Pov Lucy:
Ik zie dat Jake wakker geworden is. Hij kijkt me aan en zegt: "Lucy hoe, ik ben facking tweede op wereldkampioenschappen." Jake je moet uitrusten. Ik ga dit nu niet bespreken. Misschien dadelijk, eerst uitrusten. Ik loop naar de bad kamer om een glas water voor Jake te pakken. Ik ga zelf even op de rand van het bad zitten om na te denken waarom ik hier ook al weer was. Ik weet het niet. Ik loop terug en zie dat Jake me aan kijkt. Hij gaat rechtop zitten en zegt: "Lucy ik weet dat er iets is over waarom je zo goed kan vechten, ik wil het weten Lucy. Ik geef om je. Alsjeblieft zeg het me." Jake, het lijkt er anders niet echt op dat jij om mij geeft denk je niet. Eerst doe je kut dan doe je lief en dan word je boos, omdat ik facking ingesteld ben en op je bed was doorgelekt. Wat denk je sorry dat ik een meisje ben en facking ongesteld word, maar daar kan ik niks aan doen. En dan wil je tegen me vechten en versla ik je en wil je alles over mijn verleden en hoe ik kan vechten weten. Weet je, misschien als jij is normaal tegen mij deed, had ik je dat al lang verteld. Ik snap je echt niet Jake. Lucy ik weet dat ik lastig ben, maar ik ben zo gewoon ik probeer me te veranderen, maar ik heb tijd nodig Lucy en ik weet niet hoe lang dat duurt. Ik heb sinds kinds af aan al woede aanvallen en dan het feit dat ik alpha ben helpt niet echt aangezien die ook ook bezitterige zijn en meer zijn van dat ze willen dat iedereen naar hun luistert. Ik ga en ben al aan het proberen om te veranderen, maar het gaat gewoon langzaam Lucy, sorry zegt Jake.
Voor een tijdje blijf ik stil, maar als Jake zegt: "Lucy zeg iets alsjeblieft." Dan besluit ik om te zeggen: Jake, ik snap dat dit moeilijk voor je is, maar om zo een dingen hoor je niet boos te worden. Al helemaal niet als het iets is dat je zo makkelijk kan vervangen. Ik weet dat je het probeert, maar probeer alsjeblieft harder Jake. Ik houd dit niet vol zo. Niet als het zo door blijft gaan. Ik heb hier bijna niemand en als ik ruzie heb met je kan ik naar niemand toe. Caiden kon ik vroeger altijd vertrouwen, maar nu ook niet meer. Ik weet het gewoon niet meer. Ik moet me ook aan passen en dat probeer ik, maar het gaat makkelijker als jij dat ook doet."
Jake kijkt me aan en vertelt me dat hij het harder gaat proberen en zijn woede meer probeert in te houden. Ik fluister dat het goed komt en hij trekt me bij hem. Ik lig nu op zijn borst en luister naar zijn hartslag. Langzaam val ik in slaap en hoor Jake zijn hartslag ook rustiger worden.
•de volgende dag•
Pov Lucy:
Ik word wakker en merk dat Jake nog aan het slapen is door zijn hartslag. Ik wil opstaan maar twee sterke handen/ armen die mij tegen houden. Ik merk dat Jake wakker word en zie dat hij glimlacht. Hij kijkt me aan en zegt: "mi amore te amo. (Mijn liefste ik hou van je)
Ik wil opnieuw beginnen. Vanaf vandaag. We gaan samen alles overleven."
Ja Jake, ik hou ook van je. We beginnen inderdaad vandaag opnieuw.
Nu kom ik wel uit Jake zijn greep en loop door naar de badkamer. Ik pak Jake zijn kleren uit een koffer die zijn ouders hadden gebracht en doe de douche aan. Ik stap onder de douche en laat de warme stralen over mijn huid lopen. Ik was mijn haren en doe mijn lichaam inzepen met zeep. Ik mijn lichaam nog af en droog me af. Ik doe een t-shirt van Jake aan. Ook doe ik nog een sportbroekje van hem aan. Ik loop terug naar de ziekenhuis kamer en zie dat er een dokter bij Jake staat. Ik zie dat Jake me naar hem toe wenkt en ik ga naast hem zitten. Jake trekt me naar hem toe. Ik luister naar wat de dokter zegt. Ze heeft haar bloesje te ver open en ze zit zo voorover dat je zo veel inkijk hebt. Ook heeft ze een veel te klein rokje aan waardoor je haar string ziet. Ik voel dat ik heel jaloers ben, maar probeer het te verbergen. Na een tijdje vertrekt de dokter en draait Jake me op zijn schoot trekt. Hij komt met zijn mond naar mijn oor en zegt: "Is mijn schatje een beetje jaloers?" Ik moet blozen en verberg mijn gezicht in zijn nek holte. Ik hoor hem zacht grinniken en geeft me een kusje op mijn voor hoofd. Zullen we mijn spullen dan maar pakken aangezien ik naar huis mag, zegt Jake. Ik pak al zijn spullen in met bezwaar van Jake, want ik zou volgens hem niks moet doen. Ik heb een lange discussie gehad en heb uiteindelijk gewonnen. Ik ben klaar met zijn spullen inpakken en zie dat hij de hele tijd naar mijn kont zit te staren. Ik lach en zeg: "Je kan een andere keer naar mijn kont staren, maar ik denk dat we nu wel kunnen gaan." Jake lacht, staat op en pakt mijn hand vast. We zeggen bij de balie dat we weg zijn en vertrekken naar het pack huis.Hey allemaal,
Sorry dat ik zo lang erover doe, maar ik ben ziek en heb het druk met school. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Pls stem
En zeg wat je ervan vind in de reacties.
Xx L💋
JE LEEST
My alpha mate
WerewolfHey allemaal ik ga nu mijn eerste verhaal schrijven dus hopelijk zijn jullie niet te streng :) Het zou fijn zijn als je niks zou kopieëren. Mijn verhaal gaat over Lucy die gaat verhuizen, omdat Haar vader heeft een betere baan gekregen, tenminste...