Söz verdiğim gibi yeni bölüm geldi
Keyifli okumalar...
Sınır (70 vote ve 70 yorum)
İnsanın içinin güzelliği yüzüne yansır diyorlardı ama genç adam bu cümleye sadece gülerek geçiyordu.
Ama şimdi o günleri hatırlamak bile istemiyordu. Sadece genç kızın yüzündeki masum gülüşe kalbinin güzelliğine hayranlıkla bakıyordu..
Ares Asel' in utangaç halini gördükçe daha da bir keyifleniyordu. Arabaya binmek istememesi sinirlendirmişti ama hemen sonra geçmişti genç kıza sinirlenemiyordu bile...
Genç kız kardeşinin elini tutarak okul kapısından içeriye girmişti. Genç adam huzurlu bir gülümsemeyle onları izliyordu. Fakat gelen telefon yüzünden dikkati dağılmıştı. Arayana bakmadan sağlam bir küfür savurmuştu bile..
" Ne var.."... karşıdan ses gelmemişti.
" Sana diyorum konuşmayacaksan neden rahatsız ediyorsun şerefsiz" ... karşıdan bir yutkunma sesi gelmişti. Bu genç adamı memnun etmişti. Kendisinden korkulmasından büyük haz alıyordu.
" b-ben şey.."
" ben ne lan ben ne.." sabrı taşmıştı artık genç adam sinirle tam telefonu kapatıyordu ki karşı taraftan gelen tanıdık ses onu durdurmuştu..
" Lan daha söylemedin mi çekil git gözüm görmesin seni bir daha..." bu Ali' den başkası değildi...
" Abi kusura bakma yeni eleman korkudan konuşamamış.." genç adam sinirli soluk almıştı.
" Oğlum ne zamandan beridir yeni alınan kişiler bana haberleri ulaştırıyor artık benimle konuşmaya tenezzül etmiyorsun lan pezeveng.." Ali işte şimdi Ayvayı yemişti..
" Yok abi estağfurullah öyle şey mi olur. Ben sade...." Ali' ninlafını bitirmesine izin vermeden genç adam konuşmaya başladı...
" Neyse ne niçin aradı yeni eleman.." dedi ve karşı tarafı dinledi.
" Abi yengenin evinin ordan geçiyorduk. Bir kaç tanımadığımız kişinin kapıda beklediğini gördük.." genç adam ışte şimdi sinirlenmişti..
" Devam et koçum." Ali derin bir nefes alıp kaldığı yerden devam etti..
" Hemen durup yanlarına gittik bizi gördüklerinde silahlarına sarıldılar ateş ettiklerinde içerden ak saçlı bir adam ve peşinden itleri çıkıp kaçtılar abi..." genç adam kafasında kim bunlar diye tartı fakat bulamadı...
" Bekle koçum yakındayım hemen geliyorum ben gelene kadar hiç bir şeye dokunmayın.." ..
" Anlaşıldı abi.." dedi Ali fakat telefon çoktan kapanmıştı bile aslında Ali bunu biliyordu ama yinede son sözü söylemekten vazgeçmiyordu belki bir gün dinler ondan sonra kapatırdı. Işte bunun adı da umuttu..
Genç adam Asel' e onu bekleyeceğini söylemişti ama şimdi daha önemli bir işi çıkmıştı. Gitmek zorundaydı okula son kez baktı ama daha yeni bir dakika olmamıştı gideli genç kız gelene kadar o adamlar tekrar gelebilirdi elini çabuk tutması gerekiyordu..
" Üzgünüm güzel gözlüm.." diyerek arabayı okul bahçesinden hızlıca çıkarttı...
Asel' in evine son sürat sürmeye başladı... Okul ile evin arasındaki mesafe az olduğu için hemen varmıştı. Arabadan indiği gibi adamlarına doğru yürümeye başladı.
" Nereye doğru gittiler.." bizim sokağın yanındaki sokağa saptılar abi. Genç adamın aklına gelen şey ile sinirli bakışlarını Ali' ye yönelti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRAZDA SEN AĞLA #wattys2019
Ficção Geral"bir daha bu sokaktan geçmeyeceksin demedim mi lan"...... genç adam deliye dönmüştü. uyarmasına rağmen bu sokatan geçmişti. sözünü ikilettenlere sabrı yoktu.... genç kız korkudan deli gibi titriyordu nas...