Kion x Tiifu - 13.rész - Fertőzés

121 8 2
                                    

Kion szemszöge:

Reggel hatalmas fejfájással keltem. Mindenem zsibbadt. És fáztam. Ekkor tűnt fel a rajtam fekvő Tiffu. Jóízűen aludt rajtam, és halkan szuszogott. Ezen elmosolyodtam. Ekkor tűnt fel, hogy a szám is teljesen kiszáradt. 'Valamit innom kellene' - gondoltam magamban.
Óvatosan megmozdultam, mire Tiffu érzékelte ezt és ő is lassan ébredezni kezdett. Egy nagy mosollyal a száján ébredt, mikor kinyitotta a szemét.
- Jó reggelt! - köszöntött.
- Neked is. - mosolyogtam vissza rá.
Majd óvatosan felállt rólam és megnyalta az arcom.
Egy nagy mosollyal fordultam felé.
Majd elkezdtem felemelkedni a helyemről.
Bár ne tettem volna.
Mihelyt sikerült négy lábra emelkednem, lábaim felmondták a szolgálatot, rögtön visszaestem.
Tiffu ezt észrevéve, így szólt:
- Kion...minden rendben? - kérdezte aggódva.
- Persze...persze...csak... - vettem egy mély levegőt. - ...nem érzem jól magam. - nyögtem ki.
- Mid fáj? - nézett rám kérdőn, felhúzva a szemöldökét a mondatomra.
- A fejem főként, meg a lábaim. - mondtam, miközben próbálkoztam újra felállni, de ez a próbálkozás is kudarcba fulladt.
Tiffu erre csak jobban felhúzta a szemöldökét és közelebb jött, hogy megvizsgáljon.
Miután végig nézett rajtam és mélyen a gondolataiva merült, így szólt:
- Nem fájnak az izmaid? - nézett rám kérdőn.
- Ami azt illeti...de - feleltem.
Erre kicsit elszörnyedt és így felelt:
- Mihamarabb Rafikihez kell mennünk. - mondta magabiztos hangnemben.
- Miért...mi bajom van? - kérdeztem a legrosszabbtól tartva.
Láttam rajta, amint egy nagyot nyelt és szólásra nyitotta a száját.
- A sebed elfertőződött...és valami külső anyag a testedbe került, ami nem tesz jót neked. Emiatt nem tudsz most felállni se. - mondta szomorúan.
- De...de akkor hogy jutunk el Rafikihez? - kérdeztem megszeppenve.
- Majd én elmegyek és megkeresem azt őrséget. - mondta magabiztosan rám mosolyogva. - Csak át kéne jutnom valahogy ezen a szakadékon. - nézett a szakadék felé.

Történetek Büszke Birtokról - Kion x TiifuWhere stories live. Discover now