Hoofdstuk 24

1.7K 33 2
                                    

Pov Lucy:
Ik word met een blij gevoel wakker. Ik lig naakt naast Jake en denk aan gister avond waardoor ik weer gelijk een glimlach op mijn gezicht krijg. Ik kijk naar Jake die nog vredig ligt te slapen en probeer zijn arm rond mijn middel wat natuurlijk niet lukt. Ik begin kusjes op zijn gezicht te geven en merk dat hij wakker begint te worden. Als hij zijn ogen open doet zegt hij tegen mij: "Zo kan ik elke dag wel wakker worden hoor babe." Ik bloos lichtjes en zoen hem weer om het te verbergen. Als ik terug trek moeten we allebei op adem komen. Ik probeer nu weer Jake's arm van die van mij af te halen wat nu wel lukt en loop naar de badkamer. Ik ga douchen roep ik en doe mijn kleren uit. Ik zet de douche op de juiste temperatuur en ga als de douche warm is er onder staan. Ik pak de shampoo en wil die in mijn haar doen  e fles uit mijn handen word gepakt en langzaam word omgedraaid. Ik moet zachtjes lachen als ik merk dat het Jake is die nu mijn haren in zeept en me kusjes in mijn nek geeft.
*****************************************************Als hij klaar is met mijn haren gaat hij door met mijn lichaam. Langzaam gaat hij naar beneden en door naar mijn borsten. Hij kneed ze even en gaat langzaam verder naar beneden. Net voor mijn vagina stopt hij. Hij gaat met zijn mond naar mijn oor en zegt: "Klaar voor ronde twee." Hij knipoogd en voor ik kan reageren steekt hij twee vingers naar binnen en brengt zijn mond naar mijn clitoris. Hij begint met beffen en ik zak zowat door mijn knieën wat Jake merkt en hij tilt me op zonder iets te stoppen en legt me op de grond. Hij gaat langzaam met zijn mond naar boven en geeft met een tongzoen. Hij pakt de douche en richt die zo op mijn vagina dat ik gelijk moet kreunen. Ik begin Jake af te trekken en hij kreunt ook in mijn mond. Ik zal nu door mijn knieën en begin te pijpen. Hij stopt de stralen van de douche niet en ik kreun terwijl ik aan het zuigen ben waardoor hij alleen maar meer gaat kreunen. Ik kom klaar als Jake net in mijn mond klaar gekomen is. Ik doe een condoom bij hem op. Hij tilt me op en laat me zo op zijn lul zakken hij drukt me tegen de muur aan en gaat steeds sneller. Na nog een keer klaar gekomen te zijn doet Jake de condoom af en gooit hem weg. *****************************************************Hij wast ons allebei nog een keertje af en dan doet hij de douche uit. Hij kleed zichzelf en mij aan en we lopen hand in hand naar beneden naar de keuken. We zien daar weer die bitch hoe heet ze ook al weer, Elena, edriana, Eva, ja Eva dat was het. Ze zegt: "Ey bitch wat doe jij hier nog?" Rot gewoon op zegt Jake terug. Ik blijf stil en ga op een barkruk zitten. Jake negeert de rest van de woorden en vraagt aan mij: "Baby wat wil je eten?" Maakt niet zo veel uit maak maar ff. Jake pakt allemaal dingen en begint ergens aan. Op een gegeven moment ruik ik pannenkoeken. Ik Eva staat nog steeds te kijken en kijkt bitchie naar mij. Ik negeer het en kijk naar de tafel. Ik hoor dat Eva allemaal dingen aan het pakken is, maar ik geef er geen aandacht aan. Ik voel dat er iemand achter me komt staan en verwacht Jake, maar er gebeurt niks, dus wil ik me omdraaien als ik opeens iets over me heen voel komen. Ik weet niet wat er gebeurde, maar Jake slaat Eva opeens heel hard en loopt dan snel naar mij toe en wil me knuffelen en optillen als ik hem tegenhoud. Ik loop weg en hoor hem mijn naam roepen. Ik negeer het en ga nog sneller rennen. Ik kom aan bij een van de logeerkamers waar ik de vorige keer ook was en doe de deur op slot. Ik loop naar de badkamer terwijl ik Jake nog op de deur hoor kloppen, nou eerder bonken, wat ik negeer en pak een handdoek en zet de douche aan. Ik doe mijn vieze kleren in het bad leggen en stap als de douche warm is er onder. Ik pak de shampoo en doe het erin aangezien mijn hele haar nu weer is naar de klote is. Ik spoel de rest van wat die bitch dan ook over me heen had gegooid van me af en nadat ik de shampoo eruit heb gewassen stap ik uit de douche. Ik wikkel een handdoek om mijn haren en droog me af. Dan herinner ik dat ik hier geen kleren heb liggen en sla de andere handdoek om mijn lichaam heen. Ik loop de kamer binnen en zie dat Jake er niet, meer zit. Ik loop naar de inloopkast en pak daar een setje kleren die ik aan doe. Het is een zwart jurkje die tot de helft van mijn bovenbenen komt en redelijk strak zit. Daaronder doe ik mijn fila's aan en loop zo naar buiten. Voor een keer is er niemand die me tegenhoud en ga ik naar een plek toe waar ik niemand zie en waar je denk ik ook niet zo snep heen zou gaan. Het is een hele mooie plek in de tuin waar ik op zo een houten schommel ga zitten.

Hey allemaal,
Sorry dat het allemaal zo lang duurt. Ik heb vandaag mijn laatste dag van de proefwerkweek en heb vanaf morgen dus 3 weken vrij. Ik heb nu dus meer tijd om te schrijven en ja. Hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden.

Stem ❤️
Reageer wat je er van vind
Xx l💕

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu