Dzień Trzydziesty : W Roli Pary Ze Znanej Sceny Filmowej

2.2K 81 13
                                    

Pov. Harry

– Jesteś taki jak ona! Chciałeś żebym przyszedł, co jest grane? Odpowiedz! – krzyczałem na Draco, dosłownie wściekły.

– Po co te nerwy? – zapytał spokojnym głosem.

– Nie pozwalacie mi nikogo pocałować! – oznajmiłem z pretensją.

Przez chwilę, dosłownie kilka sekund trwała cisza. Nie spodziewałem się tego, że poczuję na policzkach jego dłonie, a usta na tych swoich. Nawet nie mogę tego nazwać pocałunkiem...

Cholera, spieprzyłem to wszystko. Gdybym tylko mógł widzieć, pójść za nim, cokolwiek. A mogłem jedynie stać, będąc dosłownie ślepym.

***

– Och, więc tylko ja choruję? – westchnąłem opadając na fotel obok biurka.

– Biedny – chłopak zaśmiał się, a na moje usta wpłynął uśmiech.

– Zostałeś z Pansy? – zapytałem po chwili ciszy.

– Nie – odpowiedział odrazu.

– Wszyscy tak mówili – westchnąłem.

– Pamiętasz jak zostawiłem Cię z Ginny? Poszedłem wtedy po coś do picia, a za mną Pansy. Próbowała mnie pocałować, jednak się odsunąłem. Skłamałem, że mam dziewczynę. Wtedy, przyszedłeś ty – opowiedział.

– U Pansy byłeś bardzo pijany – prychnąłem – Z obozu pamiętasz wszystko, z imprezy - nic. Dlaczego z nią nie zostałeś? – zadałem pytanie.

– Ktoś mi się podoba – oznajmił opierając się dłońmi o krzesło.

– Znam go? – zadałem kolejne pytanie.

– Tak – zagryzł wargę.

– Ty jej się podobasz? – zdawałem kolejne pytania.

– Nie wiem – westchnął – Pocałowałem go – ciągnął dalej, a ja uśmiechnąłem się – Lekko. Wstydziłem się, zrezygnowałem – skończył.

Wstałem i podszedłem do niego, stając przed nim.

– Harry... Jak byś oddał pocałunek? – zapytał.

Położyłem dłonie na jego policzkach, przyciągając go go pocałunku, który oddał.

– Tak – wyszeptałem w jego usta, zaraz znów go całując.

Po chwili odsunąłem się od niego delikatnie I wtuliłem. I cholera, to jest takie dobre.

_________________________________________
I tak właśnie kończymy to wyzwanie. Teraz mnie i Kurukurkuma czekają nagrody, za te 30 dni męki.

Teraz wracam do pisania shotów KxK, bo Drarry mam na razie dość.

Wybrałam film "W jego oczach", polecam!

~Nika

30 dni OTP challengeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz