Kion x Tiifu - 7.rész - Robaj

145 8 2
                                    

Kion szemszöge:

Már majdnem a bejáratnál voltunk, amikoris Bunga és Fuli futottak felénk.
- Ő, Kion van egy kis problémánk. - mondta Fuli és maga mögé biccentett.
- Megleptek minket és most túl erőben vannak ellenünk. - folytatta Bunga
Ekkor vettem észre a kintről befelé tartó Rei-Rei-t és csapattát, valamint pár hiénát.
- Most végetek van Oroszlán Őrség! - ordította Rei-Rei.
- Figyelem, valahogy ki kell jutnunk innen. Tiffu te maradj hátul, míg mi ezt elintézzük. - szóltam neki hátra, mire egy bólogatást kaptam válaszul.
Én pedig az oldalamon Bungával és Fulival neki láttunk védekezni az ellenünk támadók ellen.
Épp letepert egy sakált Bunga, amikor megkérdezte:
- Szóval mi a terv Kion?
- Valahogy, ki kell jutnunk innen. - mondtam, ahogy kitértem egy ütés elől.
- Háá... innen, soha nem juttok ki! Ez az egyetlen kijárat és túlerőben is vagyunk! - ordította nekünk Rei-Rei egy szikláról.
- Majd azt meglátjuk! - mondta Bunga és egyenest felé vette az irányt.
De még mielőtt elérte volna Rei-Rei-t egy hiéna megtámadta és ezzel harcképtelenné tette Bungát. Bunga az egyik falnak csapódott és elterült a földön.
- Bunga! - ordítottuk egyszerre Fulival és oda rohantunk hozzá.
- Lélegzik? - kérdeztem Fulit, mikor odaértem.
- Szerencsére igen, úgy tűnik, hogy csak elájult. - válaszolta megkönnyebbülve.
- Kion, most mi legyen? - kérdezte aggódva Fuli.
Egy kicsit gondolkodtam. Eközben a Zordföldiek beszorítottak minket. Ekkor vettem észre a földre tepert Tiffu-t, akit két sakál tepert le.
- Fuli, te vagy a leggyorsabb. Vidd ki innen Bungát, keresd meg a többieket és vigyétek el őt Rafikihez. Majd ő meggyógyítja. - mondtam.
- És te és Tiffu? - kérdezte.
- Miattunk ne aggódj! Kiviszem Tiffu-t. Most pedig menj! - utasítottam.
Egy kicsit ellenkezett a tervem ellen, de beadta a derekát, felkapta Bungát és elkezdett kifelé futni. Szerencsére sikeresen kiért, mielőtt bárki utol érhette volna.
- Háá..., látod Kion még a barátaid is cserben hagynak. - mondta Rei-Rei vicsorogva felém.
- Ebben tévedsz Rei-Rei én küldtem el és tudod miért? - kérdeztem mosolyogva.
- Micsodaaa? Mit akarsz tenni Kion? - nézett rám ámélkodva.
Ekkor átugrottam az engem körülvevő ellenfeleimet és Tiffuhoz futottam, akit még mindig a földön tartottak.
Le ütöttem róla a két fogvatartóját és segítettem neki felállni.
- Gyere Tiffu! - szóltam neki és a barlang belsejébe kezdtem terelni. Én addig valamennyire megpróbáltam feltartani a Zordföldieket.
Ám ekkor Tiffu ordítására lettem figyelmes.
- Ááá...
- Tiffu! - futottam felé, amikor észrevettem, hogy az egyik sakál éppen próbálja leütni.
- Megyek már! - futottam teljes erőmből.
Majd Tiffu elé ugrottam védekezésül.

Tiffu szemszöge:

'Sikkoltottam', de nem történt semmi, ekkor kinyitottam a szemeimet, Kion-t láttam meg először, a földön feküdt, de szerencsére felállt. Viszont a válla rossz állapotban volt, volt rajta egy mély seb, amiből ömlött a vér.
- Kion! - futottam oda hozzá. - Jól vagy? - kérdeztem aggódva.
- Állj mögém! - mondta parancsolóan.
Hát engedelmeskedtem.
Ekkor elordította magát.
Majd minden elkezdett rázkódni és repedezni.
- Mit csináltál? - ordította Rei-Rei.
- Futás! - ordította el magát az egyik sakál és kifelé vette az irányt a társaival.
Ekkor elkezdett omladozni a plafon.
- Fuss Tiffu! - mondta nekem, de ekkor vettem észre, hogy alattunk is omladozni kezdett a föld. Kion épp leugrott az instabil talajról, de én beleestem.
- Kion. - ordítottam utána. Még annyit láttam, hogy Kion utánam ugrik. Utána elcsendesedett minden.
Mikor kinyitottam a szemem, először Kion-t láttam meg, aki testével felettem áll és véd a leomló szikláktól. Mikor vége lett a robajnak és a por is elült, leszállt rólam ezzel helyt adva nekem.
Majd kimerülten leült és lihegett.

Történetek Büszke Birtokról - Kion x TiifuWhere stories live. Discover now