Jungkook:
Jimin már egy ideje kényeztet az otthonában,mert azt mondta nem fog még egyszer egy koszos budiban kefélni velem.
Nem haladt tovább alfelem felé,kezdtem kétségbeesni,hogy meg leszek e még dugva a mai nap folyamán,pedig én ma akarom. Mindjárt behiztizek és lerugom az ágyról és képes leszek tágítás nélkül beleülni.
Hol az ajkaimat becézgeti,csókolgatja nyakam és fülem mögötti részt,arcomra hint lágy érzelmes puszikat,felsőtestemet is ellepi édesebbnél édesebb cuppanósokkal. Nem mondom,hogy nem esik jól de már jó lenne ha végre bele lendülne egy kicsit.
-Jimin csináld már!-szólok rá könyörgően.
-mit csináljak bébi, mond meg!?-súgja fülembe férfias mély hangjám amibe farkam beleremeg.
Nyelek egy hatalmasat és kimondom ami a szivemet nyomja.
-dugj már meg végre kééérlek-húzom el az utolsó szót már hisztisen és dobok magamon egyet.
Megkuncogja viselkedésem.
-rendben drágám,neked bármit-hint édes csókot ajkaimra.Hevesen faljuk egymást,nyelveink lágyan összesimulnak,néha megharapja és végignyal számon amit nem győzök legalább egy pici nyögés nélkül kibírni.
Végre elkezdi kigombolni nadrágom,annyira megörültem,hogy belesóhajtok csókunkba utána elmosolyodom. Lehúzza alsómmal együtt csókunkat nem megszakítva. Próbálja magáról is leoperálni naciját de nem megy neki, így néha el kell engedni számat de azonnal vissza is tapad rá,nem hagy levegőhöz jutni de nem is bánom.
Nagy nehezem leszedte magárol a farkát elzáró idegesítő textilt. Végre láthatom.
Mellkasánál eltolom,hogy megnézegessem magamnak bazi nagy nemiszervét ami már természetfeletti annyira nagy. Meg nyálam is kicsordul a látványra. Jimin eleinte nem értette miért taszítottam el magamtól,de miután odanézett ahova én,rájött és elnevette magát majd hajamba puszilt.Bámulásom után, olyan gyorsasággal fordultam meg,hogy állon vertem Jimint de jelen pillanatban nem érdekelt csak hasra feküdtem és kitoltam popómat és elkeztem rázogatni ,mintha csak egy édes falat lenni amit ideje megenni,és remélem bocsánat kerésnek is veszi. Már sokadjára röhögi el magát. Miért nevet,ennyire vicces vagyok vagy szánalmas?
Könnyek gyültek szemembe,nem akarok ciki lenni a számára.Abbahagytam rázogatásom és felültem könnyeimet törölgve.
Sajnos Jimin ezt észre vette mert megölelt hátulról és nyakamba csókolt,melkasomat pedig elkezdte cirógatni.
-most miért sírsz, hmm?-kezdett el ringatni jobbra balra. Kicsit megnyugtatott aranyos tette.
-csak nagyon ciki vagyok,sajnálom-mégjobban elkezdtem sírni. Ismét kiröhögött.
-miért lennél ciki,életem?-kerdezte. Még van képe basszameg.
-azért mert folyton kiröhögsz bazdmeg-lettem hangosabb az idegesség miatt és leakartam rázni kezeit de nem hagyta. Megint csak nevetett. Komolyan megőrülök...-jaj olyan édes vagy.-szorongatott meg- Nem azért röhögök rajtad mert ciki vagy meg ilyesmi,hanem azért mert te vagy a legédesebb ember a világon,olyan aranyos reakcióid vannak,hogy muszáj kuncognom rajta. Az imádnivaló tetteiden,szeretem mindet.-puszilta meg vállam és hajamat simogatta. Megnyugodtam mondata után csak az volt a baj,hogy mostmár paprika vörös fejjel vagyok itt és majd megsűlök annyira elpirultam vallomásán mert hát ezt annak vettem.
-értem-nyögtem ki nagy nehezen.
-szóval most akkor jöhet a móka?-harapta meg fülcimpámat és mellbimbóimat kezde el morzsolgatni.
-ighen-nyögtem munkája miatt és megsimítottam haját.
-na csináld úgy ahogy az előbb voltám és tedd szét nekem a lábaid hadd lássalak szépségem-engedett el az angyalom és keszségesen tettem amit kért tőlem. Hülye leszek nem megadni neki amire vágyik azaz rám,vágyik rám az én testemre. Szereti a testem szóval engem is szeret és én is szeretem a farkát és őt is szeretem nagyon.
YOU ARE READING
My Angel
RomanceJikook story Jungkook egy tipikus rosszfiú, szereti piszkálni a diáktársait és neki senki sem parancsolhat. Jimin iskolát váltott és mikor meglátták új osztártársai, elkönyvelték egy angyalnak, mivel olyan gyönyörű,ártatlan és kedves vagy mégsem...