Hoofdstuk 5

2.9K 51 2
                                    

Als Jake mij het kamertje binnen loopt zie ik t die ik nooit meer had willen zien....

Pov Lucy:
Dylan!!!!! Ik spring uit de handen van Jake ook al weet ik dat hij me zo tegen gaat houden en ren het hokje uit en ren naar de dichtstbijzijnde wc en sluit me weer eens op. Ik hoor Jake tenminste dat denk ik op de deur bonzen. Hij zegt: "Lucy open die facking deur. Wat heb jij steeds met jezelf opsluiten." Ik heb niks met mezelf opsluiten ik heb alleen iets met de verkeerde mensen ontmoeten! En daar kan ik niks aan doen. "Lucy open nu gewoon die facking deur." Nee Jake ik ga niet terug naar Dylan nu niet nooit niet. Zorg maar dat hij weg is dan kom ik eruit, maar ik weet dat hij er nu nog is. Dan hoor ik Jake tegen de deur bonken en de deur valt open. Ik wil weer weg rennen als Jake me van achter vast pakt en gooit me over zijn schouder.

Hij rent terug naar een andere pack dokter die de snee dichtmaakt en er verband op doet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Hij rent terug naar een andere pack dokter die de snee dichtmaakt en er verband op doet. Daarna tilt Jake me weer op en loopt met mij over zijn schouders terug naar de kamer. Daar gooit hij me op bed en zegt: "Lucy, weet jij iets van mates of iets over het matingsproces?" Ik weet alleen dat alle wolven een mate hebben en dat je zielsverwant is, maar voor de rest weer ik niks zeg ik dan terug. Oké maakt niet uit Lucy ik leg het wel uit. Dus als je je mate hebt gevonden kan je twee dingen doen: Je kan hem afwijzen, of je kan hem beter leren kennen en zijn of haar mate worden. Als je je mate afwijst betekent dat dat de wolf van je mate langzaam afsterft en uiteindelijk dood gaat, maar als je dat niet doet dan moet je na een tijdje een matingsproces doen wat inhoud dat de jongen/ man jou markt. Als iemand jou markt betekent dat dat diegene jou in je nek moet bijten in je nek zodat je daar een litteken krijgt. Dat litteken is speciaal en ieder koppel heeft een ander teken. Die mark staat als teken dat je je mate hebt gevonden. Als je het matingsproces wilt afronden of wilt voltooien moet je het bed delen met elkaar als je snapt wat ik bedoel zegt Jake. Ik moet even alles verwerken wat hij gezegd heeft maar uiteindelijk zeg ik: oké ik denk dat ik het wel snap, maar ik wil er wel nog even mee wachten. Daar zei Jake op: "Dat snap ik helemaal sweetie." Zullen we een film kijken Jake. Is goed sweetie, maar ik wil hem wel kiezen. Oke....
Uiteindelijk hebben we een horror film gekozen. Nou eigenlijk heeft Jake die gekozen maar ja ik had oké gezegd. En ik ben beland op Jake zijn schoot, omdat het zo tering eng was. Jake ik ga slapen ik ben moe truste. Truste sweetie. Midden in de nacht word ik voor de zoveelste keer wakker door nachtmerries van die klote film. Dus besluit ik maar naar Jake te gaan aangezien ik echt niet kan slapen. Zachtjes klop ik op de deur en hoor een slaperige Jake antwoorden: "Wat is er?" Ik kan niet slapen Jake ik heb nachtmerries ik kan niet slapen, mag ik bij jou liggen? Tuurlijk sweetie ik dacht dat het Dave of Chase was die weer zo iets doms deden ofzo zei Jake. Wie zijn Dave en Chase? Daar zegt Jake op: "Oh dat zijn die andere twee jongens die er waren toen we naar je huis gingen. Ik moet je nog een keer voorstellen, maar dan wil ik zeker weten dat je hier blijft. Anders geef ik mezelf en de roedel goede hoop." Ik dacht een tijdje na over wat hij zij terwijl ik met mijn hoofd op zijn borst ging liggen. Dan zeg ik uiteindelijk: "Jake ik zou jou nooit verlaten. Ik hou van jou dat weet ik, maar ik wil gewoon rustig aan doen en heb soms tijd voor mezelf nodig." Lucy echt je maakt me echt de blijste jongen op aarde weet je.

Pov Jake:
Nadat Lucy dat gezegd heeft wordt mijn wolf Blake helemaal wild en ik moet moeite doen om hem niet de controle over te nemen, want dan zou hij Lucy marken en het matingsproces afmaken wat ik niet wil. Ik wil Lucy de tijd geven totdat zij klaar is. Dus zeg ik maar: "Zullen we gaan slapen sweetie het was een lange dag." Is goed truste Jake.

Pov Lucy:De volgende ochtend word ik wakker in de armen van Jake en ben gelijk blij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov Lucy:
De volgende ochtend word ik wakker in de armen van Jake en ben gelijk blij. Ik ben zo blij dat ik het gezegd heb. Dat het eruit is. Ik ga met mijn handen door zijn haren en zie dat hij langzaam wakker wordt. Hij houdt me steviger vast als ik wil opstaan. Jake lach ik. Ik wil douchen. Neh ik wil nog even blijven liggen Lucy. Nog 5 min dan mag je douchen. Ik pak mijn telefoon er maar bij en zet een foto op insta:

@LucyJohnson ❤️🥰Ik zie dat Jake zijn telefoon pakt en mij een volg verzoek gestuurd, want hij heeft waarschijnlijk mijn insta naam had gezien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@LucyJohnson ❤️🥰
Ik zie dat Jake zijn telefoon pakt en mij een volg verzoek gestuurd, want hij heeft waarschijnlijk mijn insta naam had gezien. 
Als ik hem heb geaccepteerd liked hij mijn foto en zet de volgende reacties eronder:
@JakeBlack sweetie you are so beautifull 🥰
@JakeBlack I love you baby ❤️
@JadeNigel ieuw bitch je bent echt zo lelijk.

Ik wring me nu wel uit Jake zijn armen en zeg dat ik ga douchen. Als ik de deur heb dichtgedaan en mijn kleren uitdoe. Stap ik in de douche. Terwijl het warme water over mijn rug loopt. Ga ik op de grond zitten en begin met huilen als ik terug denk aan de reactie van Jade. Misschien lijkt het niet zo erg en denk je dat ik het gewoon moet negeren, maar met het verleden dat ik met Jade en Dylan heb kan ik dat niet en al helemaal niet nu ik Dylan weer terug heb gezien. Het wordt allemaal gewoon te veel. Ik pak het scheermesje en zet 5 strepen op mijn arm. Dan hoor ik Jake op de deur bonzen en vragen of het goed gaat. Bijna klaar roep ik terug. Ik zet de douche maar uit, omdat ik niet wil dat Jake weer op de deur komt bonzen.

Hey 👋
Ik ben nu pas een paar dagen met dit boek begonnen en ik hoop dat jullie dit gaan lezen en dat mensen het leuk vinden om mijn boeken te lezen ❤️💋🤞🏻🥰 xx me

My alpha mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu