Pov Lucy:
Als ik uit bad kom zie ik dat er een cadeautje op mijn bed ligt. Er staat voor Lucy op, dus maak ik het open. Er ligt een super mooi jurkje in met sieraden en schoenen in. Ik trek het aan en doe make-up op. Als ik de schoenen uit de doos pak zie ik een briefje onderop liggen. Ik maar hem open en er staat:
Hey Lucy,
Ik weet dat je boos op me bent, maar ik wil dat je me nog een kans geeft. Als je me nog een kans geeft. Kom dan om 20:00 naar de voordeur. Ik hoop dat je komt.
Xx JakeIk besluit om maar te gaan. Ik ben nu toch al helemaal klaar. Ik kijk op de klok en zie dat het 19:55 is oftewel, ik moet nu gaan. Ik loop rustig naar de deur aangezien ik geen zin heb om te vallen. Ik zie Jake bij de deur staan. Hij zie er zo knap uit denk ik. Jake ziet me komen en loopt naar me toe. Hij zegt in mijn oor: "Je ziet er knap uit." Ik moet blozen en zeg jij ziet er ook ook niet verkeerd uit. Hij lacht lief naar me en begeleid me naar de auto. Jake houd de deur voor me open en als ik ingestapt ben stapt hij zelf achter het stuur in. Ik krijg een blinddoek op en schrik en roep Jakeeee. Rustig maar ik wil gewoon dat het een verassing blijft zegt Jake. Ik blijf dan maar stil en luister naar de muziek. Na een tijdje voel ik dat de auto begint af te remmen en hoor dat Jake uitstapt. Ik voel opeens een koude windvlaag. Waarschijnlijk heeft Jake dus de deur opengemaakt. Ik voel dat hij mijn hand pakt en zijn andere hand op mijn hoofd legt zodat ik mijn hoofd niet stoot. Hij doet de blinddoek af en wat ik nu zie is echt geweldig. Hij heeft een plek in het bos helemaal versierd met allemaal lichtjes en in het midden een tafel voor 2 personen om te dineren.
Jake dit is echt geweldig zeg ik terwijl ik hem een knuffel en kus geef. Hij kust me terug en vraagt na een tijdje om toestemming die ik hem geef. Als we allebei op adem moeten komen stoppen we. Jake loopt naar de stoelen toe en ik loop hem achterna. Hij doet een stoel naar achter en ik ga zitten. Hij gaat zelf aan de andere kant zitten. Hij mindlinkt iemand, ik weet niet wie, maar na een paar minuten komt een van zijn vrienden, volgens mij heet hij Dave aanlopen. Hij komt met 2 glazen champagne en vraagt of hij kan beginnen, waarop Jake ja zegt. Ik en Jake praten een tijdje als Dave aankomt met twee borden. Hij zet ze voor ons neer en zegt: "eet smakelijk." Ik kijk Jake aan en zeg: "Jake hoeveel gerechten komen er, want dit is geen hoofdgerecht." Drie Lucy antwoord Jake op mijn vraag. Ik probeer me in te houden want ik weet dat hij dit doet door vanochtend. We praten gewoon rustig verder. Als het dessert eindelijk is aangekomen en wij het ophebben gaan we weer terug naar huis. Ik bedank Jake en ga naar de badkamer. Daar kots ik alles weer uit. Ik weet dat het slecht is enzo, maar drie maaltijden is veel te veel. En ik ben al veel te dik. Ik doe de douche aan en mijn kleren uit. Als het water eenmaal warm is ga ik onder de douche staan en lopen de lekker warme stralen over mijn rug. Ik pak mijn lievelings shampoo en was mijn haren. Ik blijf er nog een tijdje onder staan en ga er uiteindelijk dan toch maar onderuit. Daar pak ik mijn pyjama en doe die aan. Ik kijk nog ff op mijn telefoon, maar zie niks bijzonders. Ik besluit dan om toch nog een foto van mij en Jake te plaatsen van vannacht.
@LucyJohnson: about tonight💕
@JakeBlack: I love you 😍
@JakeBlack: you are amazing bby🤤
@JadeNigel: ieuw hij gebruikt je waarschijnlijk gewoon voor de seks bitch🤮En zo ging het nog een tijdje door. Jake kreeg volgens mij weer ruzie met Jade en ik negeerde het maar. Ik hoorde een klop op mijn deur en zag dat Jake binnen kwam. Hij zei hoi en vroeg: "Lucy wie is die Jade?" Ik antwoordde: "Dat is niemand Jake. Ze zat bij me op de basisschool. Voor de rest niks." Ik ga in bed liggen terwijl Jake zijn kleren uit doet en in zijn boxer naast me komt liggen. Hij doet zijn armen om mij heen en k nestel me dicht tegen hem aan. Na een tijdje val ik dan ook uiteindelijk in slaap.
Heyyyyyy,
I know dat niemand dit leest maar pls zet in de reacties wat ik goed doe of wat ik beter kan doen xx me
JE LEEST
My alpha mate
WerewolfHey allemaal ik ga nu mijn eerste verhaal schrijven dus hopelijk zijn jullie niet te streng :) Het zou fijn zijn als je niks zou kopieëren. Mijn verhaal gaat over Lucy die gaat verhuizen, omdat Haar vader heeft een betere baan gekregen, tenminste...