-21-

5.6K 259 7
                                    

Ahooj! Nová část je tady! :3

Tak jak se těšíte na Vánoce? Já neskutečně moc!! :3

Poslední dobou nepřidávám vůbec pravidelně, takže za to bych se vám chtěla omluvit. Nemám moc čas psát, i když bych vážně chtěla.

No, nebudu se tady vykecávat. Doufám, že se vám díl bude líbit! :)

Děkuju za komenty a voty! Děláte mi hroznou radost! :)

-K-

 ***

O ČTYŘI DNY POZDĚJI

***

Během těchto čtyř dnů jsem s Amber nepromluvila ani slovo. Potkávaly jsme se, vyměňovaly si chladné pohledy, ale nepromluvily. Ani jedna. A já nemám v úmyslu začínat. Musí si uvědomit, že to ona udělala chybu, ne já. Očividně z toho rozchodu s Harrym vyšla jako ta vinná ona (což se ani nedivím) a to nechce, proto hledá důvody toho, že vina je na jiné straně. No a já se jednoduše naskytla.

Na druhou stranu zase nebyl den, kdy by nevzkvétal můj vztah s Harrym. Pořád chce se mnou něco podnikat a to se mi vážně líbí.

„Chtěla bys jít dnes na tu párty?“ ptal se mě Harry ke konci hovoru, který trval už asi 2 hodiny. Jako každý pátek je někde poblíž nějaká párty. Dnes v pátek byla v bratrstvu, kde bydlí Harry.

„Jestli chceš“ řekla jsem.

„Vezmu s sebou Jess“ dodala jsem, protože jsem věděla, že stejně na té párty dnes skončíme.

Poslední dny byly z pohledu mých rodinných vztahů celkem rušné, takže mi nevadilo jít na párty, kde bych mohla vypustit páru a trochu zařádit. Samozřejmě to ale nechci přehnat jako je poslední dobou mým zvykem. Tentokrát se budu snažit být opatrná.

„Dobře“ vydechl.

„Přál bych si, abys tady byla teď se mnou a já tě mohl políbit“ řekl po chvíli a já se začervenala.

Vždycky ví, jak mě dostat. Jeho komplimenty mě vždy dostávají do kolen.

„Ale já tam nejsem“ dráždila jsem ho. Na druhé straně jsem zaslechla jeho smích, proto jsem se zasmála taky.

„Budu muset končit, Harry“

„Proč? Vždyť spolu mluvíme sotva“ odmlčel se

„2 hodiny a 13 minut“ dodal a zasmál se.

„Uvidíme se večer“ nenechala jsem ho protestovat a hovor ukončila. Celkem neslušné.

Poté jsem napsala zprávu Jess.

Chystám se na párty do bratrstva. Doufám, že jdeš se mnou. 

Podívala jsem se na mobil na hodiny, abych zjistila, kolik času mi zbývá, a poté mi během mžiku přišla zpráva.

Počítej se mnou! Vyzvednu tě kolem 9. Půjdeme pěšky, ne?

Hned jsem odepsala.

Jo, počítám s tím.

 

Mobil jsem hodila na postel a šla do koupelny, abych se před tím mohla osprchovat.  

Lost [H.S.] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat