Hoofdstuk 10

2K 38 0
                                    

Pov Jake:
Lucy is nu al een paar dagen weg en ik maak me zorgen. Ik weet dat ze waarschijnlijk gewoon bij haar gezin is, maar nog steeds. Om er even niet aan te denken ga ik naar een race wedstrijd. Als er nog een kwartier is zie ik een andere auto aan rijden, maar als ik zie wie er uit stapt word ik boos. Facking Lucy gaat racen. Dat gaat dus niet gebeuren. Ik loop naar de deur, maar als ik er door heen wil lopen word ik tegen gehouden door de bewaking. Ik word zo boos, maar ik kan niks doen.
Dan maar wachten en zorgen dat er niks gebeurt. Aangezien ik weet dat deze races er hard aan toe kunnen gaan. Er wordt geroepen dat het nog 5 minuten is. Ik word steeds zenuwachtiger en hoop maar dat het goed komt. Dan tellen ze af 3,2,1 go!!!

Pov Lucy:
3,2,1 go. Ik scheur weg. als ik al een grote voorsprong heb zie ik dat er nog maar één iemand achter mij zit. Ik wil een bocht maken, maar dan komt net die man die achter mij zat wilt mij inhalen waardoor ik op twee wielen weer ga. (Net zoals ik deed bij ons thuis.) Als ik uit de bocht ben. Ga ik weer normaal rijden. Ik rij nog een paar rondjes op hoog tempo als ik zie dat ik nog maar èèn rondje moeten en de rest nog 4 of meer. Ik begin wat harder te rijden en wil een Flip gaan doen. Ik bereid me voor om als ik net uit de bocht kom op de voorste twee wielen te gaan rijden. Als ik zo tijd geef ik wat meer gas en maak een salto. Ik land netjes en rij nog wat rondjes op hoge snelheid tot de rest van de mensen klaar zijn. Ik stop dan en zie een jongen de baan op rennen. Dan zie ik pas wie het is. Jake. Wat doet hij nu hier, omdat ik nog niet ben uitgestapt doe ik de koter weer aan en rij weg naar de andere kant van de baan. Ik zie dat Jake er niet blij mee is en blijft staan waar hij staat. Dan hoor ik opeens mijn telefoon afgaan. Jake. Wat zeg ik bot. Waarop ik Jake hoor schreeuwen. "LUCY. BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN IN JE HOOFD. EERST GA JE AL ÜBERHAUPT MEEDOEN AAN EEN FACKING RACE WEDSTRIJD EN DAN GA JE OOK NOG ALLEMAAL FACKING GEVAARLIJKE EN ONVERANTWOORDELIJKE TRUCJES DOEN. WAAR DE FACK BEN JE MEE BEZIG." Nu begin ik ook boos te worden en roep: "WEET JE JAKE. ALS JIJ NOU EENS NIET ZO EGOÏSTISCH WAS EN MIJ NIET HAD GEMARKT, DAN WAS ER GEEN PROBLEEM EN WAS IK BIJ JE GEBLEVEN. MAAR NEE. JE WAS WEER EENS EGOÏSTISCH EN GA NIKS OM WAT IK VOEL. IK HAD NOG GEZEGD DAT IK NOG EVEN WOU WACHTEN EN WAT DOE JIJ. JE MARKT ME DE SECONDE DAT IK SLAAP. HOE EEN FACKING DEBIEL OF EGOÏST OF WAT DAN OOK BEN JE. HOE KAN JE NIET AAN MIJ DENKEN EN WEET JE WAT HET ERGSTE IS? JE GAAT NU OOK LEKKER SCHIJNHEILIG DOEN ALSOF IK ALLES FOUT DOE EN JIJ NIKS. ALS JIJ MIJ GEWOON NIET HAD GEMARKT DAN WAS ER NIKS AAN DE HAND GEWEEST." Nadat ik dat gezegd heb hang ik op en ga op volle snelheid nog wat rondjes racen. Ik doe ook nog wat trucjes en ja. Na 10 minuten ben ik er wel klaar mee en stop bij de finish. Waar ik Jake nog steeds zie staan. Ik zet mijn auto stil en stap uit. Iedereen kijkt me aan waar ik geen aandacht om geef en loop naar binnen. Jake vol negerend. Jake pakt me vanachter en knuffelt me, waardoor ik rustiger word. Dan zegt Jake: "Lucy, ik heb zo veel spijt van dat ik je gemarkt heb, maar mijn wolf Blake nam het over. Ik weet dat het geen excuse is, maar ik kan er niet tegen dat jij allemaal gevaarlijke dingen doet enzo, terwijl ik aan het wachten ben dat jij terug komt." Ik doe helemaal niks gevaarlijks jij bent gewoon aan het over reageren. Echt waar ga gewoon weg. Ik ben niet voor een reden weg gegaan. Nee Lucy ga niet weg ik kan niet zonder je. Please ik kon er niks aan doen zegt Jake. Ik heb tijd nodig Jake ik wil even alleen zijn. Ik moet nadenken Jake. Ik kom wel terug over een tijdje denk ik. Jake kijkt me aan en zegt: oké Lucy, maar weet dat ik om je geef en ik het nooit express heb gedaan. Hij geeft me een knuffel en loopt weg. Ik loop naar de balie en zeg dat ik weg ben. Als ik dat gedaan heb ga ik ook weg en begin weer terug te rijden naar het huis. Ik doe me pyjama aan en ga rustig liggen.

Hey allemaal ❤️
Weer even een hoofdstukje.
Hoop dat jullie het boek leuk vinden xx me 🥰

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu