Hoofdstuk 20

1.5K 41 0
                                    

Pov Lucy:
Jij wilt wat!!!!!!!!!!!
Oke kom maar op zeg ik. Over een kwartier beginnen we. Ik moet me ff omkleden. En opwarmen. Ik zie je dan Jake.
Ik loop naar de boks ballen en begin er op los te slaan. Na een kwartier voel ik Jake zijn ogen op mijn rug branden, dus besluit ik rustiger te gaan en uiteindelijk te stoppen. Ik loop naar Jake toe en zeg: "En ben je er klaar voor?" Tuurlijk schatje zegt Jake.
Ik loop naar de ring en neem nog een slokje water. Jake geeft zijn handdoek aan een van de pack leden. Niemand staat natuurlijk aan mijn kant aangezien Jake de alpha is. Ik gooi mijn handdoek gewoon op de grond en ga klaar staan. Jake doet precies hetzelfde en de Dave staat in het midden om af te tellen. Hij begint met tellen: 3.........2.........1.................GO
Deze keer begin ik gelijk met aanvallen en raak hem vol op zijn gezicht. Hij lijkt de pijn niet te merken en slaat terug die ik kan ontwijken. Zo beginnen we een gevecht. Na een half uur fluit Dave als signaal dat we pauze krijgen. Hij roept: "Jullie krijgen 5 minuten pauze dan beginnen we weer." Ik besluit om mijn boks handschoenen aan te doen en op de boks bal los te slaan. Ik moet namelijk warm blijven en in mijn concentratie. Iedereen kijkt mij aan alsof ik gek ben, maar ik negeer ze. Na vier en een halve minuut ga ik naar de ring en drink nog wat. Ik wacht tot dat Jake in de ring komt en hoor het start signaal gaan. Ik besluit om Jake eerst te laten aanvallen en daar maakt hij ook gebruik van. Ik   Ontwijk er een paar, maar ik krijg ook een paar rake klappen. Zelf geef ik ook een paar rake klappen. We blijven nog een uur zo door gaan en merk dat Jake nog lang niet moe is, ik zelf ook niet maar dit kan nog wel een tijdje duren dus.
                   •twee uur later•
Ik merk dat Jake moe begint te worden en zelf heb ik nog wel kracht, maar niet veel meer. Met volle kracht geef ik Jake een paar klappen op zijn gezicht en maak een sliding, waardoor hij valt door zijn weinige kracht en ik geef hem nog een paar klappen. Dave telt af en zegt: "En de winnaar is Lucyyy." Ik neem mijn water en mijn medicijnen. Ik heb namelijk medicijnen nodig nadat ik heb gesport. Anders heb ik kans op dood gaan. Ik weer niet hoe ze er op zijn gekomen, maar als het zo is dan moet het maar. Ik pak mijn spullen en loop naar buiten. Ik loop naar het pack huis en loop weer naar de logeerkamer. Ik pak mijn telefoon en zet muziek op en loop naar de bad kamer. Ik zet de douche aan en leg schone kleren die ik had ingepakt klaar. Ik stap de douche in en laat de warme stralen over me heen lopen. Vijftien minuten later besluit ik om eruit te stappen. Ik ga nu maar slapen aangezien ik wel uitgeput ben.
               •de volgende dag•
Ik word wakker en kijk op de klok die aangeeft: 13:26. Wacht wat. Hoe lang slaap ik wel niet. Ik heb hele erge spierpijn door het boksen. Ik was ook wel echt 3 tot 4 uur aan het boksen met maar 1 pauze. Ik doe mijn kleren aan en ga naar de eetzaal. Ik zie iedereen opkijken en Dave en Chase staan gelijk op als ze me zien. Iedereen was volgens mij aan het lunchen aangezien het al middag is. Als Dave en Chase bij me zijn zeggen ze nou eigenlijk Dave: "Lucy, hoe de hel kan jij dat. Je hebt Jake gewoon verslagen en hij is 2e geworden op de wereldkampioenschappen boksen!" Oh 2e dat had ik niet verwacht. Wie is dan eerste geworden, want ja 2e is niet eerste eh. Dave en Chase kijken me aan en Chase zegt: "Dit meen je niet! Lucy. Jij bent THE BLACK!!!!!!!!" Hey het kan ook wat stiller eh; niet iedereen hoeft het te weten. Ik wil door lopen als Dave en Chase me tegen houden. Ze zeggen tegelijk: "Lucy kijk ik weet dat je Jake nu niet wil zien, maar je moet hem wel zien. Hij vroeg naar je en je kan moeilijk nee zeggen nadat je hem in elkaar hebt geslagen." Oké oké ik loop wel mee maar weet dat dit een van de weinige keren is dat ik naar een van jullie of Jake luister. Ik loop achter Chase en Dave aan naar buiten. Buiten gaan we naar het gebouw naast de trainings gebouwen. We lopen naar binnen en zie de man achter de balie knikken naar Dave en Chase. Naar mij buigt hij, geen idee waarom. Misschien heeft hij het gevecht mee gekregen ofzo. We lopen naar de trappen en gaan naar verdieping 4. Bij kamer 485 stoppen ze en vragen of ik er klaar voor ben waar ik ja op antwoord. Dave doet de deur open en ik zie dat Jake slaapt. Ik ga naast hem zitten en Dave en Chase lopen weg. Wacht waar gaan jullie heen? Jullie gaan we toch niet alleen hier laten? Jawel sorry Lucy zegt Chase. Ik ga verslagen op de stoel zitten en blijf wachten. Dan komt er een dokter binnen die zegt: "Het duurt niet meer lang tot hij wakker wordt." Oké bedankt zeg ik terug.
Ik pak mijn telefoon er maar bij en kijk een beetje rond op insta. Als ik alles wel gezien heb open ik nog wat streak foto's op snap en stuur er wat terug. Als ik daar mee klaar ben heb ik echt geen idee meer wat ik moet doen dus probeer ik maar te slapen. Net als ik in slaap val hoor ik iemand zeggen. Lucy en wordt ik wakker. Ik zie dat Jake wakker geworden is.

Hey allemaal,
Pleas stem
En reageer wat je leuk vind aan dit boek.
We hebben gewoon 500 reads. Thank you so much people I love you💓
Xx L💓

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu