Tiffu szemszöge:
Mivel reggel felé járt az idő, így eléggé világos volt bent, ugyanis a barlang tetején lévő lyukon át pont besütött a nap. Emiatt jobban körül tudtam nézni.
Nemsokára egy keskeny párkányt fedeztem fel a szakadék szélén. Közelebb mentem és jobban szemügyre vettem.
- Nézzük, ha fel támaszkodok a falra, akkor pont át tudok menni. - gondolkodtam hangosan.
- Tiffuu... - mondta Kion fáradtan. - ...ne tedd... találunk más módszert is. Biztos van más kiút is innen. - próbált lebeszélni.
- Kion... - mentem vissza hozzá. - Emlékszel amikor megmentettél a barlangból? Mindig is megakartam hálálni, és most eljött az ideje. - mondtam neki, majd egy enyhe csókot leheltem a szájára és elindultam.
A párkány előtt még vettem egy mély levegőt, majd hátranéztem újdonsült társamra.
Majd óvatosan két lábra álltam és rá léptem a hátsó lábaimmal a keskeny párkányra. Mikor már fél úton jártam, hirtelen letört egy darab a párkányból. Szerencsémre pont a másik lábamon támaszkodtam, így nem lett bajom, nem estem a szakadékba.
Közben Kion minden egyes lépésemet visszafolytott levegővel figyelte.
Majd szépen lassan át értem a szakadék másik oldalára.
- Kion...el se hiszem sikerült. - örvendeztem, át ordítva a szakadék másik oldalára, ahol Kion még mindig megviselten feküdt.
- Ügyes vagy Tiffu. - dicsért meg. - most menj és hozz segítséget. Ha Észak felé mész akkor elvileg Büszke Birtok felé indulsz. Keresd meg a többieket és hozd ide őket. - mondta Kion nekem.
- Megkeresem őket ígérem. Te pedig vigyázz magadra. - ordítottam a szakadék másik oldaláról, majd elindultam fel a fény felé, a bejárat szájához.
- Vigyázz te is magadra... - hallottam, amint utánam ordította, ugyanis ekkor már majdnem kint voltam a barlangból, fent a felszínen,
A szemem előtt pedig csak egy cél lebegett, hogy minél hamarabb elhozzam a többieket ide.
YOU ARE READING
Történetek Büszke Birtokról - Kion x Tiifu
FanfictionSziasztok! Ebben a könyvbe az 'Oroszlán őrség' c. sorozat alapján fogok fanfictiont írni. A történet Kionról és Tiifu-ról fognak szólni. Jó olvasást kívánok!