Einde

1.2K 24 3
                                    

Lees aub het einde, ik weet dat de meeste mensen dat nooit doen, maar het zou fijn zijn als je dit wel leest xx me🦋❤️💓💞Pov Lucy:
Als ik eenmaal klaar ben met ontbijten trekt Sophie mij mee naar boven om mij om te kleden. Ik doe de jurk aan Sophie doet een uur over mijn make-up. Ik wist niet eens dat we daar nog zo veel tijd voor hadden maar ja. Als ze klaar is met de make-up doe Sophie nog mijn haar in een knot met twee losse plukkjes vooraan. Ik kijk nog eens in de spiegel en bedank Sophie. Waarop ze zegt: 'Graag gedaan babe, maar we moeten nu gaan. Jake is op je aan het wachten.' ze duwt me zowat naar onder en we lopen samen naar buiten waar ik Jake al zie staan. Ik loop naar hem toe en hij zegt: 'Babe you look amazing.' en geeft me een kus. En omg hij ziet er zo sexy uit als hij ene pak aan heeft denk ik nog vordat Jake begint te praten.
•als het klaar is•

Pov Jake:
Hey babe zeg ik tegen Lucy als ik haar zie. Zullen we het feestje maar overslaan en gelijk door gaan naar boven? Waarop ze zegt: 'En wat wil je dan doen.' (Met een knipoog) hmmmm dat zien we wel, maar je komt er maar op een manier achter. Terwijl ze al naar boven loopt roept ze nog: 'hmmm we zullen zien wat er gaat gebeuren.'
*****************************************************
Pov niemand:
Jake volgt Lucy de trap op naar hun kamer als hij zijn jasje al uit doet. Hij loopt de kamer binnen en doet de deur achter zich dicht. Daar ziet hij Lucy al helemaal naakt op het bed liggen. Jake grijnst en begint ook zijn kleren uit te doen. Als hij alleen nog zijn boxer aan heeft loopt hij naar Lucy toe en trekt haar zo naar zicht toe dat haar vagina nu bij zijn hoofd is. Hij begint met aan Lucy's vagina te likken en te zuigen. Zodra Jake begonnen is zegt Lucy: 'Ahhhh ahhh ohhh Jakeee babeeee pleaseee ahhhhhh.' En kreunt zo verder. Na nog geen twee minuten bezig te zijn voelt Jake al dat Lucy begint te komen en versnelt zijn tempo. Als Lucy eenmaal een beetje weer op adem is gekomen, kruipt ze naar Jake toe en doet zijn boxer uit. Ze doet zijn lul in haar mond en begint te zuigen. Nu is het Jake die begint te schreeuwen en kreunen. Als Lucy voelt dat Jake begint te komen gaat ze nog sneller en slikt het door. Jake: nu gaat het pas echt beginnen babygirl en stopt zijn lul vol in haar vagina.
***************************************************** Zo wordt dit een lange avond en slapen ze pas om middernacht.
               •Volgende ochtend•
Pov Lucy:
Ik wordt langzamerhand wakker en zie Jake nergens. Ik loop naar beneden en zie hem daar zonder shirt ontbijt staat klaar te maken. Ik loop naar hem toen en knuffel hem van achter. Heyy babe zegt Jake zodra hij mij voelt. Heyy zeg ik terug.
          •paar maanden verder•
Ik ben er een maand geleden achter gekomen dat ik zwanger ben en heb het toen tegen Jake gezegd die nog blijer was dan ik. We zijn nu een baby kamer aan het inrichten en we weten trouwens al dat het een meisje word, dus maken we de kamer een baby roze kleur. We zijn verhuisd naar het grootste huis hier en hebben een geweldige plek voor ons kindje gemaakt. We hebben het geweldig hier en blijven hier hopelijk nog lang........

Hoiiiii babessss,
Ik weet het dit is een vreselijk einde maar ik wist echt niet hoe ik dit boek af moest schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie mijn volgende boek gaan lezen. Ik ga nog een melding op dit verhaal doen over het nieuwe boek. Ik heb zoveel leuke ideeën en wil die graag uiten. Ik had voor dit boek gewoon echt geen inspiratie meer. Dus sorry maar blijf mijn boeken zeker lezen. Xxx me

Ps: mijn insta is @x.l.h.x.x xx

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu