi a francon nem gondolkodok én,soha az életbe nem kértem még bocsánatot senkitől,lányoktól sem .
De ha nem teszem meg akkor talán soha nem fekszik le velem. Már nem azért mert tetszik, csak nem akarom váltogatni a partnereimet,nem akarom,hogy ezer fasz járjon bennem,nekem csak Jiminé kell. Oké ez félreérthető de csak is azért kell,hogy kielégítse minden vágyam.

Rendben,holnap első dolgom lesz bocsánatot kérnem,mivel ma nem voltam,vagyok suliba. Itthon maradtam segíteni anyának,megengedte szóval nincs gáz,később elugrok a dokihoz és leigazolja, Juntól pedig a házit kérem el. Húú igazi jó diák,ember leszek itt a végén. Ez is mind Jimin-shinek köszönhető.

Délután 4 óra van,anyával minden szart csináltunk,már csillog az egész ház a tisztaságtól. Nagyon sokat dolgozik ezért kevés ideje van rám és a háztartásra. Megértem,viszont sajnálom is azt,hogy nincs sokszor itt melettem és azt is,hogy keményen dolgozik nap,mint nap.

Jelenleg itt ülünk a kanapén jó melegen bebugyolálva,valami furi filmet nézünk,amire nem is nagyon figyelek csupán hangfoszlányok jutnak el fülemig,de anya minden bizonnyal nagyon élvezi,jókat kuncog rajta, ezért nem szeretném megzavarni.

Nem tudtuk rendesen megnézni a filmet,mert mindketten beszunyáltunk. Olyan fél 8 körül ébredtünk fel.
Megéheztünk, ettünk, jókat beszélgettünk. Most nagyon jól esett az anyai szeretet, így nem nagyon gondolkozam Jiminen, ráér holnap.

Este 10 kor szállingóztam el az ágyamig hulla fáradtan,nem is értem miért,hisz délután is aludtunk,lehet nem volt elég,na mindegy, a szervezetem tudja.

Puhe-puha ágyikómba elrendezgetem testrészeim,minnél jobban megtaláljam a legkényelmesebb pózt az alváshoz. Végül azt a pózt választottam,hogy hasamon feküdtem,fejem két párna közt foglal helyet,kezeim két oldalt melette,lábam terpeszbe.
Tökéletes.

Jó éjt Jiminie holnap első dolgom lesz téged megtalálni,most lesz az első,hogy én kereslek téged. Jól jegyezd meg ezt a pillanatot,mert nem sokszor fog előfordulni. Nem adom könnyen magam, tegyél meg mindent azért,hogy egész lényem a tiéd legyen,ha már így megaláztál,ennyit igazán megérdemlek.

My AngelWhere stories live. Discover now