14. Bölüm

5.8K 265 21
                                    

  Güven duygusu bir kere kaybedilir
            ve sonrası hep
…..………………………ŞÜPHEDİR!


    Ezgi ile tüm işlerimizi bitirmiş ve şuan sadece kapanma saatini bekliyorduk.Boş bir masada oturmuş ve sessizce sokakta  gelip geçen  insanlara bakıyorduk. İkimizin de aklında sadece Zeynep' in bizden gizli ne iş çevirdiği vardı ...

" Asel,  Zeynep öğleden sonra geleceğini söylemişti neden gelmedi acaba" Ezgi' nin beklemediğim anda konuşmasıyla birden irkildim ama Ezgi bana bakmadığı için bunu fark etmemişti. Ezgi' nin sorusuna verecek bir cevabım yoktu o yüzden sessiz kalmayı tercih ettim...

" Asel sana diyorum"...Ezgi' nin sitemli çıkan sesine karşı ben sakin bir ses tonuyla konuşmayı tercih ettim...

" Ezgi bende bilmiyorum hem belki daha o gittiği yerdedir" aklımdan geçeni direk söyledim...

" O adamın adı neydi?" dedi sorduğu aslında   soru sorar gibi değilde kendisi hatırlamaya  bulmaya çalışıyormuş gibi geldi bana.. Tam dudaklarımı aralayıp adını söyleyecektim ki Ezgi' nin benden önce davranıp söylemesi ile susmayı tercih ettim.

" Ares evet hatırladım sonunda  ben bu ismi ilk defa duymuyorum bir yerden daha duymuştum" dedi saçlarıyla oynarken....

" Âlemsin Ezgi bu isim sadece bir tek kişiye konulacak diye bir kural yok şimdi onlarca bu isimde insan vardır " dedim ama bende ilk defa bu isimde bir insan duyup ve görmüştüm.... Ezgi' nin tekrar konuşmasıyla ona dönüp dinlemeye başladım...

" Buldum kız valla o sakın ünlü iş adamı ARES ULUHAN olmasın " dedi  ben daha önce bu isimde bir iş adamı da duymadım, ben mi çok asosyalım yoksa Ezgi mi çok sosyal anlamadım...

" Böyle bir iş adamı olduğunu daha yeni öğrenmiş bulunmaktayım, hem  bu bir iş adamıysa bide ünlü ise o harabede kalır mı sence" dedim ve Ezgi' nin başını sallamasıyla benimle aynı düşüncede olduğunu anlamış oldum.

"Hem sen Ares Uluhanı nerden tanıyorsun" diye sordum ve cevabı almak için direk Ezgi' ye odaklandım...

"  Dedim ya ünlü diye bir çok dergide adını görmüşlüğüm var. Biliyorsun abim de iş adamı yani bana bir faydası dokunmuyor ama olsun ondan da bir kaç kere  duymuştum. Bide abim ve ortaklarıyla beraber çektirdikleri bir resim de vardı.  Hatta dur bende olması gerekiyordu sana göstereyim" söylediği şey ile anlamsız bir heyecan sardı beni.

  Meraklı gözlerle Ezg' nin çıkartacağı fotoğrafı beklemeye başladım. Telefonunu çıkarttıp biraz karıştırdıktan sonra yüzünde büyük bir gülümseme oluştu. Sonra konuşmaya devam etti..

" İşte buldum Abimin sayfasındaydı Allah' tan kaldırmamış. Aslında arama motoruna yazıp baktım ama bişey çıkmamıştı. Herhalde kameralara görünmeyi sevmeyen bir tip" dedi  ve en sonunda telefonu bana çevirip benimde görmemi sağladı...

Tabi görmemle beraber  küçük şaplı bir şok geçirmem bir oldu. Çünkü fotoğrafdaki o adamın ta kendisiydi. Ama nasıl olurdu bu, peki o harabede ne işi vardı. Ezgi' nin bana seslenmesiyle ona döndüm...

" Kızım on defadır sana  sesleniyorum beni duymuyor musun" dedi kızar gibi sonra devam etti...

" Bu Ares senin Zeynep' in yanında gördüğün Ares mi?  " diye sordu fazla beklemeden sorusunu cevapladım...

" Evet Ezgi bu o adam ama orda ne işi var peki" diye sordum her ikimizin de bu konuyla ilgili bir fikri yoktu ....

On dakikaya yakındır aynı fotoğrafa bakıyordum. Bir türlü inanamıyordum o adam olduğuna, ama bu gerçekti...

BİRAZDA SEN AĞLA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin