5.rész

115 18 0
                                    

Adéla telefonon el mondta hogy van egy üresen álló házunk ott találkozhatnánk, már hatan mert Noémi találkozott Éder Alizzal. Suli után rögtön oda mentem, Adéla jött a legkésőbb és nála volt a kulcs. Hát.....a ház az nem igazán mondható háznak. Egy kis téglaház volt egy fákkal teli kertbe. A telken még észre sikerült vennem egy kis omladozó sufni. Viszont a telek nagy volt.
-Hát, ezt Adéla sokkal jobbnak mondta-mondta Sarlott mikor megérkezett a gördeszkájával. Nem szólt senki csak mind a öten a kertet bámulta. Mikor megérkezett Adéla én szólaltam meg először.
-Ezt te házak nevezed?-néztem felhúzott szemöldökkel Adélára
-Akkor mi neked a kunyhó?-kérdezte Noémi
-Hagyjátok már legalább áll!-monda Alíz ekkor mindenki elnevettem magát. Egyedül Oxána tűnt a legkevésbé meglepettnek mintha tudta volna mi várja
-Na gyertek be!-mondta Adéla és kinyitotta a rozoga kapút. A kicsi házhoz egy beton lapokkal kirakott út vezetett. A ház nem nézett ki belülről olyan rosszul egy francia ágy volt középen mellette egy régi éjjeliszekrény a másik oldalán pedig egy borostyán ment fel a plafonig. A szembe lévő falon volt egy létra mellette pedig pár konyha bútor.
-Nem is olyan rossz-mondta Oxána .Azt vettem észre hogy talán még nálam is jobban szereti a feketetét, most is szürke farmer és fekete póló volt rajta. Adéla és Sarlott viselték az igazán divatos ruhákat, Adélán egy mustársárga póló volt és egy fekete koptatott gatya, Sarlotton egy fehér has póló és egy kék lukas farmer. Noémin és Alizon teljesen átlagos ruhák voltak.Rajtam meg volt egy fekete has póló és egy kék farmer, csak egyben hasonlítottunk mindenkinek ott lógott a nyakába a kulcs. A kulcsaink sem hasonlítottak teljesen valakinek kisebb volt valakinek nagyobb és mindegyik úgy tűnt hogy másik zárat nyit.
-Ja.-mondta Sarlott. Megnéztük a padlást is a belmagassága egész magas volt egy átlagos padláshoz. Volt egy íróasztal az egyik falon középen pedig egy alacsony asztal állt. Az összes bútor kb. ebben a házban 40 éves lehetett.
-Hozzuk át a tárolóból a puffokat hogy mindenkinek letudjon ülni!-mondta Adéla. Valamilyen csoda folytán nem több mint 1 éves tiszta puffok álltak a sufniban, méghozzá 9 darab. Hát hoztuk őket és fel pakoltuk a padlásra az alacsony asztal köré. Először beszélgettünk a nyakunkba lévő kulcsokról utána meg Aliznak támadt egy ötlete hogy, hogy találhatnánk meg a hetedik lányt.
-Facebook, keressük meg a hiányzó vörös hajú lányt.-ugrott fel a puffról Alíz és majd rám verte a fejét a plafonba. Nekem is az volt a sejtésem hogy vörös volt a haja de ennyire pontosan nem jegyeztem meg.
-És kék volt a szeme!-fűzte hozzá Oxána
-És valószínűleg Forestdalebe lakik!-folytatta Sarlott
-És Forestdaleben nincs olyan sok iskola!-mondta én
-És majdnem biztos hogy 2004-ben született!-mondta Adéla és előkapta a telefonját. Utána még ketten elővették a telefonjukat. Én Oxánának segítettem keresni, Alíz, Noémi és Sarlott egy telefont néztem.
-Könyörgők ne hívjatok Alíznak tudom hogy úgy van írva de nem szeretem hosszú i-vel.-mondta Alíz mikor már félórája kerestük a Facebookon a vörös hajú lányt.
-Engem meg hívhattok Lottinak is.
-Roxit meg a Leát meg tudjátok!-mondtam
-Oké, Most akkor jegyezzük meg mindenkinek a nevét plusz a becenevet is-mondta Noémi miközben nevetett.
-Meg van! Szerintem.-Kiáltott fel Oxána, és telefonján tényleg a vörös hajú lány profilja látszott.
-Igen ez az!-mondtam mikor már mindenki Roxi telefonja fölött tolongott.
-Roxi írj neki!-mondta Liz, Roxi megírta a levelet és haza mentünk. Otthon még beszélgettünk egy kicsi, utána lefürödtem és elmentem aludni.

Hét kulcs őrzői 1.Where stories live. Discover now