Ono szemszöge:
Először Besthe csapott le. Elzárva az egyik utat a hiénák elől. Majd pedig Bunga és Kion állta el a menekülő hiénák útját.
Szerencsére egyik sem tudott elszökni így Fulira nem volt szükség.
- Ha együtt működtök velünk, akkor épségben elmehetek. - szorította őket sarokba Kion és Bunga.
- Igen, csak arra vagyunk kíváncsiak, hogy ki az új foglyotok és hogy hol találjuk őt. - morgott rájuk Kion.
- ŐŐ...persze. - szólalt meg az egyik, majd megbökte a másikat. - Na mondjad már. Te voltál őrségben ma délután.
- Öő...jaja, igen...ő...egy oroszlán lányt hozott be Rei-Rei és a falkája. A nevét sajnos nem tudom. De azt igen, hogy köze van a királyi családhoz. - mondta nagyot nyelve a másik.
- Igen ez Tiffu lesz. - mondta Besthe.
- És merre van ez a börtön? - kérdezte Kion.
- Őő...a vulkán mögött, a gőz kürtők után, elfordultok balra és utána van egy nagy barlang. És azon belül található a börtön. - mondta reszketve a másik.
- Oké. Szerencsétek van. - mondta Kion és útnak indult.
- Ő Kion?
- Hmm...miaz Bunga?
- Nem gondolod, hogyha most elengedjük őket akkor szólni fognak a többieknek. És akkor nagy túlerővel szemben leszünk. Readásul itt Zordföldén. - válaszoltam.
- Ő...de igen...akkor te és Besthe, ti itt maradtok még mi vissza nem jövünk. És addig vigyáztok rájuk.
- Rendben. - mondtam Besthevel majdnem egyszerre.
- Fuli, Bunga ti pedig velem jösztök és megmentjük Tiffu-t.
- Míg Büszke Birtok él...
- ...az Őrség nem henyél! - fejezte be Fuli és Bunga miközben eltávolodtak tőlünk.
- Na és veletek addig mit kezdjünk? - fordultam Besthevel a földön fekvő két hiéna felé.
Erre ők csak egy kínos mosolyt errsztettek el.
YOU ARE READING
Történetek Büszke Birtokról - Kion x Tiifu
FanfictionSziasztok! Ebben a könyvbe az 'Oroszlán őrség' c. sorozat alapján fogok fanfictiont írni. A történet Kionról és Tiifu-ról fognak szólni. Jó olvasást kívánok!