" Sevgi bildiğim en büyük silgidir,en derin ve en acı verici anıları bile siler."
-Louise L. Hay
Uğur' un Zeynep' e birden öyle sarılması hem Zeynep' te hem de Ezgi ve Asel de büyük bir şok etkisi bırakmıştı. Onlar orda öyle şaşkınlık yaşarken, onları dışardan izleyen genç adam öfkeliydi.
Neden mi öfkeli çünkü öz kız kardeşinden ayırmadığı Zeynep' e şuan yabancı biri sarılıyordu. Abisiydi sonuçta onu her kötülükten korumak istiyordu.
Zeynep eve girene kadar Araba da bekliyecekti ama sarılmanın uzun sürdüğünü görünce daha fazla dayanamayıp arabadan indi. Tüm heybetiyle ikiliye doğru yürümeye başladı.
O sırada Uğur' un arkasında duran Asel şaşkınlığını çabuk atlatmıştı çünkü ikilinin arasında ki çekimi daha öncede biliyordu. Ezgi hala aynı durumda onları izliyordu...
Genç adam Eve iki adım kala durdu ve öylece ordakilere baktı. Genç adamı ilk farkeden kişi Asel oldu. Ve bu gerçekten bir şok etkisi yaratmıştı onda, farkında olmadan gözleri sonuna kadar açılmış dudakları aralanmış bir şekilde Ares' e bakıyordu.
Genç adam bunu tabiki de fark etmişti ama Asel' e belli etmek istememişti o yüzden göz teması kurmadı. Ve kalan iki adımlık mesafeyi kapatıp direk Zeynep' in arkasında durdu.
Orda olduğunu göstermek için hafif denmeyecek bir şekilde öksürdü. Bunu duyan Uğur ne yaptığının yeni farkına varıyormuş gibi Zeynep' ten hemen uzaklaştı sonra elini ensesine atıp..
" Kusura bakma Zeynep ben sana kötü birşey olduğunu düşünmüştüm. Seni birden öyle görünce sarıldım. " diye açıklama yapmaya çalıştı. Zeynep önemli değil dercesine kafasını salladı.
En sonunda Uğur Zeynep' in arkasında duran Ares' i sonunda fark edebilmişti. Kaşlarını çatıp direk Zeynep' e doğru yürüyüp kolundan nazik bir şekilde tutup arkasına aldı...
" Sen de kimsin birader?" dedi sinirli bir şekilde kendi çapında Zeynep' i korumaya çalışıyordu.
Aslında genç adam Uğur' dan zarar gelmeyeceğini biliyordu. Ama yinede içgüdüsel olarak yapıyordu yaptıklarını. Uğur' un sorusuna cevap olarak....
" Ben Ares Uluhan Zeynep' in abisiyim" dedi elini uzatarak. Uğur önce teredüt etti ama sonra Zeynep' in genç adama gülümseyerek baktığını görünce rahat bir nefes aldı ve o da elini uzatıp..
" kusura bakmayın ben Zeynep' in peşindeki adamlardan olduğunu zannettim" dedi ve ekledi...
" Bu arada ben Uğur Zeynep' in arkadaşlarının abisi sayılırım "....
O sırada Ezgi daha ilk şokunu atlatamadan ikinci şokunu geçirdi ve haliyle kendine gelmesi biraz uzun sürdü. Kendine geldiğinde sessiz bir şekilde...
" Asel gördüğüm şey doğru mu yoksa rüyada mıyım" dedi ama cevap alamadı. Sonra Asel' i nazik sayılmayacak bir şekilde sarsarak kendine getirip tekrar sordu....
" Asel sana soruyorum".. Asel nihayet kendine gelip...
" Bilmiyorum Ezgi " dedi şuan karşısında duruyordu ama gerçek mi hayal mi olduğunu kestiremiyordu.
Uğur kapının önünde daha fazla durmayıp kenara çekildi. Ares buna karşılık içeriye geçip Zeynep' in gösterdiği salona geçmek için harekete geçti ve Asel' in yanından geçmeyi tercih etti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRAZDA SEN AĞLA #wattys2019
General Fiction"bir daha bu sokaktan geçmeyeceksin demedim mi lan"...... genç adam deliye dönmüştü. uyarmasına rağmen bu sokatan geçmişti. sözünü ikilettenlere sabrı yoktu.... genç kız korkudan deli gibi titriyordu nas...