six thing

901 35 2
                                    

Jungkook:

Elgondolkoztam azon,hogy menjek e suliba,de nem akarom anyát ezzel is idegesíteni és azt sem,hogy Jimin azt higye félek tőle, mégha igaz is, de ezt csak én tudom.

Hála az égnek nem volt sehol, de kiszurtam Junt egy lányal beszélgetni. Fú de régen beszéltem vele.
Oda mentem hozzájuk és köszöntem.
-szia jungkook, had mutassam be a barátnőmet Nanát.-mutatott barátom barátnőjére.
-szia Jeon Junkook-kezet nyujtottam egy mosoly kiséretében.
-szia én Park Nana. Jun sokat mesélt rólad, de azt nem tudtam,hogy ilyen helyes vagy.
Mondcsak van barátnőd? Mert ha nincs akkor nekem van sok szép baratnőm-mondta nekem vékony mégsem idegesítő hangon.
-kössz nem-nekem Jimin kellene, ha nem lenne ilyen.
-értem, ha mégis szolj, akkor mehetnénk csoportos randira-lelkesedett fel majd párjához fordult és megölelte. Csak neztem a párocskát,hogy enyelegnek. Örülök neki hogy Jun boldog mégha el is felejtett engem.

-Mehetünk?-kérdezte Junie pár perc múlva
-ja persze-indultunk meg saját termünk felé.

Jimin ott ült a helyén és tudomást sem vesz rólam.
Ezt megúsztam,már csak azt kéne, hogyan kerüljem el ha egy terembe vagyunk. Majd ha kicsengettek akkor egyből kirepülök. Lassan telik az óra és most kivételesem figyelek,hogy még véletlenül se járjon máson az eszem.

Amit nagyon nem vártam az a kicsengő ami most jött el.
Felállok,elindulok az ajtó felé,kivágom azt és már szaladok is a szabadság felé vagyis az udvarra. Jiminnek esélye se lesz követnie,mert nem látta merre megyek.

Megtaláltam kedvenc helységem ami egy pad és az egy alma fa alatt foglal helyet.
Pont elég árnyékot nyújt számomra,tökéletes. Leülök,egyik lábamat felteszem és azon támasztom kezem,kacsómon meg a fejem.

Becsengőkor már mennék a terem felé csakhogy ez nem sikerül ,mert valaki megragadja kezem és behúz egy ajtón. Az elrablómra nézek és meg is lepődnék ha nem Jimin lenne az. Eleresztek egy halk sóhajt majd körül nézek. Fasza a gyengélkedőn vagyunk ahol sok ágy van és függöny és senki se fogja meghallani sikolyaimat.
Megint nem szabadulok.

Elindulok az ajtó felé,már nyitnám ki de az zárva van. Mikor zárta be?
-mit akarsz már megint-fordulok felé kissé idegesen.
-beszélni szeretnék veled-mondja kedves hangon.
-csak hagyj engem béken.
A beszéddel nem oldasz meg semmit-csattanok fel.
-sajnálom,csak ezt akarom mondani és azt,hogy nem akarlak elveszíteni-jött közelebb hozzám de én csak hátráltam. Mikor hátam találkozott a falal nem kicsit ijedtem meg de ahelyett,hogy az ágyra rancigált volna vagy lekapott volna csak simán megölelt.

Megfeszültem karjai közt de egy kis idő után már megnyugtató érzés kerített hatalmába.
-had tegyem jóvá-puszilta meg erzékeny testrészem és elkezdte harapdálni,nyalogatni.
Nem győztem betelni az érzéssel majdnem szétcsúsztam karjai közt. Megfogta kezeim és nyaka köré fonta,ezután lejebb vándolort és belemarkolt fenekembe. Arcom minden részét ellepte puha puszijaival csak a számat hagyta ki. Hozzám nyomta a már nem nyugodt állapotban lévő nemi szervét ezzel egy hangos nyögés szaladt ki ajkaim közül.
Felkapott ölébe és az ágyak felé vette az irányt,az egyik neki tetszőre lerakott olyan gyengéden,mintha törékeny lennék. Lábaim közé férkőzött majd felém tornyosult, és mélyen szemeimbe nézett.

Kaptam egy puszit orromra, ezután fogta pólomat és nemes egyszerűséggel lekapta rólam.
Nyálas csókjaival lepte el egész felsőtestem, nem győztem eleget sóhajtozni annyira tetszett az érzés amit nyújt.
Felváltva bekapta bimbijeim és jól meggyötörte őket,már vérvörös színben pompáztak és felpuffadtak.Egy utólsót nyalt mindkettőn és pocakom felé vette az irányt,ott is elidőzött egy darabig.

Olyan gyengéden csinálja a tegnapihoz képest , mintha a puszijaival kérne bocsánatot. Örültem volna ha ilyen helyzetben veszítem el a szüzességem nem egy koszos wcben fájdalmak között.

Pár perc múlva már a nadrág és az alsóm se volt rajtam. Nem feszengtem igazából, nincs miért mivel, jó testem és szép farkam van.
Kezeivel combomat markolászták míg ajkával harapdálták.

Erősen meg téptem haját és közelebb húztam lyukam felé,mivel jól esne ha megint kinyalna,hiába nem szabadna de győz a mérhetetlen vágy ami egy őrületes orgazmus felé vezet.

Vette a célzást és már rég nyalakodott odalent. Haját még mindig nem engedem el nehogy elemelje onnan a fejét.
Ízlelő szervét ki be dugdosta, néha csak végig nyal rajta.

Ezután annyira nem voltam képbe,hogy észre se vettem mikor abbahagyta,kezem is a lepedőt markolászta. Próbáltam helyre állítani légzésemet,de nem hagyott annyi időt,bekapta farkam és egyből elnyelt. Annyira hirtelen jött az érzés,hogy összezártam lábaim. Jimin meglepődött arcal figyelt fel rám muszáj volt kuncognom rajta,kicsit vicces volt.
Morgott magának egy sort, aztán megfogta térdeim és lefeszítette két oldalra,kezét rajta hagyta nehogy véletlen megint satuba szorítsam fejét.

Újra bekapta legértékesebb kincsen és kemény kezte el szopni.
-ahh!!-csak vergődtem alatta annyira jó volt. Nem tudom hol tanulhatott ilyet de profi volt benne az biztos.

Ujjait szájába vette,jól benyálazta,mikor elég nedvesnek érezte kivette és bedugta seggembe. Egyből 2 ujjával tágított, ollózott és próbálta egyre fentébb tolni őket. Megszorítottam karját,hogy tudtára adjam mindjárt elmegyek.
- J-jimííín- felvisítottam mikor eltalálta gyönyört nyújtó pontom és ekkor el is élveztem.

Lihegtem és szakadozva vettem a levegőt annyira kifárasztott, pedig nem is csináltam semmi csak feküdtem. Jimin nevetett rajtam ezért felemeltem fejem a párnárol es felhúztam egyik szemöldököm.
-csak nagyon aranyos voltál-mosolyog rám,mint a tejbe tök.
Elpirultam, inkább vissza tettem fejem a párnára.
-most én jövök!! El ne szunyálj Kokkie!-szólt rám. Nem mondtam semmit csak átkaroltam tarkóját és nyakhajlatába dugtam fejem.

Értve a célzást,kigombolta nadrágját,lejebb húzta magán alsójaval együtt és bejáratomhoz igazítja magát. Ad egy puszit arcomra.
-Jungkokkie-szólít meg édes hangján és belémfurakszik.
Élesen szívom be és fújom ki a levegőt, hát azért egy kicsit fáj.
-sajnálom,lazulj el,mindjárt jobb lesz-puszil meg újra.
Csípőm megemelem,hogy mozoghatna már,mivel megszoktam méretét.

Elkezdett mozogni bennem,most gyengédebben, mint tegnap ,én meg nyakába nyomtam el nyögéseimet,meg is harapdáltam,ha ő megteheti akkor én is ,kezeimmel hátát markolásztam.
Eltalálta prosztatám és folyamatosan azt ostromolta.
Annyira jó volt nem győztem betelni vele. Jimin haját markolásztam inkább téptem félő volt,hogy megkopasztom,miután végzünk,de nem szólt érte semmit,gondolom nagyon koncentrált. Minden nyögését fülembe intézte és minden egyes alkalommal beleremegtem,miket nem vált ki belőlem.

Ismét elkeztem érezni azt a bizonyos jó érzést,hogy én itt mindjárt robbannok.
Ahogy hallom Jiminnek se kell már sok, mert gyorsabb tempóra kapcsolt. Rövid idő múlva minketten elélveztünk én kettőnk közé,jutott Jimin hasára is élvezetemből ,ő meg minden nedvét belém engedte.

Rám borult én meg még mindig forró testét öleltem. Kihózódott belőlem,magunkra húzta a takarót és átölelt. Átfordultam másik oldalamra,mert most nem igazán szerettem volna szemébe nézni. Ugyanúgy átkarolt és nyomott puszit tarkómra es szétzilált hajamra is.

-Jungkokkie picim, nem szivesen keltelek fel,de vissza kellene menni a terembe és felöltözni sem ártana pocak-puszilgatta arcomat,hogy keljek felfele de eszem ágában sincs mert nagyon lefárasztott ez a köcsög és muszály visszaszereznem energiám.
-nem akarok fáradt vagyok-toltam el pufi arcát.
-akkor felöltöztetlek babám-mondta. Csak vállat vontam.
-de úgy,hogy ne kelts fel!!-szóltam rá. Nevetett.
-Jól van- megtörölgetett,rám adta ruháimat amit hisztivel ragáltam. Vissza takart és ismét kaptam egy édes csókot homlokomra. Elmerültem álmaim közt rád gondolva minden pillanatban.

My AngelWhere stories live. Discover now