Hoofdstuk 23

1.6K 41 0
                                    

Vanaf vandaag zitten er wat intiemere delen in het boek, als je hier niet tegen kan lees de stukjes dan niet, ik zal ze aangeven met*
Gr L xx
Pov Jake:
Ik zit in een vergadering met Dave en Chase als Dave opeens word gebeld. Ik kijk hem met een vernietigende blik aan, maar als hij zijn telefoon uit wilt zetten kijkt hij verbaast naar het scherm en neemt tot mijn verbazing toch op. Hij mompelt wat dingen en geeft dan de telefoon aan mij, ik neem op en hoor Lucy helemaal overstuur zeggen dat ze pijn heeft en nog wat dingen. Ze zegt dat ik moet komen en hangt waarschijnlijk per ongeluk op. Ik ren snel naar boven aangezien ik super bezorgd ben en ren de kamer naar binnen. Ik zie Lucy kronkelend en bewegend op bed en mijn naam en allemaal andere dingen roepen. Ik ren naar Lucy toe en ze word gelijk rustiger. Ik weet al wat het is en fluister dan ook zacht: "shit, ze zit in de heat." Ik hou haar stevig vast wat de pijn verzacht , maar weet dat ze nog pijn heeft en zeg: "Lucy we moeten het matings proces voltooien, anders word de pijn alleen maar erger. Lucy kijkt me verschrikt aan, maar zegt uiteindelijk: "oké Jake maar wil je alsjeblieft voorzichtig doen." Ja tuurlijk schat fluister ik. Ik zal zo voorzichtig mogelijk doen, maar ik moet je wel iets vertellen. Misschien niet het meest handige moment, maar ik ben niet de zachtste bij seks. Ik zal het proberen rustig aan te doen voor je, maar weet niet of ik me kan inhouden, zeg ik. Doe maar gwn Jake zegt Lucy nu. ***************************************************** Ik probeer me in te houden en begin met haar te zoenen. Langzaam zoent ze terug en begint ze zich te ontspannen. We vechten een tijdje om dominantie die ik natuurlijk win en laat haar even op adem komen terwijl ik naar haar wang toe ga en kusjes begin te geven. Ik ga via haar nek naar haar schouder toe en geef wat kusjes op mijn de mark waardoor ze begint te huiveren. Ik begin te grijnzen en zet met tanden erin. Ik merk dat het geen pijn doet bij Lucy en dat het nu juist in genot over is gegaan. Ik steek ze er iets verder in en hoor Lucy kreunen. Ik voel dat mijn penis al hard begint te worden door mijn princes haar kreunen. Blake (mijn innerlijke wolf) probeert het over te nemen wat ik voor nu nog niet toe laat. Ik trek Lucy haar shirt uit en die van mij gelijk ook. Ik zie Lucy staren en zeg: "bevalt het uitzicht je?" Ze begint te blozen en zoent me om het te verbergen. Ik verdiep de zoen weer en vraag om toestemming. Die ze me natuurlijk geeft. Ik doe rustig haar broek uit en begin met kusjes naar beneden te geven. Net voor dat ik bij haar onderbuik kom vraag ik: "Sweetie weet je het zeker?" Ja babe doe maar zegt ze terug en nadat ze dat heeft gezegd kan ik Blake niet meer inhouden en begin met haar te vingeren, na een tijdje is ze zo nat geworden en ik zo geil dat ik begin te beffen. Ze kreunt en beweegt geil op en neer. Ik doe er nog een vinger bij en blijf door gaan met likken. Als ik merk dat ze bijna klaar komt steep ik er nog een vinger bij. Langzaam ga ik weer omhoog richting haar borsten en zuig aan de ene en de andere kant neem ik vast met m'n hand. Na een tijdje wissel ik om en hoor Lucy nog steeds kreunen wat me inzettend geil maakt. Mijn broek doe ik uiteindelijk uit en mijn onderbroek ook. Lucy duwt mij om zodat ik lig en pak m'n lul vast. Ze begint hem af te trekken en begint er na een tijdje ook te zuigen. Ik begin te kreunen en kom dan ook snel klaar. Ik kijk nog een keer ter bevestiging naar Lucy die knikt en ga voorzichtig in haar. Als ik in haar zit en zie dat ze geen pijn meer heeft ga ik verder en begin langzaam met bewegen. Ik ga steeds verder en sneller. Tot we allebei klaar komen.
***************************************************** Ik ga uit haar en leg het condoom dat ik ondertussen al om had gedaan weg in de prullenbak. Ik ga weer op bed liggen en neem Lucy in mijn armen en val in slaap.

Kort hoofdstukje maar ik heb volgende week pww en heb het dus druk met school. Ook voel ik me de laatste tijd niet zo goed. Sorry voor weinig en korte updates
Pls stem en reageer wat jullie er van vinden💞 
En we hebben gewoon de duizend kijkers gehaald, heel erg bedankt hiervoor
Xx L🥰

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu