Hatalmas döntésre készülődtem. De nem tudtam hogyan vihetném véghez.
Izukuval éppen egy küldetésen voltunk, mikor a fejembe pattant az ötlet. Igen. Egy küldetés közepén. Lassan 8 év után, még úgy is hogy az Én Izukum lett az első számú hős, ugyanúgy tekintettem és néztem fel rá mint az én kincsemre. Semmit sem változtak az érzéseim iránta.
Itt az ideje egy szinttel feljebb lépni.Lassan nyitottam ki a szemeimet a sugárzó fényre és szerelmem lágy hangjára.
-Sho~...ébresztő, itt a reggeli~ Ma hosszú napunk lesz..-magamhoz húztam pufi selymes göndör hajába beletúrva, megcsókolva őt.-Jóreggelt...milyen hosszú nap...? Azt hittem végre kicsit kettesbe lehetünk...
-Ha végeztünk a dolgainkkal, akkor igen. De csak egyszerű dolgok. Emlékszel, ma van az osztálytalálkozó, és megígértük anyumnak, hogy meglátogatjuk őt.
-.....Oh..tényleg....Ki is ment a fejemből...-ekkor a zöld fürtös beletúrt a hajamba, majd nevetve mondta:
-Úgy látszik öregszel!-kuncogott tovább.
-Hé! Ezt majd az este után mondd~-vetettem rá egy csábos pillantást, amitől mindig is zavarba jött, és most is hű volt ehhez a hagyományához. Imádtam mikor zavarba jön. Nem csak imádtam, imádom.
Huhh, az osztálytalálkozó...végülis, kíváncsi vagyok azért, kinek, hogy alakult a sorsa az akadémia után....És ha jól belegondolok, ebben rejtőzhet a megfelelő pillanat, hogy megtegyem amit tervezek. Úgy mégjobban kimutathatom, hogy Izuku az enyém, és senki másé.A találkozó este 6-kor volt. Inko-mamánál olyan 3 körülig maradtunk. Aztán otthon végre kicsit egymásba merülhettünk. Ez a 3 óra olyan gyorsan eltelt mint még semmi más. Vettünk egy közös forrófürdőt, és a kanapén pont egymás karjaiba temetkeztünk volna mikor meghallottuk a durranásokat, és a zajokat kintről. Azonnal siettünk kifele.
És amint láttuk, az osztálytalálkozó már szinte el is kezdődött.
Újra együtter erővel küzdöttünk meg az újonnan érkezett gonosztevőkkel.Miután átadtuk őket a rendőrségnek, közösen indultunk el a megbeszélt helyre, ahol már páran várakoztak közülünk. Egy sima kávézónál volt helyünk foglalva, és már forrócsokival vártak minket a többiek.
Nagyon jól elvoltunk, beszélgettünk, ettünk ittunk, majd elhatároztuk, hogy elmegyünk jégkorcsolyázni.
Még mindig vártam a megfelelő pillanatra. De még nincs itt.
Izukut én próbáltam tanítgatni a jégkorira. Olyan édes volt ahogy bukdácsolt és csúszkált erre arra, és én tartottam őt.
Miután ott is kimulattuk magunkat, forró süteményeket, édességeket véve magunknak mentünk estefele egy magasabb mezőre. Valaki bulizni, valaki csak csupán csillagot bámulni ment.
Mi is az utóbbit tettük miután Izuku rávett a táncra. Nem vagyok nagyon táncoslábú.
De közel éreztem a pillanatot.
Kicsit arrébb hívtam Izukut a többiektől.-Sho..valami baj van?
-Nem...De...kérdeznem kell valamit.-ekkor letérdeltem előtte, szeme tágra nyílt.
-Sho..to...
-Midoriya Izuku. Én egyetlenem, ki megmutattad ki vagyok. Lenne egy nagyon nagyon fontos kérdésem. Eddig is boldoggá tettél, de...tennél a világ legboldogabb emberévé azzal, hogy hozzám jössz?-vettem elő az apró gyémántokkal kirakott ezüstgyűrűt feléje, mire szerelmemnek a lélegzete is elállt.
-Úristen..S-Sho....Igen...Igen!-sírva borult a nyakamba a fiú.
Midoriya, egy újabb érzést tanítottál nekem, aminek még nem tudom a nevét.
Meleg, bizsergő érzés volt a mellkasomban, kissé hevesebben dobogott a szívem mint általában. De ezzel nem voltam egyedül.
Percekig szorítottuk egymást, mire felhúztam az ujjára a gyűrűt.
A többiek már indultak volna utánunk mikor visszaértünk, kedvesem könnyeit még mindig próbálva visszatartani. Mindenki elcsendesedett a zokogó fiú láttán.
Majd felmutatta a gyűrűt.~~~UwU kinek volt meg az első MondoConja? Kettőt találhattok :3 Ti is ott voltatok? Volt cosplayetek vagy free hug táblátok? Lehet találkoztunk xD -2019. november 2.-ikai con-. Sajna a másik napra nem tudtam menni a sulis dolgaim miatt. Na nem baj, majd tavasszal. ^^
És sowwy a késői részért, de nagyon sok dolog gátolt az írásban. Más sztorim valószínűleg nem sűrűn lesz a következő időkben. Max a kisérettségik után év vége fele. Remélem tetszett, köszönöm, hogy elolvastátok!♡♡♡~~~
~~~Ui.: Tervezek még más shipekről is fanfiket de még nem tudom melyikről xD majd kiderül UwU ♡♡Love y'all♡♡~~~
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Hero {Bnha - Tododeku ff.}
Romance-Én ezt nem értem...mi ez a furdaló érzés?... Midoriya...Akár tovább is juthattál volna a sportfesztiválon...de te inkább...Megmentettél...Mondd, miért...? És mit tettél velem...? Valamit megváltoztattál...Ha tudnám, mit... Todoroki Shouto élete a S...