Ahooj! Tak tady je další díl. Dnešní je trochu kratší, ale snad vám to nevadí :) Už nevím, co bych sem napsala, tak snad jen, ať se díl líbí :)
Děkuju za přečtení a případný Vote nebo Comment.
-K-
***
O TÝDEN POZDĚJI
***
Dnešní ráno bylo naprosto skvělé. Probudila jsem se s dost dobrou náladou a bez bolesti hlavy, protože jsem se na včerejší páteční párty vykašlala a zůstala sama doma. No, nebyla jsem úplně sama, rodiče ani sourozenci tu sice nebyli, ale záhadným způsobem se tu objevil Harry a dělal mi tu společnost do té doby, než se Dylan vrátil od Abby, což bylo asi kolem půlnoci. Během uplynulého týdne jsme spolu trávili více a více času a já u něj nalezla spoustu vlastností, které se mi zamlouvaly.
Vstala jsem z postele a zamířila do kuchyně, kde bylo prázdno. Udělala jsem si svou typickou snídani, a to cornflakes zalité mlékem.
„Dobré ráno“ přišla do kuchyně Amber.
„Dobré“ odpověděla jsem a pokračovala dál v jedení.
„Jsou doma rodiče?“ zeptala jsem se.
„Jen matka, která asi před půl hodinou odešla do obchodu“ odpověděla.
„A otec je kde?“
„Musel do práce“ opustila kuchyň.
Vypadalo to jako by ji obtěžovalo odpovídat na mé otázky, i když se netýkaly její osoby.
Složila jsem nádobí do myčky a odešla do koupelny, kde jsem provedla ranní hygienu. Poté jsem zamířila do mého pokoje, kde jsem se převlékla. Když jsem byla na odchodu z mého pokoje, tak jsem uslyšela své vyzvánění na znamení, že mi přišla zpráva. Přešla jsem k posteli, kde byl pohozený můj mobil, a vzala ho do ruky, kde byla zpráva od Harryho.
Jdeme s klukama někam na oběd, jdeš s námi? Harry
Nevěděla jsem, co odepsat, tak jsem mu zavolala.
„Ten otazník jsem napsal jen ze slušnosti“ v jeho hlase bylo poznat, že se ušklíbl.
„Vezmu s sebou Jess, jo?“ řekla jsem a dodala
„Nebudu tam sama holka jako minule“
„Žádný problém“ řekl a po chvíli dodal
„Stavím se pro vás kolem 12“
„Dobře“
„Čau“ řekl a já to položila.
Bez váhání jsem vytočila další číslo, které patřilo Jess.
„Ahoj Lotty“ řekla nadšeně.
„Ahoj, Jess, chceš jít dneska se mnou a klukama na oběd? Nenechej mě v tom“
„Ugh.. Jo, půjdu-“ vypadalo to, že ještě chtěla něco říct, ale pak si to rozmyslela.
„Opravdu mezi tebou a Harrym nic není?“
„Jess, říkám ti pořád a řeknu ti to i teď, jsme jenom kamarádi. Žádný zájem z jeho strany ani z mé. Proč je to tak těžké pochopit?“ povzdychla jsem. Na tuhle otázku se mě ptala čím dál tím častěji a já jí pořád odpovídala naprosto stejně.
ČTEŠ
Lost [H.S.] CZ
Fanfiction*** „Ale proč bys to dělal?" nenechávala jsem ho. Harry si povzdychl a řekl: „Charlotte, jsi sestra Amber. Proč bych nemohl jen tak někomu pomoct?" „Za prvé, otázky pokládám já, a za druhé, protože ty jen tak prostě nepomáháš" stála jsem si za sv...