Hoofdstuk 6

2.5K 42 0
                                    

Pov Lucy:
ik loop de badkamer uit in alleen een handdoek aangezien ik mijn kleren vergeten ben. Ik zie Jake grommen en trekt mij naar zich toe. Jake ik moet me omkleden ik kan niet de hele dag rondlopen in een handdoek. Je wilt toch niet dat andere mannen mij zo zien. Zeg ik met een gemeen lachje aangezien ik weet dat Jake dan boos wordt en niet kan winnen. Hij laat me maar los en ik loop naar de inloopkast en pak een joggingsbroek van Jake en een witte crop-top van mezelf en loop naar Jake. Als ik bij Jake ben zegt hij: "Ga is voor de spiegel staan sweetie ik heb een leuk idee." Ik doe wat hij zegt en ga voor de spiegel staan en wil een spiegel foto maken als Jake snel achter mij komt staan en zijn handen in mijn broekzakken doet. (Foto bovenaan) Dan zie ik opeens een klein meisje naar binnen lopen. Ik schat haar zo een 3/4 jaar. Jake, Jake wil je met mij spelen. Niet nu Sarah misschien later. Ik moet nu alpha werk doen. Het meisje wilt weg lopen als ik zeg: "Ik wil wel met je spelen hoor." Het meisje dat blijkbaar Sarah heet springt in het rond en zegt: "Joepie heb ik eindelijk iemand om mee te spelen, maar wie is dit eigenlijk Jake?" Waarop Jake antwoord: "dat is Lucy. Ze is mijn mate dus zal ze hier vaak zijn." JOEPIEEEEE schreeuwt ze waardoor ik moet lachen. Kom zullen we gaan winkelen Sarah. Dan laten we Jake even zijn werk doen en dan kunnen we vanavond met hem spelen. Jaaaaaaaaa roep Sarah weer.
Oke doei Jake wij gaan even shoppen. We zijn over een paar uurtjes weer terug. Wel opletten en bellen als er iets is Lucy. Doe ik Jake. Ik geef hem nog een kusje en til Sarah op en doe alsof ze een vliegtuigje is waardoor iedereen ons raar aankijkt wat me niet uitmaakt. Eenmaal bij de winkels aangekomen zet ik Sarah op de grond en ga naar de eerste winkel die ik kan zien wat de h&m is. Ik ga er met Sarah heen en ga naar de kinderafdeling waar ik al gelijk heel veel schattige kleertjes zie. Ik kies een schattig jurkje aangezien Jake zei dat het een groot feest aankwam, omdat de alpha (Jake) zijn mate heeft gevonden. Oftewel mij.

Ze zag er zo schattig uit dat ik besloot het jurkje te kopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze zag er zo schattig uit dat ik besloot het jurkje te kopen. Sarah was ook helemaal weg van het jurkje aangezien ze de hele tijd dankje aan het zeggen was. Dan besluiten we om maar ergens te gaan drinken en terug te gaan naar huis (packhuis). Zodra Sarah Jake ziet rent ze naar hem toe en zegt: "Kijk wat Lucy voor mij gekocht heeft." En laat het jurkje zien. Dan komt Jake naar me toe en zegt: "Dankje Lucy ik betaal het je terug." Jake lach ik. Dat hoeft helemaal niet. Het was niet duur ofzo en ik doe het graag. Als zij een leuke tijd heeft boeit het me niet als ik daar wat geld voor hoef te geven. En sowieso ik heb genoeg geld. Sweetie ik hou zo veel van jou wist je dat zegt Jake. Tuurlijk weet ik dat gekkie, maar zullen we nu gaan eten ik heb honger. Tuurlijk sweetie. Ik ben nog steeds niet aan die bijnaam gewend maar ik vind het wel schattig. Aangezien nog nooit iemand mij leuk heeft gevonden of überhaupt vrienden met mij wou zijn. Als ik de eetzaal binnenkom is het opeens heel stil. Ik denk dat dat komt, omdat Jake de alpha is en dat je daar respect voor moet hebben ofzo. Als ik wil zitten trekt Jake me op zijn schoot. Iedereen kijkt me raar en of alsof ik weer een van zijn sletjes ben, maar ik trek me er niks van aan. Jake ziet het ook. Hij staat op en zegt: "Hallo allemaal, dit is Lucy. Ze is mijn mate en wordt over een tijdje ook jullie luna dus ik verwacht dat jullie aardig tegen haar doen en niet zo vies naar haar kijken alsof ze een of andere slet of hoer is. Dus als jullie nog een keer zo naar haar kijken hebben jullie met mij te maken en ik denk niet dat jullie het leven als rouge (dat je geen roedel heb) zal bevallen." Iedereen keek Hem schrokkend aan en keer mij niet meer zo vuil aan. Na het eten ga ik naar Jake zijn kamer, maar bots tegen een meisje op. Oh sorry luna gaat het zegt ze. Ik zeg: "Je hoeft me echt geen luna te noemen en ja het gaat wel met jou?" Ja hoor het gaat wel ik ben trouwens Lara zegt ze. Ik ben Lucy. Ik moet nu gaan, maar zullen we morgen iets doen. Lara: "Ja is goed leuk. Dan zie ik je morgen rond lunch wel in de keuken oké." Ja is goed tot morgen. Doei. Ik loop verder naar de kamer en zie dat Jake er nog niet is. Dus besluit ik maar te gaan douchen. Als ik net 5 min in de douche ben hoor ik Jake mijn naam roepen en zeg ik: "Ik ben in de douche Jake ik kom er zo uit." Oké roept Jake terug en hoor ik een plof, waardoor ik denk dat Jake op het bed is gaan zitten.

Hey allemaal.
Ik heb het nu redelijk druk met school maar ik doe mijn best om zo vaak mogelijk te plaatsen xx me ❤️🥰

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu