Hoofdstuk 1

4.1K 72 14
                                    

Pov Lucy:

Vandaag is het de dag. De dag dat ik ga verhuizen. Ik wil helemaal niet weg, maar mijn ouders zeiden dat het beter voor ons was. We kregen een veel groter huis aangezien mijn vader een veel beter baan zou krijgen. Mijn broer vond het helemaal geweldig dat we ergens anders heen gingen dus ja daar had ik ook weinig aan. Lucy hoorde ik mijn broer roepen. Dat is het teken dat ik moet gaan. Van mijn vrienden hoef ik geen afscheid te nemen aangezien iedereen mij hier haat. Waarom ik hier wil blijven. Dat komt omdat ik er niet van hou om naar een nieuwe omgeving te gaan.

Ik loop naar beneden en zie dat mijn ouders al ongeduldig op mij staan te wachten. Mijn broer zie ik buiten de laatste koffer inladen. We gaan naar Cornwall en hebben een huis in de bossen gekocht; dat was mijn voorwaarde ik hou namelijk veel van de natuur, dus als we zouden verhuizen moest ik een huis in de natuur hebben of in een bos. Mijn ouders zeiden dat ze daar voor gezorgd hadden. Ik stap de auto in en doe mijn airpods in en zet muziek op. Om precies te zijn shallow van de film a star is born. Ik hou echt van die film. Mijn vader stapt in achter het stuur en mijn broer komt naast mij zitten terwijl mijn moeder de duur dicht doet en naast mijn vader gaat zitten. Ze beginnen te praten met elkaar, maar ik heb geen zin meer om ernaar te luisteren en val langzaam in een diepe slaap.

•7 uur later•
Ik word wakker doordat de auto steeds meer wiebelt en dat we over hobbelige paadjes rijden. Na een tien een tijdje komen we aan bij ons huis, nee wacht villa. Hoe facking groot is dit huis wel niet. Nadat ik de auto uit ben gestapt en mijn kamer heb gevonden ga ik achter de piano spelen. (de spullen waren al overgebracht en ik speel al piano sinds mijn 4e.) Ik begin het liedje sober van Selena Gomez te spelen en begin te zingen, niet dat ik er iets van kan maarja in dit groots huis heeft niemand daar last van hoop ik. Als ik klaar ben ga ik naar beneden en zeg tegen mijn ouders: ik ga even wandelen tot zo. En weg ben ik.

Pov Caiden (broer Lucy):
Nu mijn zusje weg is ga ik met mijn ouders bespreken hoe we verder moeten. Ik ben al lang opzoek naar mijn mate maar heb alles al afgezocht nu alleen hier nog en ik heb het gevoel dat ze hier is. Mam, pap ik wil iets met jullie bespreken, wat is er Caiden vragen mijn ouders. We moeten het een keer tegen Lucy zeggen ze gaat het door hebben zeker nu we hier wonen met een van de grootste roedels.
Mijn moeder:" ik weet het maar hoe? We zeggen het wel als ze dingen door begint te hebben. Ik hoor een deur dichtgaan en zie Lucy naar binnen lopen. Ik ga maar slapen want het is namelijk al 23:00 zegt ze.

Pov Lucy:
Ik ga maar slapen want het is namelijk al 23:00. Ik krijg van mijn ouders en broer een slaap lekker terug en ga naar boven. Als ik naar buiten ga zie ik een of anders schaduw wegrennen en denk wtf is dat. Waarschijnlijk zie ik gewoon dingen ik maak me klaar en doe mijn pyjama aan⬇️

 Waarschijnlijk zie ik gewoon dingen ik maak me klaar en doe mijn pyjama aan⬇️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn make-up gaat eraf en poets mijn tanden.
Eenmaal in bed check ik mijn insta en Snapchat nog ff en ga uiteindelijk

Dit is mijn eerste verhaal
dus ik weet nog niet hoelang een hoofdstuk moet srry als het te kort is

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu