Hoofdstuk 26

1.7K 39 2
                                    

•de volgende dag•
Pov Lucy:
Ik word door Jake wakker gemaakt. Als ik mijn ogen na een tijdje dan toch eindelijk open maak, zie ik Jake daar voor me zitten naar me te kijken. Ik ga recht op zitten en zie dan pas dat er een dienblad vol met eten op het bed staat. Ik glimlach naar Jake en vraag: "Is dat voor mij?" Ja sweetie je hebt een lange dag voor de boeg dus dacht dat je dit wel kan gebruiken zegt Jake terug. Ahhh dat is zo lief Babe. Ik geef hem een klein kusje op zijn mond en ga rechtop zitten. Niet meer babe vraagt Jake. Nee misschien vanavond schat ik moet zo al weg. Ik eet samen met Jake het ontbijt op mega me klaar maken.
Pov Jake:
Lucy legt haar hoofd op mijn schouder en begint langzaam weg te vallen. Ik til haar in bruidstijd op en zeg tegen haar aangezien ze nog niet helemaal weg is: "Ga maar slapen schatje ik leg je wel op bed." Later die avond maak ik Lucy wakker door haar allemaal kusjes te geven. Ik wil vanavond met haar bespreken over wanneer ik haar wil voorstellen aan de pack. Tijdens het eten heb ik het dan ook eindelijk aan haar gevraagd waarop ze gelukkig ja zei. Ik was zo blij toen ik dat hoorde. We gaan uiteindelijk naar boven en Lucy neemt een douche. Als ze uit de badkamer komt loop ze in een string en een shirt van mij naar buiten. Ik kijk haar vol lust aan maar hou me in en loop naar haar toe. Ik fluister in haar oor: "Ik vind het wel heel sexy zo, je string en mijn shirt." Ik knipoog en ze geeft me een kusje en gaat in liggen. Ik doe mijn kleren snel uit en ga naast haar in lepeltje lepeltje stand liggen. Ik geef haar de hele tijd kusjes in haar nek en langzamerhand valt ze in slaap. (Haha ja dit is inhouden voor mij😉) als ik merk dat ze in slaap is, teminste dat dacht ik stop ik, maar ze draait haar hoofd om en zegt: "Babe waarom geef je geen kusjes meer?" Ze draait terug en ik begin haar weer kusjes te geven. Ik leg m'n arm over Lucy heen en trek haar naar me toe. Ik voel me moet worden en val uiteindelijk in slaap met Lucy in m'n gedachten.
                  •volgende dag•
Pov Lucy:
Ik word in de ochtend wakker door een wekker die ik niet gezet heb. Ik doe mijn ogen open en zie dat Jake er niet meer is en zet de wekker die Jake waarschijnlijk op mijn telefoon heeft ingesteld. Ik zet de wekker uit en bedenk me dat ik vandaag voor de jurk enzo ga shoppen. Ik loop naar de douche en voel me opeens misselijk worden. Ik ren naar de wc en geef daar over. Ik veeg mijn mond af maar voel weer een vlaag opkomen. Ik zit zo een tijdje bij de wc en als er dan niks meer komt, ga ik dan eindelijk de douche in. Ik spoel me helemaal af en doe mijn lievelings body wash op mijn lichaam. Als ik die heb afgespoeld doe ik de kraan uit en droog me af. Ik doe vandaag gemakkelijke kleren aan aangezien we waarschijnlijk de hele dag bezig zijn. Ik loop naar de eet zaal en zie Jake en Dave met nog een meisje daar al zitten. Waarschijnlijk is dat Sophie waar Jake het over had. Ik loop naar hun toe en begroet Jake met een kus en zeg hallo tegen Dave. Sophie trekt me gelijk in een knuffel en zegt: "Omg ik heb zo veel zin in vandaag." Ik knuffel haar terug en zeg dat ik er ook zin in heb. Ik ga bij Jake zitten en begin met eten. Als we allemaal klaar zijn vertrek ik met Sophie en Levi de body guard naar de stad. Ik loop een schatig winkeltje in en zie gelijk allemaal leuke dingen. Sophie gaat gelijk helemaal los en ik pak wat jurkjes die me leuk lijken. Ik zie een wat oudere vrouw naar me toe lopen en vraagt of ik hulp nodig heb. Ik zeg: "ja ik moet een wit jurkje hebben." Oké meid ga naar de jurkjes passen die je al heb en ik zal er nog wat zoeken oké?" Is goed zeg ik en vertel Sophie en Levi dat ik ga passen. Allebei lopen ze mee en ik doe de eerste paar jurkjes aan, die me of niet passen of die ik gewoon niet leuk vind staan. Ik loop het hokje uit en zeg dat ik nog niks leuk vond en ik zie het vrouwtje met een paar jurken staan die ze aan me geeft. Ik pak ze aan en doe het eerste jurkje aan die een soort kanten boven kant heeft en een beetje uitloopt en over elkaar heen gaat. Ik kijk in de spiegel en ben gelijk verliefd op de jurk. Hij is geweldig. Ik loop naar buiten en Sophie begint gelijk te springen en het vrouwtje kijkt me heel blij aan. Ik zeg dat dit hem word en ga me weer omkleden. Ik loop het hokje met de jurk en mijn andere spullen uit en ga betalen. Ik vraag de vrouw of ik misschien nog naar de wc mag gaan waarop ze natuurlijk antwoord. Ik loop snel met mijn tas naar de wc en pak daar mijn zwangerschap test. Niemand weet hiervan maar ik wou het toch voor de zekerheid testen. Want dat overgeven vanochtend was niet echt normaal.

Hoi allemaal,
sorry maar het gaat niet zo goed met mij,
Ik wil wel door blijven schrijven maar soms duren de updates dus langer.
Stem en reageer pls
Xx me

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu