Csak álltam és néztem azt emeletes házat ahol gyerekoromban laktam, nem bírtam egy lépést sem előre megtenni. Leguggoltam és megfogtam azt a füvet amin életem első lépéseit tettem meg. Lassan felálltam és elindultam a ház bejárati ajtaja felé. Bedugtam a kulcsot és elcsavartam a zárba,nem nyílt ki. Neki támasztottam a fejemet az ajtónak és az kinyílt. Állam az ajtó félfán és befelé néztem, percek teltek mire rávettem magam hogy belépjek. Beraktam mindkét lábam a házba és becsuktam az ajtót. A kezem elengedte a kulcsot és lehullott a csempére. Nem bírtam tovább és sírva fakadtam. Össze rogytam a régi nappalink közepén, mivel amúgy se láttam semmit a könnyektől becsuktam a szemet.
-Fogócska!-kiáltottam el magamat a nappali közepén mikor 4 éves voltam. Anya éppen főzött de mindketten elkezdtek kergetni,nevettem.
-Nem tudtok elkapni!-mondtam és gyorsan hátra léptem mert apa elkezdett szaladni felém. Egyenesen az asztal sarkába futottam volna de ekkor történt valami, kis koromból nem igazán emlékszem hogy történt, de most már sikerül összeraknom fejben. Valószínűleg anya kinyújtotta a kezét és lerepesztette az asztal sarkát így én nem futottam bele teljesen az asztal élébe.Mivel kicsi voltam nem fogtam fel belőle semmit csak hogy a Apa, Anyára mosolyog aztán mindketten rám.
Ez azt jelenti hogy anyának is volt képességek, gondolta miközben a padlón ültem és a poros talajon húzogattam a kezemet.Felálltam és leültem a kanapéra pont mellettem volt a családi album, nem pakolunk semmit Gilbertával anyáék halála óta minden ott van hagyva ahol volt 7 éve. Kinyitottam a fotó albumot, nem bírtam abba hagyni a sírást, de most jól is esett. Végig néztem az albumot, egyszer csak mintha valami zene szólt volna a konyhából, oda mentem anya kedvenc száma a Thousand year szólt a magnóból amelyik szám az esküvőjükön volt apával.
-Ez végig szólt?-kérdeztem szipogva magamtól valószínűleg anya beraktam folyamatos ismétléses és elfelejtette lezárni. Eszembe jutott hogy én ennek a gitár részét még apa tanítottam meg elsőbe. A gitár földszint gardrób mellett volt, óvatosan leraktam a földre és kiszedtem a tokjából. Ekkor azonnal elkezdtem zokogni, ehhez a Gitárhoz rengeteg emlék kötött, az első fellépésem, az első hangszerem, de legfőképpen az hogy kiskorában apáé magamhoz öleltem és úgy sírtam.
-Apa miért nem vagy itt!-mondta sírva
-Anya te miért nem segítesz rajtam!-mondta miközben már fájt a szemem a sírástól. Felálltam a gitárral a konyhába és megvártam hogy elkezdődjön magnón a gitár része. Elkezdődött az volt a furcsa hogy kiskoromból rengeteg mindenre nagyon élessé emlékszem, mint például ennek a kottájára. Mikor vége volt a számnak letettem a Gitárt és felmentem az emeletre ahol az én régi és anyáék szobája volt. Az emeleten 3 ajtó volt mindegyik résre zárva volt. A középső ajtó volt anyáéké. Nem mertem benyitni, nem is tudom mitől féltem de teljes testemből remegtem. Mikor kinyitottam az ajtót már nem bírtam sírni csak néha pár könnycsepp szökött le az arcomon, szinte éreztem hogy melyik szekrénybe vannak azok a könyvek amit keresek. Kinyitottam és kivettem legalább 10 könyvet, mikor kivettem és leraktam az ágyra könyveket láttam hogy egy papír cetli volt a könyvek mögött. Kivettem és megnéztem ez állt rajta:
Légy erős, mikor gyenge vagy
Légy bátor, mikor félsz
Légy alázatos, mikor győztes vagy!
De bármit is teszel te vagy a legerősebb, már azzal hogy itt vagy!
Az én egyetlen és csodálatos lányomnak Liusnak
Megfogta és megszagoltam, még ennyi év után is anya illata volt. Betettem farzsebembe mély lélegzetet vettem és leültem az ágy sarkára és elkezdet olvasni a könyveket. Az első könyv ami a kezembe akadt a történetük című könyv volt, ezen a könyvem volt egy zár amibe egy 4 szám jegyű kódot kell beírni.
-Mi lehet a szám?-gondolkodtam eszembe jutott hogy a kulcsomon van egy 4 jegyű szám. Megnéztem 8102 állt rajta, betekertem a számokat és kinyílt a napló. Ekkor eszembe jutott hogy ezeket a könyveket én haza akarom majd vinni ezért kivettem az ágy alól anya egyik táskáját. A táskába csak egyetlen dolog volt egy díszdobozt kinyitottam és benne volt egy arany csukló lánc amin egy szétnyitható szivacskés medál volt és kinyitva volt egy kép anyáról ,apáról, rólam mikor még kicsi voltam és egy közös kép amin én körülbelül 4 éves vagyok. Becsuktam a medált és ráraktam a kezemre a táskába meg beraktam a könyveket, kivéve azt amelyiket éppen olvastam.
Köszönöm a 200 megtekintést❤️
YOU ARE READING
Hét kulcs őrzői 1.
FantasyNyári Lejla egy árva 15 éves lány akit a nagynénje nevel, egy nap megváltozik az élete mikor összefut 7 vele egy korú lánnyal. Amikor meglátják egymást éreznek valamilyen kötődést,de mégis mi közük egymáshoz azon kívül hogy mindegyiküknek kulcs van...