Pov. Harry– Ej, bez takich! – śmiałem się kiedy Draco gonił mnie po całym pokoju za to, że go ugryzłem.
– Nie ma skarbie, zapraszam do mnie – uśmiechnął się szeroko i złapał mnie rzucając ostrożnie na łóżku.
– I co teraz ze mną zrobisz, co? – zapytałem.
– Załaskocze Cię na śmierć kochanie – zanim zdążyłem przetworzyć informację zgrabne, chude palce wdarły się pod moją koszulkę łaskocząc mnie.
– D-Draco! Przestań! – śmiałem się, mimo że brakowało mi już powietrza z tego wszystkiego.
Po chwili chłopak uśmiechnął się i usiadł obok mnie czekając aż się uspokoję.
– Ty podły dupku – westchnąłem biorąc poduszkę i rzuciłem nią w niego.
– Jeszcze ci mało Harry? – zapytał łapiąc ją i rzucając ją we mnie.
W ten sposób rozpętała się bitwa na poduszki, kilka pierzy leżało na łóżku i podłodze a poduszki latały po całym domitorium. Skończyło się na tym, że potknąłem się i jedną z nich i przygotowałem się na spotkanie twarzy z podłogą.
Na szczęście mój ślizgon złapał mnie w porę i położył na łóżku, sam kładąc się obok. Byłem strasznie zmęczony, a późna godzina również dawała swoje znaki, i miałem ochotę tylko iść spać.
Usiadłem, zdejmując z siebie ubrania i rzucając je w kąt pokoju – Posprzątam to jutro – mruknąłem wtulając się w wyższego chłopaka.
Pokręcił głową i sam się rozegrał kładąc. Przykrył nas kołdrą i pocałował mnie w głowę.
– Kocham Cię – szepnąłem.
– Ja Ciebie też, moja łamago – uśmiechnął się.
_________________________________________
Idk co to jest XD~Nika
CZYTASZ
30 dni OTP challenge
Fanfiction30 dni OTP challenge w moim wykonaniu z shipem Drarry. Start: 25 sierpnia Koniec: 24 września Challenge: ✔️ Okładka by Siostra_Glonojad ❗Prace są dość stare, więc uwaga: mocny cringe. Kiedyś je poprawię, słowo.❗