Pov Lucy:
De volgende ochtend word ik wakker en doe mijn ochtendroutine. Ik maak ontbijt. Doe kleren aan en doe mijn make-up. Ik denk aan wat ik gister tegen Jake heb gezegd en vraag me af of ik niet wat te hard ben geweest, maar ja ik kan de tijd toch niet meer terug draaien. Dus kan ik er nu ook weinig aan doen. Ik ben wat door mijn foto's aan het scrollen en zie er een leuke foto tussen zitten en besluit hem op insta te zetten. Aangezien ik al een tijdje geen post meer heb geplaatst.@LucyJohnson: just being myself. If you can't accept that, it's not mine problem. 💞
@JakeBlack: MINE❤️
@JakeBlack: wanneer kom je terug ik mis je?!
@JakeBlack: you are so beautiful 😍💞🥰
@JakeBlack: I miss you🥺😭
@JadeNigel: ik heb nog nooit zo'n lelijk mens gezien. Pleeg zelfmoord ofz.Ik besluit de reacties te negeren en ga in bad. (Logica, ben net klaar met kleren en make-up😂🤦♀️) Na een half uur ben ik het zat en ga uit bad. Ik maak me droog en kleed me aan. Als ik dan weer op mijn telefoon kijk, zie ik dat er heel veel reacties zijn geplaatst. Wat ik raar vind. Dus besluit ik te kijken wat er staat. Dan zie ik dat Jake heeft gereageerd op Jade en dat ze zo in een hele discussie/gevecht zijn geweest. Jake die het voor me opneemt en Jade die zegt dat Jake beter verdient en zo een shit. Ik besluit het weer te negeren. Ik heb geen zin om vandaag iets te doen. Dus ga ik maar naar de kelder om netflix te kijken. Ik heb van de kelder namelijk een soort van chill room gemaakt. Ik start netflix op en ga de bodyguard kijken. Ik hou echt van die serie. Er staan nog weinig afleveringen op maar dat komt wel. Ik kijk de eerste 5 afleveringen wat ongeveer vier uur duurt. Als ik daar mee klaar ben ga ik me klaar maken voor ergens te gaan eten. Aangezien ik in een chill outfit zat voor de film. Ik doe een rokje aan en een shirtje van kenzo. Ik ga naar mijn favo restaurant dat Burija heet. Ik kom binnen en de ober neemt mij naar de plek waar ik altijd zit. Een plekje bij het raam in de hoek. De ramen zijn zwart zodat ze de binnen kant niet kunnen zien. Ik ben namelijk erg gesteld op mijn privacy. Vooral als ik eet. Ik bestel het gewoonlijke wat is: Als voorgerecht calemares en als hoofdgerecht een steak en als laatste een sorbet waar aardbeien, mango en ander zomerfruit in is. Een uurtje later ben ik klaar met eten en ga naar de balie om af te rekenen. Ik zie een oude vriendin van me daar staan en blijf een tijdje praten. Ik betaal en ga een weer naar huis. Ik kijken aflevering 6 nog van de bodyguard en ga daarna slapen. Ik ben namelijk super moe en het is in principe al 00:00.
•de volgende ochtend•
Ik word wakker door iemand die me belt. Ik zie op het scherm Caiden staan. Ik neem maar op, want Caiden kennende blijft hij bellen tot hij opneemt. "Lucy kom alsjeblieft naar huis. Ik weet dat ik niet zo boos moest worden, maar ik maak me gewoon zorgen om je. Ik weet dat je het niet leuk vond dat Jake je zomaar heeft gemarkt, maar je moet me echt vertrouwen. Ik had dat ook met mijn mate ik heb het gedaan, omdat zei het wou. Anders kon ik het ook niet zo lang meer houden. Ik had al moeite met een paar dagen. Alsjeblieft geef hem nog een kans. Ik mag hem niet, maar ik weet dat hij goed voor je is. Misschien lijk dat niet zo, maar hij maakt zich zorgen. Hij komt elke dag hierheen om te vragen of we iets van je gehoord hebben. Hij geeft echt om je Lucy. Geef hem nog een kans. Ieder mens doet iets fout in zijn of haar leven. Geef hem nog een kans Lucy. Denk er over na." Dan hangt Caiden op. Dus besluit ik maar een berichtje te sturen waar in staat: Hey Caiden, ik weet dat jij hem niet mag en ik heb hem gister gezien. Hij zei dat hij mij miste en die dingen. Ik heb gezegd dat ik nog even tijd nodig heb. Ik kom over een paar dagen waarschijnlijk terug naar jullie en dan zie ik wel verder. Ik weet dat hij spijt heeft, maar ik moet het gewoon even verwerken. Oh ja Jake weet trouwens van het racen waar hij waarschijnlijk ook naar jullie mee gaat. Tenminste dat denk ik. Xx mij.Dan stuurt Caiden een berichtje terug waarin staat: Het klopt dat Jake hier net binnen is komen stormen over dat racen. Ik heb het hem uitgelegd en hij snapt het een beetje. Fijn dat je over een paar dagen terug komt. Ik snap het ook helemaal dat je even tijd nodig hebt. Tot over een paar dagen Lucy. Xx Caiden.
Ik lees het berichtje en ben blij dat hij het begrijpt. Ik besluit netflix te kijken en daarna ga ik slapen. ( ik had veel netflix gekeken.)Hey allemaal,
Ik zit nu in een moeilijk tijd dus daarom duurt het zo lang om een nieuw hoofdstuk te uploaden ik ben daar sorry voor maar t is gewoon moeilijk nu xx me ❤️
JE LEEST
My alpha mate
WerewolfHey allemaal ik ga nu mijn eerste verhaal schrijven dus hopelijk zijn jullie niet te streng :) Het zou fijn zijn als je niks zou kopieëren. Mijn verhaal gaat over Lucy die gaat verhuizen, omdat Haar vader heeft een betere baan gekregen, tenminste...