Kion szemszöge:
- Ono látsz már valamit? - kérdeztem.
- Negatív. Még semmit sem látok. - válaszolt csalódottan a levegőből. - Vagyis, várjatok. Hiénákat látok.
- Őrség! Gyorsan bújjatok el! Nem akarunk harcba keveredni, csak Tiffu-ért jöttünk. - mondtam a többieknek, mire mindenki elbújt, egy-egy árnyékba vagy szikla mögé.Zordon szemszöge:
- Ti idióták! Az mondtam nektek, hogy Kiarát hozzátok el nekem. Nem pedig egy semmire kellő oroszlán kölyköt. - ordítottam le Rei-Rei-éket.
- De Zordon. Kiarát nem találtuk sehol, csak a két barátja kószállt Büszke Birtok szélén.
- Mindegy. Ha nem tudom Simbát megfenyegetni, akkor legalább az őrséget csapdába tudjuk csalni.
- De miből gondolod, hogy eljönnek érte? - kérdezte Rei-Rei.
- Jajj, ahogy az előbb mondtad, ez az oroszlán kölyök, a leendő királynő egyik legjobb barátja. Biztos, hogy eljönnek érte. - magyaráztam el. - Most pedig menj és készítsd fel a többieket az őrség fogadására. - utasítottam őt.Ono szemszöge:
'Épp a földet kémleltem amikor valami érdekes ütötte meg a fülem. Két hiéna beszélgetett. Meg hozzá nem akármiről.'
- Képzeld, most kaptunk egy foglyot. - mondta az egyik.
- Tényleg? Ki az? Csak nem valaki Jasiri klánjából?
- Nem nem, Tegnap hozták Rei-Rei-ék, elvileg a leendő királynő egyik barátja.
- Ah... szóval akkor egy oroszlán.
'Mivel nem akartam, hogy észrevegyenek ezért gyorsan vissza repültem Kion-ékhoz.
- Kion, Kion. Képzeld most hallottam két hiénától, hogy tegnap hoztak egy új fogjott és nem akárhonnan, hanem tőlünk, a királyságból.
- Ez biztos, hogy Tiffu lesz. - mondta Kion.
- Igen. Egyértelműen. - feleltem.
- Oké, Ono mutasd az utat, hogy hol van az a két hiéna. Elkapjuk őket és ki kérdezzük őket, hogy mit tudnak.
- Rendben. Erre gyertek. - kezdtem el vezetni őket a helyes irányba.
-------------------------------
- Oké Besthe te elállod az útjukat onnan, mi pedig Bungával innen. Fuli, te pedig ha szökni próbálnak, akkor leteríted őket. - mondta el Kion a tervet. - Ono, te pedig őrködsz, ha bárki más jönne, riassztasz minket.
- Pozitív. - feleltem, majd óvatosan megközelítettük a két járőröző hiénát.
'Szerencsére egy kanyonon mentek keresztül, így két oldalról könnyen csapdába ejthetjük őket.'
Mikor pedig jeleztem Kionnak, hogy senki más nem található a közelben, elkezdődhetett az akció.
YOU ARE READING
Történetek Büszke Birtokról - Kion x Tiifu
FanfictionSziasztok! Ebben a könyvbe az 'Oroszlán őrség' c. sorozat alapján fogok fanfictiont írni. A történet Kionról és Tiifu-ról fognak szólni. Jó olvasást kívánok!