Jungkokkie:
Reggel öregasszonyokat megszégyenítő lassusággal keltem ki az ágyból,mert félek Jimin elé állni. Csiga tepmóban mentem ki a fűrdőbe,majd le a konyhába. Édesanyám már nagyba a kajámat csinálta.....várj mi van???
-szia anya!! Hogy-hogy itthon vagy??-kérdeztem meg kicsit meglepődötten. A köcsög főnöle alig ad neki szabadnapot sőt még túrórára is befogja. Anya egy tehetős cégnél dolgozik titkárnőként.
-jó reggelt kokko,tudod ma szabadnapom van, így itthon leszek és pihenek,miután elkészítettem neked a reggelit ,hogy azért legyen valami hasznom is.-mosolya füléig ért.
-rendben anya ,de légy szives csak az első felét tartsd be amit mondtál-elkeztem kifele tolni az ajtón.
-de már mindjárt kész vagyok-hisztizett. Jézusom anyám.
-nincs de,tudok magamnak is kaját csinálni és még korán is keltem ,szóval időm is van.-Kérlek, most nekem az lenne a legjobb ha pihennél helyettem is egész nap.-már a kanapéhoz értünk és lefektettem rá.
-köszönöm. Te vagy a világ legjobb fia mondtam már??-
-nem is egyszer-vigyorogtam édesen. Beadta a derekát és pár minutummal később el is aludt.
Nagyon fáradt szegény.Miután befejeztem energiát adó reggelim,ha már édesanyám elkezdte, megettem és tányéromat is elmostam.
Felmentem szobámba, felöltöztem egy fekete garbós pulcsiba egy kék farmerbe amibe jó seggem van,remélem Jimin megkivánja,és egy maszkot is feltettem azért, mert fázik az orrom.
Felvettem adiddas cipőmet és indultam az iskolába.Beértem a kapun, Jimint keztem el keresgélni íriszeimmel.
Mikor megtaláltam hatalmas mosolyt ejtettem annyira megörültem, de hála az égnek senki nem látta,még jó,hogy maszkot húztam. Egy töpszli csajjal beszélgetett,de nem tartottam jelentősnek,hogy miért is társalognak,mert tudom neki csak én kellek.Gyorsan szedtem csülkeimet feléjük,mert szerettem volna minnél előbb elrendezni a dolgokat. És nem akarom elveszíteni az én szőke hercegemet ,akinek tényleg szőke haja van és esküszöm úgy is néz ki,mint egy herceg,már csak a fehér lovon vágtatás hiányzik. De ne lovagoljon csak semilyen lovon,majd én lovagolok rajta.
-sziasztok-mondtam. Kettem egyszerre néztem irányomba.
-szia-mondták egyszerre.
Jimin úgy nézett rám,mint aki soha többet látni sem szeretne.
- Jimin figyelj!! Nem beszélhetnénk meg a tegnap történteket?
-sajnálom Jeonguk de szerintem ezt a beszélgetést kihagyom-le akar rázni.
-de kérlek, most!!-próbálok úgy tenni,mintha élet-halál múlna rajta.
-bocsi de ,ha Jimin-shi nem szeretne veled beszélni akkor tartsd tiszteletben kérését-mondta nekem a törpe de nem hallom jól ,mert túl közel van a földhöz.
- és te ki a rák vagy,hogy meg mond mit tegyek?-kezdtem ideges lenni.
-igaza van Jungkook. Hagyd békén és ne beszélj vele csúnyán-morogta Jimin.
-ki ez??-forgattam meg szemeimet.
-Yojo vagyok! Jimin barátnője-hatalmasra tágultak szemeim.
-ch,na persze. Jimin! Most! Gyere! Velem!-szavanként mondtam egy kis fenyegető hanggal.
-nem!!-válaszolta könnyedén.Már mentek volna el de én megragadtam a csuklójat és elkeztem húzni.
- Jungkook a kurva életbe!!-sziszegte
-addig nem engedlek míg nem beszéltem veled.- Csak kifujta a levegőt és ezután ő ragadott meg,elkezdett húzni a kijárat felé. Hagytam neki. Elértünk egy kocsihoz,kinyitotta a hátsó ajtót és bevágott az ülésre.
Beült előre,beindította a motort és hajtott is el a suli területéről.Szó nélkül hagytam vigyen ahova akar ,hisz gondolkodni sem tudtam,mivel az egész autóban Jimin mámorító illata terjengett.
-Tudod nagyon felidegesítettél,ezért most büntetést érdemelsz-nézett rám a visszapillantóból. Nyelnem kelett.
-alig várom-mondtam halkan nehogy meghalja,de biztos meghalotta,mert elmosolyodott.Megáltunk egy kertes teli növényekkel teli háznál.
Kiszált, én meg követtem példáját és mögötte haladtam.
Kinyitotta az ajtót és előre invitált. Leültem egy igazán díszes kanapéra és ott mértem fel a ház belsejét. Szép kis helység,olyan elegáns ,mint Jimin.-Szóval mond mit akarsz mondani,utána eldöntöm milyen büntetést is érdemelsz-ült velem szembe a dohányzó asztalra széttett lábbal. Elpirultam.
-hát én csak...bo-bo-bocsánatot szerettem volna kérni,amiért megbántottalak-hú de meleg lett idebent. Elkeztem pulcsim nyakát huzogatni közben a fehér szőnyeget tanulmányoztam.
-hallgatlak-mondta férfias hangján. Essünk túl rajta,mert ha nem ,ennek soha nem lesz béke a vége. És szeretném már újra bennem érezni azt a hihetetlen élvezetet nyújtó férfiasságát.
-szóval amiket tegnap mondtam azokat nem úgy gondoltam,én csak hirtelen felkaptam a vizet,mert nem szoktam meg,hogy hát tudod,
hogy én vagyok alul,és elfelejtettem milyen gyengéd voltál velem akkor és még meg is vártál mikor felkeltem. Én tényleg nagyon sajnálom,hogy olyanokat mondtam neked, nem akartam, csupán véletlen volt,amit nagyon megbántam.
Mostár elfogadom,hogy alulmaradtam veled szemben,mert bármennyire is nem akarom bevallani de szeretem a farkad, de nem csak azt,hanem az egész lényed,asszem -
a végére már nagyon megizzadtam, olyan zavarba ejtő dolgokat mondtam istenem,nem is merek ránézni. Lehet el kéne húznom míg el nem könyvel egy kurvának,amiért nyíltan kimondtam,hogy szeretem a faszát. Igen ez egy jó ötlet. Feláltam,lehajtott fejjel elkeztem az ajtó felé sétálni de basszus elkapta a kezem. Mi lesz velem.
YOU ARE READING
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...