13.Bölüm

5.9K 250 32
                                    


" UMUT "  belki de  gelecek sayfadadır....

                   Kapatma kitabı!!📖📖📖


  Zeynep' in tehlikeli sokağa girmesi ile bende onun peşinden ilerlemeye başladım. Direk yanına gidip nereye gideceğini sorabilirdim, fakat doğru bir cevap alacağımdan emin değilim. O yüzden böyle takip etmek daha mantıklı geliyor....

Lakin takip etmek o kadar kolay gözükmüyor.  Çünkü sürekli arkasını dönüp bakıyor.  Korktuğu  bu mesafeden bile belli oluyordu. Peki korkuyorsa neden buraya geliyor işte bunu anlamak gerçek anlamda çok zor....

  Daha fazla oyalanmadan takip etmeyi sürdürsem daha iyi olucak sanırım. Zeynep önde ben arkasında yürümeyi sürdürdük. Bir kaç dakika içerisinde Zeynep iyice hızını artırdı ona yetişmek için bende iyice hızlandım....

  Sonunda durmuştu fakat bir insan yıkık dökük bir apartmanın önünde neden durur ki... Tekrar tekrar etrafına bakıp eski apartmanın içine girdi, bende sessizce peşinden ilerledim.

Tam içeriye gireceğim sırada konuşma sesleri duyunca kapının eşiğinde durmak zorunda kaldım. Ama konuşulanları tam olarak net duyamıyordum, en iyisi biraz daha yaklaşmak olucak.

  İçeriye geçip bir iki adım attım. İçerisi zifiri karanlık olduğu için önümü görmek neredeyse imkansızdı. Ona rağmen duvara tutuna tutuna ilerledim sesler netleşinde durup dinlemeye başladım.

" Sana diyorum  kimsin ve burda ne işin var" dedi ve bu bir erkek sesiydi...

" Benim kim olduğum sizi ilgilendirmez  ilk başta da söylediğim gibi ben buraya Ares Abi ile konuşmaya geldim"... Bu Zeynep' ti ama benim tanıdığım kadarıyla Zeynep asla bu kadar cesaretli konuşamazdı.. Ya da ben öyle biliyordum. Peki bahsetiği Ares abi de kim oluyor.

" Bak kardeşim buraya gelen herkesi Abi ile görüştüremeyiz o yüzden daha fazla bizi oyalamada git"...dedi adam

" Ukala mısın nesin, bende diyorum ki Ares abi ile görüşmeden burdan asla gitmem"... Şuan ben gerçekten hayretler içerisindeyim Zeynep adama kafa tutuyordu. Söylediği kişi ile niye görüşmek için bu kadar ısrar ediyor ki..

" Sana git diyo....." adam tam konuşacağı sıra kapı açılma sesi gelince söyleyeceklerini yutmak zorunda kaldı.

" Ne bu gürültü böyle ".. ama bu ses ben bu sesi tanıyorum.  Bu   o adamın sesi ama nasıl olur. Belki de yanılıyor olabilirim en iyisi biraz yaklaşıp yüzünü görsem daha iyi olacak.

Biraz daha  onlara yaklaşmaya çalıştım. Ama etrafta çok çöp ve taş vardı bu beni epey zorladı ama sonunda ışığa çıkabildim. Biraz daha başımı uzatım net bir görüntü yakalayabilmiştim.

Ve evet bu o beni tehdit eden adamdı,  şuan tam karşımda Zeynep ve kapıdaki adamla konuşuyordu. Ama Zeynep' in bu adamla ne ilgisi vardı bir türlü anlamıyorum. Biraz daha durup onlara  baktım bir türlü ne konuştuklarına odaklanamıyordum.

Birden arkadan seslerin gelmesi ile ani bir dönüş yaptım. Tabi bu ani dönüşüm ile ayağımın  dibindeki teneke kutuların dağılması bir oldu ve bu gürültülü bir ses çıkartmak için yeterli oldu.

İçim den bir ses  daha fazla burda durursam benim için iyi şeyler olmayacağını söylüyor.  Bu olanları daha sonra  Zeynep eve gelince sorar öğrenirim, şimdi burdan gitsem daha iyi olacak ...

  Bu fikirle hemen dönüp ilerleyecektim ki yine sakarlığımın kurbanı olaraktan ayağım taşa takılması nedeniyle yere kapaklanmam kaçınılmaz oldu. Tabi bu dizlerimin felaket derece de acımasına neden oldu.

BİRAZDA SEN AĞLA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin