Kako ih ne zabole usta da toliko pricaju? Celo jutro ne zatvaraju usta. Dok su mi misli lutale neko mi je jako udario cvrgu na sredini cela.
"Aauuc" odjednom sam skocila sa stolice neznajuci sta se desava.
"Gospodjice Smith,da li vi too..." drzao je u rukama stap sa kojim je pokazivao na tabli i jako udario po stolu i hrapavim glasom viknuo "Spavate na mom predavanju?!"
Sirom sam otvorila oci i podigla desnu obrvu "Ko spava profesore?!" Podigla sam ruku i stavila na svoje grudi "Zar ja?!"
Profesor se u sekundi okrenuo i ostavio stap na svom stolu i zatim se vratio do mog stola i lupivsi rukama od njega krenuo je nasilnicki da mi se unosi u facu.
"Gospodjice Smith, zar vi mislite da sam ja budala?!" dok je pricao osecao mu se odvratni smrad iz usta. Zasto svakog jutra mora da jede luk?
Stavila sam ruku preko usta pokusavajuci da se ne nasmejem njegovom izrazu lica.
"Pa profesore valjda vidite da su mi oci otvorene, za sta vam sluze te naocare?" rekla sam mu glasno i ponosno na sta mi je odgovorio otvaranjem vrata i rukom pokazao da izadjem i dodao " Nemoj vise da sam te video!"
Zgrabila sam svoju torbu i besno izasla napolje zalupivsi vrata. Taman kad sam htela da pocnem da gundjam udarila sam u nesto. Nakon sto sam podigla glavu ugledala sam nekog decka sa zalizanom kosom i naocarima koji mi se blago nasmesio "Jaooo izvini, ja sam kriv, nosio sam ove knjige i.." Prekinula sam ga besnim glasom "Ok, ok, uredu je, samo iskuliraj."
"Zasto si tako brzo izletela?" Upitao me je umiljatim glasom.
"Ma iznervirao me je profesor" otpuhnula sam i nasmejala sam se.
"Hh, nista novo!" dodala sam.
Krenuo je da se smeje i primetila sam da ima tako simpatican smeh.
"On je malo zeznut tip!" ponovo se nasmejao i dodao " Nego, kako se ti zoves?" upitao je.
Dvoumila sam se da li da mu kazem posto sam zurila ali imala sam zelju da ga upoznam.
"Kate, Kate Smith" blago sam se nasmesila i pruzila mu ruku.
"Drago mi je. Ja sam Harold Scott" uzvratio mi je ruku pokusavajuci da drzi knjige u jednoj ruci.
"Jao izvini, da li ti treba pomoc?" upitala sam ga posto sam videla da jedva drzi knjige.
"Ooo, ne, ne, zurim kuci na rucak." rekao je ne skidajuci osmeh sa lica.
Pozdravili smo se i otisla sam kuci.
Kada sam stigla kuci bacila sam torbu ma sred poda i otisla do frizidera.
"Hmm, sta danas jesti pitanje je sad?" Izvadila sam jedan sendvic, pokupila torbu i otisla u sobu.
Otvorila sam knjigu i uzela zalogaj sendvica. Tokom "ucenja" da ga tako nazovem, prekinuo me je zvuk mobilnog.
Brzo sam ga uzela i javila se.
"Hej curo, pa gde si ti?" hah, znala sam, Jessica.
"Evo me kuci, gledam ja knjigu, gleda ona mene" cula sam zarazan smeh sa druge linije.
"Curo ostavi tu knjigu neka se gleda sama, spremaj se idemo veceras u provod" Glasno je otpuhnula i dodala
"U 20:30 sam kod tebe, nemoj da slucajno nisi nespremna" Rekla je i prekinula ostavivsi me bez reci.
Dok je vreme polako islo razmisljala sam sta da obucem, posto sam uvek brinula o svom izgledu.
Nakon kopanja po ormaru da nadjem nesto sto bi mi odgovaralo za veceras nasla sam jednu krem leprsavu haljinicu koja je otvorena na ledjima. Kad sam je obukla dodala sam malo maskare i karmina. Nisam volela da se mnogo sminkam.
20:10 neko zvoni na vratima
Otisla sam da otvorim i bez pozdrava Jesy je uletela unutra.
"Ooo curo, gde si pozurila?" Upitala je kroz smeh.
"Pa zar ne vidis koliko su sati? Znas da ne volim da kasnim!" Izmrmljala je i povukla me za ruku.
"Hajde, obuci se i idemo" dodala mi je kaputic koji sam na brzinu obukla posto znam kakva je kada se iznervira.
Zakljucala sam vrata i otisla do njenog auta i sela na suvozacevo mesto.
Na putu ka jednom klubu Jesy je pustila CD naseg omiljenog benda- OneRepublic.
Na ulazak u klub osetila sam meni poznat i odvratan smrad-smrad cigareta. Usle smo unutra i sele za sank, narucile smo dve votke i ja sam popila na eks dok je Jesy posmatrala momke.
Nakon 4 pica Jesy je otisla sa jednim momkom a mene je ostavila samu. Sto nije ni cudo, uvek su joj momci polazili za ruke, dok sam ja u tome uvek bila antitalenat.
Uvek, ali uvek ona moze naci nekog dok ja ne mogu naci srodnu dusu sa ovih 19 godina. Dobro, imala sam decka ali je to bio nesrecni slucaj. Za sve sam ja bila kriva...ali nema veze, proslo je i to.
Nakon jos ne znam ni ja koliko casa odlucila sam da krenem, posto ova noc nije bila srecna.
Na izlazu sam osetila neciju ruku preko mojih ledja i u sekundi sam se nasla na pod. Zar je moguce da ne mogu da stojim na nogama?
Pokusala sam da ustanem ali mi nije islo za rukom. Nakon dugog pokusavanja neko me je podigao i odneo u auto...
"Sta radis ovako kasno, mala?" upitao me je hrapavi glas.
"Ugh" promrmljala sam, nisam imala snage da govorim.
"Gde zivis, gde da te odvezem?" /.../
Budim se u odeci i shvatam da nisam bila pri sebi sinoc. Hmmm, verovatno me je dovezla Jesy.
Ustajem i na stolcicu vidim malu porukicu
"Bas si bila super sinoc, mala. xHx"
YOU ARE READING
Angel of darkness
FanfictionSta se desi kada se proslost umesa u sadasnjost? Sta se desi kada sudbina spoji tamu i svetlost? Da li ce tama zarobiti svetlost u jami bez dna ili ce svetlost prodreti u tamu i izvesti njegovu svetlost? Harry je decko koji nikada nije bio u ozbiljn...