Másnap reggel eszméltem rá hogy egy hét múlva nyári szünet.Megreggeliztem és bementem az iskolába.Biológia óra utáni szünetben a folyosón álltam mikor valaki megszólalt.
-Szia!Lejla?Eltaláltam?-kérdezte Meredy Eliot
-Szia igen Lejla vagyok.-mondta próbáltam nem teljesen elvörösödni mert az iskola menőbb srávával beszélek.Meredy Eliotnak világos barna haja és kék szeme van.Már számtalanszor üzent valakivel utánam hogy az igazgató előtt védjem meg mert valami hülyeséget csinált.Egyébként meg az igazgató mióta megtudta hogy nem élnek a szüleim a kedvence lettem.Amit kifeqjzetten utálok ha valaki azért fordít rám nagyobb figyelmet mert meghaltak a szüleim ezért nem szeretek családi ünnepségekre járni.
-Szép név.Egyébként láttalak tegnap a buszon,meg ma is.-Elioton is látszott hogy kicsit zavarba van de én még jobb.Nem értettem hogy mit akart tőlem.
-Leon!-kiáltott Eliot legújabb barátnője.
-Szia.-dobott oda nekem egy köszönészt
-Szia!-köszöntem vissza de ezt már Leon nem hallotta
-Ez mi volt?-kérdezte Roxi miközben gyalogolt oda hozzám
-Ne kérdezd,én sem tudom.-mondtam mikor oda ért Roxi hozzám.Ekkor láttam hogy Eliot éppen lesmárol egy lányt akit még nem láttam mellette,nyilván a legújabbnál is újabb barátnő.
-A tizennyolcadik.-mondtam és felhúztam a szemöldökömet.Oxána hátra nézett és ő is látta ahogy Leon és a lány csókolózik.
-Te számolod hogy a 10.a-s fiúknak hány barátjuk van?-kérdezte Oxána és elnevette magát.A suli után haza mentem és felkaptam a könyveket amit anyáék házába találtam beraktam a táskámba és elindultam Adéláék telkére.Már nagyon várta,hogy megmutassam nekik főleg a Kulcsok című könyvre érdekelt a rekaciójuk.Mikor beléptem az ajtón még csak Alíz,Oxána és Adéla volt ott.
-Sziasztok!-köszöntem,mindenki vissza köszönt.Ekkor eszembe jutott hogy pénteken széttörtem az ablakot és a csillárd.Körülnéztem és láttam hogy az ablak ki van már cserélve,de a csillár darabjai még a földön hevertek.Oda álltam és vissza repítettem a csillár darabjait,most már egyáltalán nem volt nehéz megcsinálni ez.
-Nézzétek mit találtam otthon-mondtam,azért mondtam hogy otthon mert nem akartam elmondani nekik hogy anyáék házába voltam
-Mi az?-kérdezte Alíz kíváncsiam,azt éreztem hogy mióta kiderült a képességem mindenki kicsit fél tőlem.Kivettem a táskámból a Kulcsok című könyvet és felnyitottam az első oldalon.Hirtelen mindenki rávette magát a könyvre mintha vonzotta volna őket a könyv.Nem sokára megjött mindenki kivéve Noémi mert ő szólt hogy beteg.Ekkor már elől volt egy jegyzet füzet és Tiara írta bele a fontos dolgokat.A keresgélésünk közbe megtudtuk azt hogy a hét kulcs egy dobozt nyit amiben van valami amit még nem találtunk leírva a könyvbe.Azt mondta Alíz hogy nála van egy doboz amin hét kulcsluk van,megígérte Alíz hogy holnap elhozza.Elraktuk a jegyzet füzeteket és a Kulcsos könyvet, a többit elraktam a táskámba.A maradék könyveket ki meg sem néztük csak kivettem a könyvet. Éppen készült volna mindenki elmenni mikor Adéla megszólalt.
-Várjatok itt van valami menő régi társas!-kiáltott fel
-Játszunk vele?-kérdeztem, mindenki bólintott.A társasnak az volt a címe TFT,amikor elkezdünk olvasni a játék leírás rögtön rájöttem,Természet Feletti Társas volt.Igazából szerintem ezt a társast játszották a nagy szüleink is,igazából a vérfarkas vámpír boszorkány rá épül de legfőképpen az képességeinkre.A bábukon különféle jelölések voltak és külömböző színűek voltak.
-A színek a szemünk színére utalnak mikor idegesek vagyunk.-mondta Oxána
-És még is milyen színű a szeme ekkor?-kérdezte Tiara
-Szerintem majdnem mindenki tudja bizonyítani hogy Sárga-mondta Sarlott és elmosolyodott
-Egyébként meg ott van rajta egy jel amilyen alakot öltött a teljes ház péntek este.-monda Sarlott és már mindenki kuncogott kivéve Tiara de neki is leesett később.Végül mindenki megtalálta a bábuját,az enyém piros volt és egy széttört kard volt rajta.Egy óra múlva befejeztük a játékot, tetszett a játék.Haza mentem,megírtam a házit megvacsoráztam és lefeküldtem aludni.Másnap iskolába megint volt egy három perces beszélgetésünk Eliottal,viszont mikor haza értem Messengere Eliott írt nekem.Az üzetben Eliot azt kérdezte hogy nincs e kedvem vele elmenni Weeks tó mögötti erdőbe.
-Mit akarhat tőlem-mondtam mikor a szobámban ülve olvastam az üzenezetet. Persze nagyon örültem neki hogy elhívott és izgatott is voltam,de nem tudtam összerakni hogy mégis mit kezd velem az iskola legmenőbb fiúja.Szóval megírtam a lányoknak hogy ma nem megyek és pontban öt órakor ahogy Leon írta lementem az erdőbe.
YOU ARE READING
Hét kulcs őrzői 1.
FantasyNyári Lejla egy árva 15 éves lány akit a nagynénje nevel, egy nap megváltozik az élete mikor összefut 7 vele egy korú lánnyal. Amikor meglátják egymást éreznek valamilyen kötődést,de mégis mi közük egymáshoz azon kívül hogy mindegyiküknek kulcs van...